Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ruta er vel ikke lagt opp enda, vi tar det vel litt som det passer oss, tenker jeg. :) Blir vel som i fjor innom julegatene, diverse fotobutikker, et kafebesøk, også tilbake til julegatene når sola er gått ned (noe den jo gjør omtrent 14:40 på lørdag). Det blir ikke litt sent med kl 12 når sola går ned så tidlig? Tror vi møttes kl 11 i fjor.

Lenke til kommentar
Er noe med asiatisk-turiststempelet jeg ikke er så utrolig på g med.

 

Hva du velger å fotografere i julegatene er helt opp til deg selv. Her er bildetråden for forrige desembertreff, så kan du se selv. Ikke mye turist-bilder. :)

 

11 er heilt greit

 

Randi? Er det ikke for deg det som oftest passer med 12 istedet for 11? :p:) Hva mener du?

Lenke til kommentar
Er noe med asiatisk-turiststempelet jeg ikke er så utrolig på g med.

 

Hva du velger å fotografere i julegatene er helt opp til deg selv. Her er bildetråden for forrige desembertreff, så kan du se selv. Ikke mye turist-bilder. :)

 

11 er heilt greit

 

Randi? Er det ikke for deg det som oftest passer med 12 istedet for 11? :p:) Hva mener du?

Jo for så vidt, men jeg har en avtale til for lørdag, tilreisende slekt som jeg må passe inn å møte...så jeg bruker mobilen og slår meg med ett eller annet sted, først eller sist.

Randi

Lenke til kommentar

Hm. Blir vi bare 4-5 stk eller?

 

Helena

Arela

ok67

Ratleto

 

Randi, kommer til underveis.

 

Flere som skal være med? Det er ikke bindende påmelding ellerno', men greit å vite hvor mange vi blir. :)

 

Sille: Skal noen av jobbkompisene dine på treffet? Sier du evt ifra til dem at det er treff, hvis de ikke har fulgt med her?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...