Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Veldig hyggelig liten tur det der...vi holdt oss på et konsentrert område, der var det mye spennende å se, mange detaljer å observere...og et høyst originalt sted vi lunchet på:

 

post-92574-1252180789_thumb.jpg

 

...og så været da: Ikke en eneste regndråpe.

Takk for et hyggelig treff gutter, det gikk greit, selv om jeg var eneste hunnkjønnet... :roll:

 

 

PS: Jeg får ikke den spoiler-funksjonen til å virke mer her jeg.....

Edit: Der kom den frem likevel

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En liten rettelse kommer,- jeg er opptatt helga 26-27 september også, så hvis vi skal på hyttetur så det bli helga 19-20 september.

 

En ny rettelse kommer,- forhåpentlig vis den aller siste. Jeg har tatt litt feil i kalenderen min,- den eneste helga jeg er ledig er helga 26-27 september, ikke 19-20.

 

For å gjøre det helt klart:

 

Hytteturen blir helga 26-27 september!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sån, då er jeg hjemme igjen. :) Det var en toppenreise.

 

Jeg blir gjerne med på lördag, om jeg er frisk. (Samboern er veldig förkyld og jeg har fått ont i halsen, så vi får se hvordan det går.) Er det pent vär skulle jeg ha lyst på f.eks. en tur lengs Nidelva (kanske ved Leirfoss kraftverk?) eller f.eks. Estenstadhytta (gå til hytta, eller bare ved den fine sjöen) eller liknande, men jeg kan tenke meg det meste.

 

Blir det regn har jeg dessverre inga idéer.

Lenke til kommentar

Da må vi få tatt en avgjørelse. Bare to dager igjen! Været ser fortsatt bra ut, så det er bare å satse på noe utendørs.

 

Noen som vet om noe turterreng som fortsatt er bra å gå på, sånn i forhold til at det er tørt?

 

Øya?

 

Helena foreslo bl.a. Leirfossen, men hun er blitt syk, og kan neppe på lørdag. Da kan vi kanskje "spare" den til senere?

 

Noen som vet om noen fine steder langs Nidelva, f.eks. i Klæbu? Eller langs Gaula?

 

Piren?

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så mye å ta bilder av på Øya, egentlig? Piren - hvis vi tenker på den samme - har blitt gjort delvis utilgjengelig pga. byggevirksomhet der nede, har den ikke? Bortsett fra det synes jeg havneområdene har like mye å by på hver gang jeg er der nede, så det kan jo være et utgangspunkt, uansett. Lite kjent i Klæbu/Gaula for min del. Leirfossene med områdene mellom er helt OK, men vi kan godt vente for min del. Estenstadmarka m/-dammen høres også greit ut.

Lenke til kommentar

Vi var jo der nede på havna, stasjonen sist..kanskje en rask tur i Estenstadmarka med høstfarger og kanelsnurr på hytta der kan være greit nå? Fint å kjøre/sykle til Bekken gård...gratis parkering, og fin vei å gå på hele tiden. Tømmerholtdammen og Estenstad-dammen har mange idylliske steder, sopp og høstfarger finner vi sikkert også. Og ikke minst raskt ly for været..skulle være mulig å få et bord der inne, er kanskje ikke så mye folk der på lørdag formiddag....

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...