Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk denne mailen i dag, lovte at jeg skulle bringe den videre til fotointeresserte jeg kjenner:

 

 

Hei

 

Norsk Ornitologisk Forening avd. Nord- Trøndelag har den store glede av å invitere til et åpent høstmøte 03.11.09 kl 19.15 i storsalen på Hint avd. Levanger.

Vi får besøk av en av nordens fremste naturfotografer, Brutus Østling, og ønsker at så mange som mulig skal få sjansen til å oppleve et bildeforedrag med han gratis!

 

Jeg legger ved en invitasjon. Kan du hjelpe meg å spre denne til dine kontakter i naturvernforbundet?

Se også NOF- NTs nettside: http://www.nofnt.no/site/

 

 

Mvh Anne Kolstad

--------------------

Anne Kolstad

tlf 92493809

http://stjertmeis.wordpress.com

Nei til oljeboring i Lofoten og Vesterålen!

Lenke til kommentar

Ja, eller ein annan stad i marka. Eventuelt Rønningen, men kanskje via ein annan veg enn i fjor. Det er vel kanskje ønske om ein plass med servering, viss ikkje kunne ein tur til Marken ved Skjellbreia være interessant, f.eks. via Klokktjønna, Bangtjønna og Stykket.

Endret av ok67
Lenke til kommentar
En ny tur opp til Rønningen kanskje?

 

Med værforbehold da.. Kjipt å trampe i marka med kamera om det striregner... :p

 

Stemmer for Estenstadmarka jeg, med innlagt kako-stopp på hytta. Nå er søndager værst med kø-gåing fra parkeringen til disken på hytta, men lørdag kan nok være bra :)

 

Kamera tåler regn ;)

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar
Si det du. Det blir vel på lørdag og kanskje Estenstadmarka.

Vi får vel rive og slite i alle forslagene noen dager til.

Hvis det skal være på første lørdag i måneden, så får jeg ikke deltatt denne gangen..hvis det forskyves noe, så... :innocent: , men man får vel ikke i pose og sekk. Skal visstnok delta på Akam-Oslo-treff da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...