RandiA Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ble tur på Vassfjellet i stedet, da jeg er opptatt i ettermiddag.Det ble en fuktig sak (plumpet i et myrhull). Uffda...ikke bli forkjølet nå da... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vi kanske skal bestämma tid og plass? Hvem og hvilke planerer å bli med på lördag? Håper det blir mange. Ifjor var vi 12-13 stykker, til tross for at det var så kalt, og det var koselig. (Phew, äntligen fungerer Akam-forumet i min Firefox. Jeg liker ikke IE. ) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Været for laurdag ser bra ut, 0 - +2 grader og oppholdsvær. Kl 12 på Torget, eventuelt utanfor Tinghuset som i fjor er vel OK? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor skal dere? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Julegatefotografering i Midtbyn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ok, da snakkes vi senere i 2010. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ruta er vel ikke lagt opp enda, vi tar det vel litt som det passer oss, tenker jeg. Blir vel som i fjor innom julegatene, diverse fotobutikker, et kafebesøk, også tilbake til julegatene når sola er gått ned (noe den jo gjør omtrent 14:40 på lørdag). Det blir ikke litt sent med kl 12 når sola går ned så tidlig? Tror vi møttes kl 11 i fjor. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er noe med asiatisk-turiststempelet jeg ikke er så utrolig på g med. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er noe med asiatisk-turiststempelet jeg ikke er så utrolig på g med. Hva du velger å fotografere i julegatene er helt opp til deg selv. Her er bildetråden for forrige desembertreff, så kan du se selv. Ikke mye turist-bilder. 11 er heilt greit Randi? Er det ikke for deg det som oftest passer med 12 istedet for 11? Hva mener du? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er noe med asiatisk-turiststempelet jeg ikke er så utrolig på g med. Hva du velger å fotografere i julegatene er helt opp til deg selv. Her er bildetråden for forrige desembertreff, så kan du se selv. Ikke mye turist-bilder. 11 er heilt greit Randi? Er det ikke for deg det som oftest passer med 12 istedet for 11? Hva mener du? Jo for så vidt, men jeg har en avtale til for lørdag, tilreisende slekt som jeg må passe inn å møte...så jeg bruker mobilen og slår meg med ett eller annet sted, først eller sist. Randi Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er ikke største fan av å gå i en stor gruppe med stort kamera i trange julegater Enten faren for tyveri, eller de 10.000 som ser dumt på en Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ta på deg grå dress med kommisærsnitt og rishatt, så vil ingen kjenne igjen deg Mr O. Jeg regner med at dere vi se meg der, .....utkledt som xxxxx. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Kl. 11 passer meg fint (men 12 er også OK). Endret 2. desember 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
Sille Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Må nok melde avbud denne gangen,- er skiftleder på jobb denne helga, og det er ikke så lett å bytte bort. Dere får hygge dere + at dere må diskutere om vi skal ha ett "julebord" etter jul i år også. Vi snakkes! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er enda usikker da jeg må skru litt bil etter at jeg har hatt skiltene montert på sidene av bilen min etpar dager nå.. Skulle jo bare mangle at man ikke må skru litt når bilen snart har gått en 500 000km... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hm. Blir vi bare 4-5 stk eller? Helena Arela ok67 Ratleto Randi, kommer til underveis. Flere som skal være med? Det er ikke bindende påmelding ellerno', men greit å vite hvor mange vi blir. Sille: Skal noen av jobbkompisene dine på treffet? Sier du evt ifra til dem at det er treff, hvis de ikke har fulgt med her? Endret 4. desember 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Blei me einige om kl 11? men kvar? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva med torget ved statuen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå