RandiA Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flott bilde, Chris...jeg tok litt tidligere og da var det bare fine farger...så ikke uværet enda. RandiA Lenke til kommentar
MLang Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hei --- long time no see -- jeg har visst gått meg bort i cyberspace i det siste... fysj fysj, skal skjerpe meg. Jeg skal på hyttetur nå til helga, så jeg står dessverre over 5.sept-treff :-( Men, 19.-20.sept med hyttetur høres spenstig ut -- gitt at noen har plass i bilen og at jeg rekker en sonecup på Lerkendal i 2-tiden på søndag +++ alle andre mulige forbehold. Ha det fint på lørdag! --Mette Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå må vi nesten bli enige om noe. Pent og Yr er ikke helt enige, men det blir nok store mengder regn på lørdag, man vet bare ikke helt når. Hm. Skulle fått ideen litt tidligere... Fotografere inne på et kjøpesenter, men da må vi ganske sansynlig ha tillatelse og greier. Idé for vinteren? Samme med NTNU forresten. Sikkert ting å fotografere inne i de største byggene der. Men tilbake til lørdagen. Vi satser på godvær, men har en plan B helt klar? Man tar med seg utstyr for fotografering, men blir været slik det ser ut til, så holder vi oss bare inne på en kafe. Men hvor? Skistua? Nei, stengt, ser jeg. Piren? Men er det noen kafe der noe sted? Øya? Ranheim? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Eg kjem i alle fall ikkje, host host, nøff nøff ??? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hahaha! Verste er at jeg uansett skal til Trondheim i morgen også, nok en gang sammen med min far.. Det betyr at dere gjerne får sende melding til meg om det blir kafébesøk eller noe sånt også denne gangen, hvis vi ikke tilfeldigvis møtes. ^^ 93251605 er fortsatt nummeret.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da er jeg ferdig med ukens gjøremål med møter, forhandlinger og jobbing + maling på mitt eget hus. Den gode nyheten er at jeg er klar for å ta litt bilder i morgen + værmeldingen har endret seg ganske betraktelig: Da er spørsmålet: Hva, hvor og når? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Si det. Jeg har kommet med noen enkle forslag, men ingen respons på dem enda. Pent.no melder forresten alt regnet tidligere på dagen (ferdig kl 08). Kan ikke bare stole på Yr. Jeg skal spise middag straks, og så rett på trening, så jeg får ikke skrevet noe her igjen før i 23-tida, antakelig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg må visst til Datakjeden morgen formiddag, kunne vi ikke møtes ved Sentralbanestasjonen da. Mye fin Pushwagner der. Og i området rundt Pirbadet, Kjølelageret er det murmalerier. Og fra Jernbanen bortover mot fløttmannen er det et morsomt kai-vertshus der. OK bevertning, (lengre bort enn blåbryggen)..ser ikke ut til at vi blir særlig mange, men jeg treffer gjerne noen når jeg er i det området likevel...(ikke så veldig tidlig..) RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kl. 11 på sentralbanen? Så bare tar vi det derfra? OK? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kl. 11 på sentralbanen? Så bare tar vi det derfra? OK? Har ikke mulighet til å komme noe før 1200 desverre. Mulig at en kollega blir med også. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kl 12 på sentralbanen. OK, alle sammen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kl 12 på sentralbanen. OK, alle sammen? Jeg må desverre melde avbud nok engang; jeg skal i en konfirmasjon Tom Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg kommer - Ulyden Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Litt usikker om jeg kommer - hvor parkerer man best Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Litt usikker om jeg kommer - hvor parkerer man best er det ikke parkeringshus rett ved siden av sentralstasjonen,- østsiden da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kommer en "snartur" ned til stasjonen etter Datakjeden jeg. Randi Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Litt usikker om jeg kommer - hvor parkerer man best Hvis vi går tilbake til sentralbanen etterpå, så er det jo parkeringsplasser på sentralbanen. Eller tenkte du billigst? Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nei jeg tenkte på at det er lørdag formiddag og full guffe - ikke akkurat fristende for en som står i trafikken i byen hver dag ellers. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nei jeg tenkte på at det er lørdag formiddag og full guffe - ikke akkurat fristende for en som står i trafikken i byen hver dag ellers. Buss. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Søren. Avbud nok en gang herfra også. Ganske enkelt fordi jeg hadde glemt å holde meg oppdatert med hva som ble skrevet her. Håper turen ble bra, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå