Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hei,

Er det mulig å slenge seg på lørdagens Photowalk for en fra avd. Oslo? :wee: Jeg skal faktisk på helgetur til Trondheim, og det passer jo ganske bra! :)

 

Oi. så fint Gia...Torgeir, lederen sa det var plass igjen. Jeg kan sende deg en PM med hans mobilnr. mailadresse...best du kontakter han direkte så du blir registrert. (Det gjøres på nett)

Randi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi. så fint Gia...Torgeir, lederen sa det var plass igjen. Jeg kan sende deg en PM med hans mobilnr. mailadresse...best du kontakter han direkte så du blir registrert. (Det gjøres på nett)

Randi

Ja, morsomt å treffes igjen! :) Gikk forøvrig greit å registrere meg på nett, tror jeg.

 

Selvfølgelig! Det er bare å melde seg på her: http://worldwidephotowalk.com/trondheim-st-no/

Sender deg mitt tlf. nr. på PM hvis du har noe problemer med å finne fram. Jo flere jo bedre, og velkommen skal du være.

Jeg (tror jeg) fikk til å registrere meg på nett, er det da alt i orden?

 

Hei Gia! Du er så velkommen. Håper du kan bli med. (Hvis det finns tid kan du få pröve min 24mm. He he)

 

Det ser ut å kunne bli ganska bra vär på lördag.

Dette kan bli en dyr tur på sikt, med andre ord... :whistle:

 

Fra tidligere vet jeg at det kan være tre årstider på samme dag i Trondheim, så man må vel kle seg for å være forberedt på det meste. :)

 

Så gøy da at det endelig kommer noen fra Oslo og blir med gjengen her oppe også på tur en dag...

 

Må jo nesten til det ettersom Randi har vært så flink til å representere Trondheim i oslo... :p

Er det virkelig første gang noen fra Oslo er med på Akam-treff i Trodheim?! :ohmy:

 

Den største risikoen er at jeg ikke finner frem til rett sted, men jeg antar at dere er lett gjengjennelig. :D RandiA har jeg jo truffet før dessuten. Dette blir gøy!

Lenke til kommentar
Dere får ha en hyggelig walk i morgen. Selv skal jeg på rundtur på Gran Kanaria, blir sikkert noen bilder på meg også.

Ja, det ble en meget vellykket Walk...og så bra det ikke var været i dag, for her har det regnet ustoppelig.

Nå har jeg lagt inn i Group fra i fjor på Flickr noen av Walk-bildene, ser noen andre har gjort det også, men jeg synes det skulle være en ny stream der med Walk-2009 bilder.

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg har sendt epost til Torgeir om tråden jeg har startet i gruppa på Flickr.

 

Jeg har begynt å legge ut bilder fra Photowalk'en, men legger ut bare noen om dagen fremover. De som jeg har sendt inn til konkurransen legges inn helt til slutt.

 

Ang regnet her i dag: Aldri registrert så mye regn på ett døgn i juli noengang i Trondheim

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Nei, så leit :p Prøver dere å stjele noen rekorder fra Bergen ?

Tom

Neida...ikke leit, for en gangs skyld er jeg virkelig glad for regnet...vært tørke lenge nok nå, tenker på bøndene også :yes: Og temperaturen er fin, så man kan fortsatt være ute...(den eneste ulempen: ikke bra for fotoutstyr)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...