Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt nyttår allesammen! Vi har vært i Sverige ni dager, men nå er jeg hjemme igjen. Hvis det blir en fototreff (ikke julbord) på lørdag tror jeg at jeg kan bli med. Noen idéer for hva vi kan finne på?

 

Chris, hva man har for kamera spiller ingen roll, du er fortsatt velkommen på trefferna. :)

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Godt Nytt År til alle...håper det blir et hyggelig og well-shot 2010. Begynner året litt traumatisk da jeg i morgen flytter ut av mitt lune rede med rubb og stubb for noen uker da alle gulvene hos meg skal bores opp og fundamentale feil rettes, nå har jeg flyttet to datamaskiner og fått opp nett på exil-stedet, og min stasjonære flytter jeg med i morgen...så jeg kan være i kontakt med verden, fotoutstyr er med til exil-stedet også..så det må da vel gå for noen uker.

RandiA

Lenke til kommentar
Hvordan er det i EXIL Randi? Har du trampet for hardt i gulvet?

12-tiden på lørdag høres greit ut for meg. Vi bør vel finne et sted også?

Har akklimatisert meg innimellom der en uke nå, men det starter egentlig fra i morgen kl.08.00, da kommer flyttebil og tar med seg smitt og smule. (Jeg redder unna tre datamaskiner og fotoutstyr - ellers får det gå som det går)...tror det er andre som har trampet for hardt i gulvet jeg..gleder meg allerede til hjemkomsten...

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg har også tenkt i de baner. Et lite minus med Gaula og Nidelva, er vei til nærmeste kaffee :sick:

 

Bør ha noe i gåavstand jeg, og viktig med en varm sjokolade el.l. i nærheten ja..Estenstad/Tømmerholt dammen har dere vært nylig, er det noe havneområde vi ikke har vært på da? Kanal, elven?

RandiA

Lenke til kommentar

Vi har etter kvart vore mange stadar i byen og rundt omkring, men kanskje mest på vår/sommar/haust. Det er mogeleg å besøke ein stad i har vore tidlegare, men denne gongen på vinterføre. F.eks. Ila, eller Lade, kafeen i Ringvebukta er den open også om vinteren? Vinterlege strandbilete kan vera eit motiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...