chris300 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skrudde bil igår og rakk desverre ikke å komme... Var det bra forelesning da? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Lyssettings-seansen var bra, med Marius som modell Seansen med lysbildeshowprogrammet var også grei for dei som interesserer seg for slikt. Sjølv brukar eg Linux så det traff ikkje meg. Lenke til kommentar
arela Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal prøve å komme meg avgårde neste gang. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg skal på ett møte til før jeg bestemmer meg om jeg vil være med videre der. Den 12/11 så var det "Månedens bilde". Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Aha, det her glemte jeg. (Hmmm... Synes at email notification fungerer ganske dårlig på det her forumet. Jeg får bli bedre på gå hit å sjekke poster även om jeg ikke har fått noen email.) Vi får se om jeg kanske pröver å komme neste gang. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Fikk denne mailen i dag, lovte at jeg skulle bringe den videre til fotointeresserte jeg kjenner: Hei Norsk Ornitologisk Forening avd. Nord- Trøndelag har den store glede av å invitere til et åpent høstmøte 03.11.09 kl 19.15 i storsalen på Hint avd. Levanger. Vi får besøk av en av nordens fremste naturfotografer, Brutus Østling, og ønsker at så mange som mulig skal få sjansen til å oppleve et bildeforedrag med han gratis! Jeg legger ved en invitasjon. Kan du hjelpe meg å spre denne til dine kontakter i naturvernforbundet? Se også NOF- NTs nettside: http://www.nofnt.no/site/ Mvh Anne Kolstad -------------------- Anne Kolstad tlf 92493809 http://stjertmeis.wordpress.com Nei til oljeboring i Lofoten og Vesterålen! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synd det er på levanger. Hadde nok tatt en tur om det hadde vært i Trondheim heller.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Synd det er på levanger. Hadde nok tatt en tur om det hadde vært i Trondheim heller.. Helt enig. Blir optatt selv med møtevirksomhet den dagen, så jeg kan nok desverre heller ikke. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Enig. Min pappa och bror var på Brutus bildvisning(i Sverige) och tyckte att det var artig och intressant. Förresten, vi kanske borde börja snacka lite om nästa fototräff? Några idéer? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En ny tur opp til Rønningen kanskje? Med værforbehold da.. Kjipt å trampe i marka med kamera om det striregner... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Ja, eller ein annan stad i marka. Eventuelt Rønningen, men kanskje via ein annan veg enn i fjor. Det er vel kanskje ønske om ein plass med servering, viss ikkje kunne ein tur til Marken ved Skjellbreia være interessant, f.eks. via Klokktjønna, Bangtjønna og Stykket. Endret 29. oktober 2009 av ok67 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En tur i marka höres fint ut. Det är vackra färger nu, men färgerna är kanske borta redan på högre höjder? Just ja, vi snackade ju om Estenstadhytta förut. Det kan också ett alternativ. Lenke til kommentar
arela Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det var jo på Rønning vi var sist november, så vi får heller dra dit en annen måned neste gang - selv om det er fint der nå. Estenstadhytta høres greit ut. Striregn øker bare lysten på kakao Chris! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) En ny tur opp til Rønningen kanskje? Med værforbehold da.. Kjipt å trampe i marka med kamera om det striregner... Stemmer for Estenstadmarka jeg, med innlagt kako-stopp på hytta. Nå er søndager værst med kø-gåing fra parkeringen til disken på hytta, men lørdag kan nok være bra Kamera tåler regn Endret 30. oktober 2009 av Ciryaher Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Eier tåler også regn, men er ikke særlig glad i det. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Synd det er på levanger. Hadde nok tatt en tur om det hadde vært i Trondheim heller.. Jeg for min del synes det er flott at det er på Levanger - det er jo faktisk på "min" campus. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Når og hvor er neste møte? Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Si det du. Det blir vel på lørdag og kanskje Estenstadmarka. Vi får vel rive og slite i alle forslagene noen dager til. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Si det du. Det blir vel på lørdag og kanskje Estenstadmarka.Vi får vel rive og slite i alle forslagene noen dager til. Hvis det skal være på første lørdag i måneden, så får jeg ikke deltatt denne gangen..hvis det forskyves noe, så... , men man får vel ikke i pose og sekk. Skal visstnok delta på Akam-Oslo-treff da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå