arela Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke snakk om 8/8 og ikke 1/8 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fint att höra att utstyret verkar vara OK Ratleto! Ja, hva skal vi finne på 1. August? Då vi var i Ila hade vi sån massa idéer at vi till och med snakkade om extraträffar i sommar för att hinna med , men jeg husker ikke hva det var? Noen? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke snakk om 8/8 og ikke 1/8 Det blir i så fall 2. lørdag i august - og den dagen får jeg ikke lov å dra på fototreff. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Foreslåtte steder er vel: Munkholmen, Mostadmarka, Storfossen, Stokkanbekken (Stokkbekkdalen) ..... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Munkholmen høres interessant ut, jeg har aldri vært der, men lenge tenkt å dra dit. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Foreslåtte steder er vel: Munkholmen, Mostadmarka, Storfossen, Stokkanbekken (Stokkbekkdalen) ..... Og festningsverkene i Verdalen, Langøra på stjørdal, hyttetur i Meråker, lavvotur, sverresborg, Forbordsfjellet(fjellet nord for Stjørdal, med utsikt utover hele trondheimsfjorden + bilvei helt opp) + + + + + + Massevis å finne på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høres bra ut ja, Sille....ser Oslo-gjengen ymter om å komme og delta på et treff også.. RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høres bra ut ja, Sille....ser Oslo-gjengen ymter om å komme og delta på et treff også..RandiA Velkommen skal de være,- de vil vel komme opp hit for å lære av oss? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det ikke snakk om 8/8 og ikke 1/8 1. lørdag i august er den 1/8 ja. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Høres bra ut ja, Sille....ser Oslo-gjengen ymter om å komme og delta på et treff også..RandiA Velkommen skal de være,- de vil vel komme opp hit for å lære av oss? I hvert fall noe av den sosiale biten... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ettersom dere har første lørdag i måneden; så blir det en stund til at jeg kan være med (1.8 er jeg på Notodden (Blues), 5.9 er jeg i en komfirmasjon og 3.10 er jeg på vei hjem fra Tyskland) Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 2 lørdagen i august kan vi jo møtes og ha fototreff i bryllupet til Tor Atle og Marthe... (kanskje vi er heldige å får kake også da... ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ettersom dere har første lørdag i måneden; så blir det en stund til at jeg kan være med (1.8 er jeg på Notodden (Blues), 5.9 er jeg i en komfirmasjon og 3.10 er jeg på vei hjem fra Tyskland) Tom :!: :!: ..da er vi jo nesten fremme ved julebordet vårt da, Tom.... Hvis dere er flere som har tenkt å slå dere sammen og komme en gang, kan vi da vel sikkert endre for en gangs skyld med den FØRSTE lørdagen i måneden. Vet at dere i Oslo tar det litt sånn nå og da når det passer. Men vi har faktisk greid et helt år nå å følge Første i måneden... Sille er sjefen...så han bestemmer RandiA Lenke til kommentar
Sille Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Sille er sjefen...så han bestemmer Akkurat der er jeg meget uenig. Jeg er vel ikke noe mer sjef enn noen av dere andre! Endret 6. juli 2009 av Sille Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Om dere er villige til å gjøre et unntak en måned, så er jeg ikke sikker på om det er noe vits - jeg er mest sannsynligvis opptatt hver helg frem til og med den 3.10 :!: Den 15.8 f.eks. skulle jeg helst vært på tre forkjellige steder samtidg .... Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sille er sjefen...så han bestemmer Akkurat der er jeg meget uenig. Jeg er vel ikke noe mer sjef enn noen av dere andre! Må si meg enig med Sille. Enkeltpersoner tar styringa for enkelt-treff, men kan ikke se at noen er sjef for selve treff-opplegget generelt, nei. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei vel, så får jeg ta det tilbake da :!: og si at vi har flere bra sjefer, kanskje det er derfor det blir så bra hos oss (når vi "alle" er sjefer...) RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det ordner seg nok Tom, men du og evt flere/andre sørafra er velkomne til å bli med på treffene våres her oppe i trøndelagen når det måtte passe.. Alltid koslig med akamfrender frå ainner sia tå lainnet... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vilka nattugglor ni är, ni har ju snackat massvis när jag låg och sov. Hoppas Oslo-gänget kan bli med nån gång. Det vore trevligt. Massa bra förslag Sille! Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Om dere er villige til å gjøre et unntak en måned, så er jeg ikke sikker på om det er noe vits - jeg er mest sannsynligvis opptatt hver helg frem til og med den 3.10 :!: Den 15.8 f.eks. skulle jeg helst vært på tre forkjellige steder samtidg .... Tom Men,- kan dere ikke bare legge inn en melding her da hvis lysten til å besøke bartebyen blir for stor? Vi kan alltids tromme sammen ett spontantreff og finne på noe på ett par dagers varsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå