Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Då seier me Olavsstatua kl 1100.

Jeg kan ikke garantere at jeg rekker det til da...men bare "begynn" dere, og håper noen har mobilen på, så tar jeg kontakt og hører hvor dere er hvis jeg blir sen.

(Har mye arbeid utover natten og vi er i innspurten med Fotoboken, og jeg har noen andre treff også i morgen.... :!: slik er livet for en gammel dame, travelt.)

RandiA

Lenke til kommentar
Sille: Skal noen av jobbkompisene dine på treffet? Sier du evt ifra til dem at det er treff, hvis de ikke har fulgt med her?

 

Vi har løpende oppdatering av fototreff på jobben, hvis vi jobber forskjellige skift blir de oppdaterte via sms. De er fullstendig klar over at vi har fototreff første lørdag i hver måned ;)

 

Noen som har gjort seg noen tanker m et evt. julebord? Var vel første lørdag i februar vi hadde det i fjor?

 

Edit: sjekket litt rundt og vi hadde julebordet lørdag 10. januar i fjor Nei,- vent litt det blir jo i år!??!

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Takk for nok et hyggelig treff, selv om vi ikke ble så mange. :)

 

Og de som ikke ville være med, kan virkelig angre nå. Jeg sa jeg antakelig hadde en overraskelse på gang - og hvilken overraskelse det ble. Den overrasket t.o.m. meg. :D

 

Onsdag kveld tok jeg kontakt med Stephan Stein, og la frem en idé. Ideen gikk ut på om Japan Photo ville gjøre noe for oss på treffet idag, ala promoteringsprodukter som musmatter, penner e.l.

 

Det var litt kort varsel, noe som Stephan fant ut i formiddag, selv om jeg altså nevnte at det var kort varsel allerede på onsdag. Hehe.

 

I alle fall:

De som møtte på treff idag, fikk gavekort på 300,- på Cewe fotobok, og 40% prisavslag på alle stativer og minnekort.

 

tusen takk til Stephan Stein og Japan Photo for generøsiteten! :)

 

PS: Sille, jeg ser at jeg sendte forespørselen ca. 45 minutter før du skrev at du ikke kunne denne gangen. Hadde jeg visst det da, hadde jeg utsatt forespørselen. :ohmy:

Lenke til kommentar

Vi hadde et kjempesupert treff, fantastisk vær også. Takk til dere som møtte opp, og Ratleto for initiativet og en overraskende hemmelighet...og stor takk til Stephan Stein og JP for generøsitet igjen. Jeg skulle jo likevel innom JP for å hente en av fotobøkene jeg hadde sendt inn...den ble fin, og kort tid tok det å lage den også. Nå ble det innkjøpt et større Memory Card med det samme, så stort at det varer et helt fototreff igjennom uten å måtte bytte :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...