Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12-åringen blir med, han ville også ha vafler og økologisk grillmat... og ta bilder. ;-)

 

Notert. :)

 

Dessverre blir det ikke 100% økologisk. Jeg var nettopp ute på handletur, og fikk ikke tak i grønnsakene økologisk. Er vel ikke sesong for det enda. Ole Johan heller har ikke økologiske grønnsaker klare enda . Marthe (samboeren) lager i dette øyeblikk diverse ting for i morra, bl.a. økologisk jordbærsyltetøy til vaflene i morra. :)

 

... og da har jeg skrelt 2,5 kg poteter. Og er det noe jeg virkelig ikke liker, så er det å skrelle poteteter. :p;)

Lenke til kommentar

Ja, topp bondegårds-tur dette. Takk til Marthe og Tor Atle som hadde arrangert det så helt perfekt, og vær hadde de bestilt det aller beste av også. "Samboeren" var et nytt hyggelig bekjentskap....pass dere så dere ikke får et årlig sommer-arrangement nå for foto-gruppen. (Til og med ute-doen var jo gjort attraktiv...malt rosa, levende lys ved siden av hullet og alt. Mulig jeg fikk til et bilde av den med 1600 i iso :!: ) Takk til alle de andre også, som det alltid er hyggelig å treffe, og Chris ventet som avtalt og loset meg trygt både til og fra gården som hadde en fantastisk plassering, høgt oppe på en ås med vidsyn mot fjord og Gråkall-fjell. Topp mat og drikke, og fullpakkede minnekort. (Ble vel nærmere 400 bilder), og Helena underviste meg litt med L objektivet hennes som jeg fikk låne....alt i alt: Et minneverdig Fototreff.... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar

Tusen takk från mig också till Marthe och Tor Atle! En kjempefin dag! Allt perfekt organiserat och masse god mat. En fin gård också med många intressanta motiv.

 

Ska försöka posta litt bilder imorgen, eller senast på måndag. Gleder meg til å se deres foton.

Lenke til kommentar

Gode nyheter for min del. Fotosekken berga. :) Ikke noe lukt fra den i går eller idag, så da blir diagnosen "OK". Ikke merket noen problemer med kameraet og objektivet som gikk i bakken heller. :)

 

Jeg gjør jo det! :(

 

Har du påminnelsesmulighet på mobilen? Bruk den til neste treff, 1. august. :) Ikke det at du får så god mat og sånn på det treffet, da men. ;)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...