Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Det ble bare Randi og meg idag. Ble det av deg da, okvaal...?

 

Jeg fikk i alle fall hjulpet Randi litt med valg av datautstyr. :)

 

Men dere, vi satser på et "mellomtreff" denne måneden. Lørdag 10/10, Estenstadmarka. Kl 11? OK?

 

 

Jeg misforsto ditt "Fototreff uten fotoutstyr. Jaja" - særlig det doble ja'en, som om det ble samling på Suhmhuset, og troppet opp der, jeg. Ensom og forlatt. Noen innmari bra bilder som hang der, og vafler er alltid uovertruffent. Så HELT bomtur ble det ikke på meg heller,da.

 

Du verden...vi var da der (Suhmhuset, Museet, Fotoutstilling) i mange timer vi, studerte de fine bildene på veggene og hadde mye å prate om. Var ute et par ganger og kikket etter deg også...og været var jo "oppholdende" hele tiden etterpå mens vi vandret på by'n :yes:

Greit forresten om vi har hverandres mobilnummer....

 

Og Ratleto: Så ble det oss to likevel i dag da :!: :!: ..synes det var kjekt jeg, og tusen takk for god hjelp. Og tenk, på tilbakeveien fikk jeg fylt opp et helt 4GB minnekort også, så jeg skal straks laste opp og se om det er noen jeg kan bruke til Oktoberfest...ble jo litt snevert da bare med 60mm macro, håndholdt og vind etc...får se.

 

Og til andre i Akam Trondheim-gruppen: Synes disse fototreffene våre er så nyttige og spesielle, at i hvert fall jeg er innstilt på å holde liv i de....

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ble bare Randi og meg idag. Ble det av deg da, okvaal...?

 

Jeg fikk i alle fall hjulpet Randi litt med valg av datautstyr. :)

 

Men dere, vi satser på et "mellomtreff" denne måneden. Lørdag 10/10, Estenstadmarka. Kl 11? OK?

 

 

Jeg misforsto ditt "Fototreff uten fotoutstyr. Jaja" - særlig det doble ja'en, som om det ble samling på Suhmhuset, og troppet opp der, jeg. Ensom og forlatt. Noen innmari bra bilder som hang der, og vafler er alltid uovertruffent. Så HELT bomtur ble det ikke på meg heller,da.

 

Du verden...vi var da der (Suhmhuset, Museet, Fotoutstilling) i mange timer vi, studerte de fine bildene på veggene og hadde mye å prate om. Var ute et par ganger og kikket etter deg også...og været var jo "oppholdende" hele tiden etterpå mens vi vandret på by'n :yes:

Greit forresten om vi har hverandres mobilnummer....

 

Og Ratleto: Så ble det oss to likevel i dag da :!: :!: ..synes det var kjekt jeg, og tusen takk for god hjelp. Og tenk, på tilbakeveien fikk jeg fylt opp et helt 4GB minnekort også, så jeg skal straks laste opp og se om det er noen jeg kan bruke til Oktoberfest...ble jo litt snevert da bare med 60mm macro, håndholdt og vind etc...får se.

 

Og til andre i Akam Trondheim-gruppen: Synes disse fototreffene våre er så nyttige og spesielle, at i hvert fall jeg er innstilt på å holde liv i de....

RandiA

 

 

 

Var du der før kl 12 eller, okvaal? Jeg var der ganske nøyaktig kl 12, og Randi kom litt etter. Og vi var der til nesten 13:45.

 

Såpass ja, Randi. Hehe. Ble litt bilder på bussen på meg bare. Litt eksperimentering med trafikk og lang lukkertid og sånn.

Lenke til kommentar
Såpass ja, Randi. Hehe. Ble litt bilder på bussen på meg bare. Litt eksperimentering med trafikk og lang lukkertid og sånn.

Faktisk fornøyd med dagens fotofangst jeg...av 280 bilder, alle tatt ute, beholder jeg 13. Nå har jeg gått gjennom, og det blir vanskelig å avgjøre hvilket jeg skal bruke....alle ble "høst i naturen", pluss ett jeg fikk fra bed hjemme, en nydelig Queen Elizabeth (rose), nesten utsprunget med knopper rundt.

(Rart vi ikke så okvaal forresten, kanskje vi satt i hvert vårt hus, visste ikke det var utstilling i flere bygninger.)

RandiA

Lenke til kommentar

Jøss, dette var da utrolig!! Jeg kom før 12, og satt der da hun kom hun jenta som satt rett fram der (uten å selge billetter - vet ikke hva hun gjorde) kom på jobb. Tok altså en vaffel og kaffe, tuslet en liten tur opp i middelalderdelen, ned igjen og så på bildene, og dro temmelig nøyaktig 8 over 12, for jeg så på klokka sånn at jeg kunne si når jeg dro i tilfelle noen skulle spørre senere. :dontgetit:

Da jeg dro, satt det fire damer der og drakk kaffe og pratet, en mann som drakk kaffe og leste, to stykker som var der for bildenes del, og noe som kunne ha vært en far med liten datter. Ingen av dem liknet spesielt på dere, akkurat. SIKKER på at dere var der klokka 12?

Lenke til kommentar
Jøss, dette var da utrolig!! Jeg kom før 12, og satt der da hun kom hun jenta som satt rett fram der (uten å selge billetter - vet ikke hva hun gjorde) kom på jobb. Tok altså en vaffel og kaffe, tuslet en liten tur opp i middelalderdelen, ned igjen og så på bildene, og dro temmelig nøyaktig 8 over 12, for jeg så på klokka sånn at jeg kunne si når jeg dro i tilfelle noen skulle spørre senere. :dontgetit:

Da jeg dro, satt det fire damer der og drakk kaffe og pratet, en mann som drakk kaffe og leste, to stykker som var der for bildenes del, og noe som kunne ha vært en far med liten datter. Ingen av dem liknet spesielt på dere, akkurat. SIKKER på at dere var der klokka 12?

Du kunne da ha ventet litt. Jeg kom syklende sånn ca 5-7 over, vi stod litt utenfor, ventet, pratet. Og gikk vel inn sånn 10-15 over kanskje og begynte med å se på bilder. Hun jenta satt der ja, og jeg spurte om det kostet noe...men det var altså gratis.

RandiA

Lenke til kommentar
Er gjerne med på eit treff neste laurdag, men vermeldinga på yr ser ikkje spesielt oppløftande ut......

 

Og jeg er som sagt også litt usikker på kommende lørdag. (Dattera kommer hjem på høstferie, og hun har det med å legge planer for meg som inkluderer at jeg må spandere lunsjer og middager . . . . . )

Lenke til kommentar

Synd att du har blivit sjuk Tor Atle! Hoppas det inte var jag som smittade dere, men jag tror inte det, för jag har "bara" vanlig förkylning - inte influensa. Hoppas du mår bättre snart!

 

Jeg har fortsatt lyst på en fototur, men blir jeg alene tar jeg meg en tur til byen nå i uken istedet. Der finner man altid noe intressant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...