Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jepp. Olav-statuen. Jeg har antakelig en overraskelse for de som kommer på treffet i morra. Anbefaler flest mulig å komme. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Då seier me Olavsstatua kl 1100. Endret 4. desember 2009 av ok67 Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Fy hel.. det treffet kunne jeg tenkt meg på, har solgt D5000 huset til fordel for D90 som ligger på posten og venter i morgen til jeg kommer fra jobb Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Halvparten, eller mer , ved treffene, er det sosiale. Det er lov å møte uten kamera også, selv om jeg skjønner at du kanskje ikke vil føle deg like komfortabel. Men det er jobben som gjør at du ikke har mulighet i morra, eller? Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Halvparten, eller mer , ved treffene, er det sosiale. Det er lov å møte uten kamera også, selv om jeg skjønner at du kanskje ikke vil føle deg like komfortabel. Men det er jobben som gjør at du ikke har mulighet i morra, eller? Jupp, er nok jobben ja, ikke ferdig før 3-4 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Akkurat. Du får prøve å holde av den første lørdagen i måneden fremover nå da vettu. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Akkurat. Du får prøve å holde av den første lørdagen i måneden fremover nå da vettu. Skal prøve det.... er det slik at dere treffes månedlig? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, prøver å få det til å være fast første laurdag i månaden. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Då seier me Olavsstatua kl 1100. Jeg kan ikke garantere at jeg rekker det til da...men bare "begynn" dere, og håper noen har mobilen på, så tar jeg kontakt og hører hvor dere er hvis jeg blir sen. (Har mye arbeid utover natten og vi er i innspurten med Fotoboken, og jeg har noen andre treff også i morgen.... :!: slik er livet for en gammel dame, travelt.) RandiA Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg skal jobbe i morgen, så jeg kommer dessverre ikke. Har vært mye opptatt i høst, men har bestemt meg for å dra på neste treff Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei folkens Tenkte å komme meg ut å ta noen bilder i helga, så jeg tror jeg slenger meg med her =) Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Sille: Skal noen av jobbkompisene dine på treffet? Sier du evt ifra til dem at det er treff, hvis de ikke har fulgt med her? Vi har løpende oppdatering av fototreff på jobben, hvis vi jobber forskjellige skift blir de oppdaterte via sms. De er fullstendig klar over at vi har fototreff første lørdag i hver måned Noen som har gjort seg noen tanker m et evt. julebord? Var vel første lørdag i februar vi hadde det i fjor? Edit: sjekket litt rundt og vi hadde julebordet lørdag 10. januar i fjor Nei,- vent litt det blir jo i år!??! Endret 4. desember 2009 av Sille Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg hinker rundt på krykker for tiden... Men kan ikke en av dere sende meg ei melding eller ringe litt før dere stopper opp på en kafé? Jeg deltar gjerne på stillesittende sosial aktivitet. Send meg en pm så får du/dere tlfnr. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen som har gjort seg noen tanker m et evt. julebord? Var vel første lørdag i februar vi hadde det i fjor?Edit: sjekket litt rundt og vi hadde julebordet lørdag 10. januar i fjor Nei,- vent litt det blir jo i år!??! :!: :!: Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Julebord 2 helga i februar så kan alle huske bursdaggave til meg... Jeg har den 12..Natta nå tro.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da er jeg snart på veg til jobb... koz dere på treff i dag folkens, håper jeg rekker skiskyttergutta i dag ihvertfall Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Takk for nok et hyggelig treff, selv om vi ikke ble så mange. Og de som ikke ville være med, kan virkelig angre nå. Jeg sa jeg antakelig hadde en overraskelse på gang - og hvilken overraskelse det ble. Den overrasket t.o.m. meg. Onsdag kveld tok jeg kontakt med Stephan Stein, og la frem en idé. Ideen gikk ut på om Japan Photo ville gjøre noe for oss på treffet idag, ala promoteringsprodukter som musmatter, penner e.l. Det var litt kort varsel, noe som Stephan fant ut i formiddag, selv om jeg altså nevnte at det var kort varsel allerede på onsdag. Hehe. I alle fall: De som møtte på treff idag, fikk gavekort på 300,- på Cewe fotobok, og 40% prisavslag på alle stativer og minnekort. Så tusen takk til Stephan Stein og Japan Photo for generøsiteten! PS: Sille, jeg ser at jeg sendte forespørselen ca. 45 minutter før du skrev at du ikke kunne denne gangen. Hadde jeg visst det da, hadde jeg utsatt forespørselen. Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Supert for dere som kom. Jeg fikk desverre en oppgave som ikke kunne vente. Får vel komme sterkere til julebordet !! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi hadde et kjempesupert treff, fantastisk vær også. Takk til dere som møtte opp, og Ratleto for initiativet og en overraskende hemmelighet...og stor takk til Stephan Stein og JP for generøsitet igjen. Jeg skulle jo likevel innom JP for å hente en av fotobøkene jeg hadde sendt inn...den ble fin, og kort tid tok det å lage den også. Nå ble det innkjøpt et større Memory Card med det samme, så stort at det varer et helt fototreff igjennom uten å måtte bytte RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bildetråd for dagens treff er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå