Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei --- long time no see -- jeg har visst gått meg bort i cyberspace i det siste...

fysj fysj, skal skjerpe meg.

 

Jeg skal på hyttetur nå til helga, så jeg står dessverre over 5.sept-treff :-(

 

Men, 19.-20.sept med hyttetur høres spenstig ut -- gitt at noen har plass i bilen og at jeg rekker en sonecup på Lerkendal i 2-tiden på søndag +++ alle andre mulige forbehold.

 

Ha det fint på lørdag!

 

--Mette

Lenke til kommentar

Nå må vi nesten bli enige om noe. :D

 

Pent og Yr er ikke helt enige, men det blir nok store mengder regn på lørdag, man vet bare ikke helt når.

 

Hm. Skulle fått ideen litt tidligere... Fotografere inne på et kjøpesenter, men da må vi ganske sansynlig ha tillatelse og greier. Idé for vinteren? Samme med NTNU forresten. Sikkert ting å fotografere inne i de største byggene der.

 

Men tilbake til lørdagen. Vi satser på godvær, men har en plan B helt klar? Man tar med seg utstyr for fotografering, men blir været slik det ser ut til, så holder vi oss bare inne på en kafe. Men hvor? Skistua? Nei, stengt, ser jeg. Piren? Men er det noen kafe der noe sted? Øya? Ranheim?

Lenke til kommentar

Jeg må visst til Datakjeden morgen formiddag, kunne vi ikke møtes ved Sentralbanestasjonen da. Mye fin Pushwagner der. Og i området rundt Pirbadet, Kjølelageret er det murmalerier. Og fra Jernbanen bortover mot fløttmannen er det et morsomt kai-vertshus der. OK bevertning, (lengre bort enn blåbryggen)..ser ikke ut til at vi blir særlig mange, men jeg treffer gjerne noen når jeg er i det området likevel...(ikke så veldig tidlig..)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...