Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Styggelig til utevær i dag da...ser litt på været i morgen, det står minus 2 grader fra 6 til 12, kan ikke minnes verre høst.

RandiA

 

 

Hvis usikkerheten sprer seg og vi er i høyden 3 stk allerede, begynner jeg også å få betenkeligheter. Ble sånn passe gjennombløt og iskald på vei hjem med sykkel i dag, og tanken på å stille utendørs i morra formiddag virket plutselig litt fjernere.

Skal på Lightroomkurs på mandag, så jeg lurer jaggu på om jeg skal bruke morradagen på å lese meg litt opp.

Lenke til kommentar

Trist at det er så dårlig vär og at så få (hva sier man på norsk? "ikke så mange") kan bli med imorgen! Jeg lurer på om vi kanske kan ha en extratreff (spontantreff) en dag då väret er bedre? Jeg har allredan misset to treffer (snart tre; har feber nå og mår ikke så bra) og har virkeligen lyst på en fototur. :)

Lenke til kommentar

Nå var jeg ute og gikk en runde, det var fint nå, ble ikke frossen på fingrene heller. Hvis det blir slik i morgen, tar jeg gjerne en rask tur mot Estenstadhytta. Finner sikkert noe å fotografere for Oktoberfesten der, så blir det gjort. Det er bare å kle seg...og det er meget varmt inne på den hytta. Middag-servering har de også, hvis noen vil ha middag så tidlig. Hva med klokkeslettet? Halv 12? Eller. Det blir bedre temperatur etter klokken 12. Kan jo avtale nærmere i morgen tidlig også da. Men for meg er det greit, bare det ikke regner cats and dogs.

Og til Helena: God bedring, klem - Randi

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

At været skal bli OK i morra, har jeg sagt flere ganger i tråden. :) Men dersom det bare er meg og Randi som har tenkt oss ut i morra, så foreslår jeg at vi utsetter treffet til neste helg, sånn at flere har muligheten til å være med.

 

Jeg har ikke noe imot Randi, så jeg tar gjerne en tur med henne alene, men da blir det allikevel ikke mye til fototreff. Da er det Randi og jeg som rusler en tur. :)

 

Forslaget mitt er altså å utsette treffet en uke til folk er friskere og sånn.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
At været skal bli OK i morra, har jeg sagt flere ganger i tråden. :)

 

Forslaget mitt er altså å utsette treffet en uke til folk er friskere og sånn.

 

Beklager manglende tiltro til deg som værprofet, men de siste dagene har gjort meg en tanke pessimistisk. :hrm:

Støtter forslaget om utsettelse, med forbehold om lørdag om ei uke, da jeg muligens skal ha et mindre familietreff.

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg er en smule handicappet for tiden, men jeg kan bevege meg rundt uten så alltfor store smerter. Mitt forslag for morgendagen er at vi tar oss en tur til Suhmhuset og sjekker ut Jubileumsutstilliga til Biofoto, for deretter tar en kopp kaffe eller en bayer og fabulerer om hvordan vi skal klare å øke oppslutningen om treffene våre.

 

Sjekk Her: http://foto.no/cgi-bin/articles/articleVie...articleId=42037

 

åpningstider 12-16 i morgen

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at jeg er en smule handicappet for tiden, men jeg kan bevege meg rundt uten så alltfor store smerter. Mitt forslag for morgendagen er at vi tar oss en tur til Suhmhuset og sjekker ut Jubileumsutstilliga til Biofoto, for deretter tar en kopp kaffe eller en bayer og fabulerer om hvordan vi skal klare å øke oppslutningen om treffene våre.

 

Sjekk Her: http://foto.no/cgi-bin/articles/articleVie...articleId=42037

 

åpningstider 12-16 i morgen

 

God ide!! Stiller der til bildeglaning og kaffe klokka tolv, jeg.

Tørt og varmt og innendørs og alt det andre jeg setter sånn pris på.

Lenke til kommentar
God ide!! Stiller der til bildeglaning og kaffe klokka tolv, jeg.

Tørt og varmt og innendørs og alt det andre jeg setter sånn pris på.

 

Skal satse på å være der til kl. 1200 selv jeg, men det er litt avhengig av dagsformen. Nå går jeg på slike morsomme piller med rød trekant på, og de bør jeg vel holde meg unna i morgen hvis jeg skal kjøre bil...

Lenke til kommentar
Det ble bare Randi og meg idag. Ble det av deg da, okvaal...?

 

Jeg fikk i alle fall hjulpet Randi litt med valg av datautstyr. :)

 

Men dere, vi satser på et "mellomtreff" denne måneden. Lørdag 10/10, Estenstadmarka. Kl 11? OK?

 

 

Jeg misforsto ditt "Fototreff uten fotoutstyr. Jaja" - særlig det doble ja'en, som om det ble samling på Suhmhuset, og troppet opp der, jeg. Ensom og forlatt. Noen innmari bra bilder som hang der, og vafler er alltid uovertruffent. Så HELT bomtur ble det ikke på meg heller,da.

Lenke til kommentar

Jag är fortfarande väldigt trött och seg och orkar inte tänka på norska. :p Hoppas det är OK att jag skriver på ren svenska idag. :)

 

Sille, tråkigt att höra att höra att du har det jobbigt med kroppen just nu. Hoppas det blir bättre snart.

 

Ratleto: Estenstadhytta nästa lördag låter bra! Då räknar jag med att kunna bli med. Hoppas andra som inte kunde idag också kan då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...