Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å være med. Selv om jeg ikke har tid...men været da? Og jeg vet ikke (som vanlig) hvor det er, hvordan jeg kommer meg dit. Bruker vel lang tid på å gå, kan komme meg til omtrent der det før var Biltilsynet eller noe (bortenfor Nidarvoll, hvis det er der.) En times gange.... Har ikke vinterdekk på bil nei..om jeg kjører, hvor skal jeg kjøre? Hvor kan man parkere? Enklest når man kan sykle ja, men sykkel er på vei inn i vinterferie.... :!: Regner ikke med det er noen som skal av gårde fra disse kanter...

RandiA

Lenke til kommentar
RandiA - Biltilsynet ligger der fortsatt, men du kjører til neste rundkjøring og tar til høyre mot Fossegrenda.

Derifra tar du til høyre mot Kroppanmarka (Heimdal tror jeg det står på skiltet). Krysset er der det står Fosse- på kartet.

Over Nidarvoll mot Sluppen altså og hvor langt skal man kjøre? Helt frem..dere kommer vel fra motsatt kant sannsynligvis. Trodde det var mot Bratsberg og Klæbu jeg.

RandiA

Lenke til kommentar
Om du går inn på visveg.no og legg inn di heimeadresse som startpunkt og nedre leirfossen som sluttpunkt, så skal du få opp kjøyrerute heilt fram, samt vist på kartet.

 

Den ender nok oppe på dammen, men vi bør nok møtast nede i parken på nersida av dammen.

Fin den der,ok...ser det sånn omtrent :yes:

Lenke til kommentar
Bra Sille - lumbago er forbeholdt eldre kailla!

 

Pah! Kjæften! Eldre kailla, lissom! (Hadde det sjøl sist vinter.) ;)

Blir hjemme og forbereder lunsj, jeg. Syklet samme ruta for et par helger siden. Går riktignok glipp av høstfargene, men får ta det igjen i morra.

Kos dere, folkens, og god tur.

Lenke til kommentar
Akkurat heime igjen frå ein tur på Hegstadmoen med rask, det er skøyhtebane på vegane ute, så vær obs!!!

På tide å komme seg avgarde.

 

Uff, glatt...jeg som skal ta bilen en unik gang, med sommerdekk. Håper solen smelter is på veien nå da. Kjører til Sluppen tror jeg og finner Leirfossvegen? Har noen mobilnummer da :yes:

Randi

Lenke til kommentar

Hmm, det ble tur til Leirfossen på dere likevel? Jeg la nemlig merke til endel folk som gikk rundt oppe ved Jonsvatnet og tok bilder i alle retninger. Lurte et sekund på om det kunne vært dere, men ser nå at det kunne ikke vært det. Jonsvatnet var forresten flott i dag. Tok heldigvis med kamera da jeg hadde et ærend oppå der. Hadde dere en fin tur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...