Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Men,- kan dere ikke bare legge inn en melding her da hvis lysten til å besøke bartebyen blir for stor? Vi kan alltids tromme sammen ett spontantreff og finne på noe på ett par dagers varsel.

Det er et vel så bra forslag. For oss langveisfarende; så vil jeg tro at en omvisning i byen er det som vil passe best. Ihvertfall for oss som knapt har satt en fot i byen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Befinner meg på langt sydeligere breddegrader for tiden, men om en uke eller så er jeg med.

Kommer du ikke hjem til PhotoWalk'n heller? - Helena og jeg, pluss noen nabodamer hadde fototreff hos meg i går. Mye nyttig å lære når man kan låne andres objektiver, forresten. (Men så blir det kjøpelyst da... :roll: )

RandiA

Lenke til kommentar
Er litt usikker på været jeg også ja...så ikke bra ut Langtids i avisen. Vet ikke helt hvor vi skal møte opp jeg. Lurer på å droppe stativ. Er tele eller vidvinkel det rette ved siden av normalzoom tro?

RandiA

 

Yr, Pent og Storm melder nå alle sammen regnfritt på lørdag, så da satser jeg på det. :)

 

http://worldwidephotowalk.com/trondheim-st-no/

 

Kart vil bli delt ut når vi møtes utenfor Solsiden Spa og Velværesenter. Skulle noen ha problemer med å finne fram ring meg på mobil: 41020907.

 

Nå spør du vanskelig Randi. Det spørs jo helt hva du kommer til å ta bilde av. Jeg tar med meg alle objektivene mine, også får jeg se underveis hva jeg trenger. I fjor brukte jeg 10-20 og 70-300, mener jeg å huske. Ang stativ så tar jeg med det for sikkerhets skyld, i alle fall dersom det er eller blir overskyet mens vi er ute.

 

Edit: Helt utrolig at de ikke skal ha Photowalk i Oslo, forresten. I tillegg til Trondheim, så er det "bare" Bergen, Stavanger og Grimstad (!).

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

OK, Ratleto...jeg har dessverre vanskeligheter med de to sidene jeg, (Trondheim og World Wide), vanskelig å åpne og de forsvinner. Det har noe med kompabilitetsvisning å gjøre. (Siste Windows Update), enda jeg går inn og trykker på "legg til" i komp. visning). Derfor får jeg ikke lest informasjonen.

RandiA

Lenke til kommentar
OK, Ratleto...jeg har dessverre vanskeligheter med de to sidene jeg, (Trondheim og World Wide), vanskelig å åpne og de forsvinner. Det har noe med kompabilitetsvisning å gjøre. (Siste Windows Update), enda jeg går inn og trykker på "legg til" i komp. visning). Derfor får jeg ikke lest informasjonen.

RandiA

 

Bruk noe annet enn Internet Explorer. :) Du har flere alternativer (Firefox, Opera, Chrome, Safari bl.a.). Selv så bruker jeg Firefox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...