Ratleto Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da er PM til alle på lista sendt, også de som allerede har sagt de skal være med (bare sånn at dere ser hva jeg har skrevet). Hvis det er noen som mangler på lista, så kom gjerne med brukernavn. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Har fått PM, ja. Har ikke vært så aktiv her de siste ukene, ferie mm. Kommer kanskje på lørdag. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Har ikke fått PM, men jeg kommer på lørdag. Trenger bare å vite når og hvor og sånt, så send meg gjerne en ny PM Edit: Jeg hadde fått melding, bare forumet som ikke ville fortelle meg det. Uansett, jeg er med på lørdag -Ulyden Endret 30. juli 2009 av ulyden Lenke til kommentar
lessis Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg har fått PM og kan vel si med en gang at jeg gleder meg. Var i byen i dag og smakte meg gjennom Kongens gate. Masse folk, så en gikk i kø. Håper vi finner steder der det ikke er så fullt. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Hehey! Jeg og min far skal uansett til Trondheim den dagen, men han er fortsatt i opptreningsfasen etter en hjerteoperasjon, så det blir nok ikke så mye gåing for vår del.. Uansett møtes vi kanskje på gata.. Mulig vi joiner inn på kafébesøket også, dersom det er hjemmel for dette. Det er forresten lov å sende SMS til 93251605 hvis jeg/vi er savnet, eventuelt når dere nærmer dere torget.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Kan ikke si noe for sikkert før i morgen, men godt mulig kan være med. Det er skøyteløperen utenfor Merkur? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Skal hilse fra Hege og Hagen, fikk SMS de er i Tyskland, kommer hjem neste helg. RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Fint det, Sille....har ikke sett akkurat møtested, klokkeslett enda...det var lett å komme bort i folkemengden der rundt teltene i hvert fall. Bedre i Borggården, men vi kan vel møtes ett eller annet sted ved Vår Frue... RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg melder pass på denne. Blir litt for mye kultur for min del, men ønsker fremdeles alle dere som skal en kjempefin tur.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg melder pass på denne. Blir litt for mye kultur for min del, men ønsker fremdeles alle dere som skal en kjempefin tur.. Kultur og kultur Chris...Folkeliv og mye rart...kommer til å savne deg, vil jo rote meg bort uten din veg-vising vet du :!: Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 (endret) Jeg melder pass på denne. Blir litt for mye kultur for min del, men ønsker fremdeles alle dere som skal en kjempefin tur.. Kultur? Hvor da? Jeg skal fotografere gatelivet, jeg. Deltakerlista er oppdatert - både på den ene og den andre måten. Endret 30. juli 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ukultur kanskje... Gratulerer til cruel som vant photowalken i år.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Melder trolig pass............ fortsatt i lat feriemodus... Endret 31. juli 2009 av ok67 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Foreløpig deltakerliste: Randi Ratleto MLang okvaal (90% sikker) Ulyden Lessis Sille Jeg har dessuten fått en PM fra en til som jeg ikke tror har vært på treff før. Men vet ikke om han kommer eller ikke. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Foreløpig deltakerliste: Randi Ratleto MLang okvaal (90% sikker) Ulyden Lessis Sille ****, jeg ryker ut denne gangen (også). Kos dere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Har det gått meg forbi i denne tråden, men jeg har ikke sett opplysning om akkurat kolokkeslett? 11.00 som vanlig? Og presist sted? Var det Arve eller Hjallis? RandiA Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Haha! Jeg liker den nye kategorien.. Jeg og min far skal på matfestivalen, så vi møtes vel sikkert der et sted.. Send melding om det blir kafétur da, som sagt (hvis dere vil ha oss med, da.. ^^), dersom vi ikke har møttes ennå.. Jeg nevnte vel nummeret tidligere i tråden, men her kommer det en gang til: 93251605 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Klokka 11 ved statuen av Arve Tellefsen. Fersk liste: Randi Ratleto MLang Ulyden Lessis Sille 6 stk er litt lite synes, jeg. Men det er jo i ferien og alt det der... Kommer kanskje en til da som jeg har snakket med på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå