Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreslåtte steder er vel: Munkholmen, Mostadmarka, Storfossen, Stokkanbekken (Stokkbekkdalen) .....

 

Og festningsverkene i Verdalen, Langøra på stjørdal, hyttetur i Meråker, lavvotur, sverresborg, Forbordsfjellet(fjellet nord for Stjørdal, med utsikt utover hele trondheimsfjorden + bilvei helt opp) + + + + + +

 

Massevis å finne på.

Lenke til kommentar
Ettersom dere har første lørdag i måneden; så blir det en stund til at jeg kan være med (1.8 er jeg på Notodden (Blues), 5.9 er jeg i en komfirmasjon og 3.10 er jeg på vei hjem fra Tyskland) :D

Tom

 

:!: :!: ..da er vi jo nesten fremme ved julebordet vårt da, Tom....

Hvis dere er flere som har tenkt å slå dere sammen og komme en gang, kan vi da vel sikkert endre for en gangs skyld med den FØRSTE lørdagen i måneden. Vet at dere i Oslo tar det litt sånn nå og da når det passer. Men vi har faktisk greid et helt år nå å følge Første i måneden...

Sille er sjefen...så han bestemmer :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
Sille er sjefen...så han bestemmer :yes:

 

Akkurat der er jeg meget uenig. Jeg er vel ikke noe mer sjef enn noen av dere andre!

 

Må si meg enig med Sille. Enkeltpersoner tar styringa for enkelt-treff, men kan ikke se at noen er sjef for selve treff-opplegget generelt, nei.

Lenke til kommentar
Om dere er villige til å gjøre et unntak en måned, så er jeg ikke sikker på om det er noe vits - jeg er mest sannsynligvis opptatt hver helg frem til og med den 3.10 :!: Den 15.8 f.eks. skulle jeg helst vært på tre forkjellige steder samtidg ....

 

Tom

 

Men,- kan dere ikke bare legge inn en melding her da hvis lysten til å besøke bartebyen blir for stor? Vi kan alltids tromme sammen ett spontantreff og finne på noe på ett par dagers varsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...