chris300 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 SIIIILLLLLEEE...! (kjerringer og sko.. Tenk om noen hadde funnet en kur) Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Deltakerliste:RandiA Chris300 HelenaN MLang arela HegeLH RambaZamba Ratleto Kanskje: Karl-Peder Prøver fortsatt å overtale: Sille 12-åringen blir med, han ville også ha vafler og økologisk grillmat... og ta bilder. ;-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Chris, var det slik at jeg kunne "henge meg på" fra Sandmoen bensinstasjon, hvis det er en slik der ved avkjørselen til Klæbu, og i tilfelle når er du der? RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 12-åringen blir med, han ville også ha vafler og økologisk grillmat... og ta bilder. ;-) Notert. Dessverre blir det ikke 100% økologisk. Jeg var nettopp ute på handletur, og fikk ikke tak i grønnsakene økologisk. Er vel ikke sesong for det enda. Ole Johan heller har ikke økologiske grønnsaker klare enda . Marthe (samboeren) lager i dette øyeblikk diverse ting for i morra, bl.a. økologisk jordbærsyltetøy til vaflene i morra. ... og da har jeg skrelt 2,5 kg poteter. Og er det noe jeg virkelig ikke liker, så er det å skrelle poteteter. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Randi: Møtes på esso sandmoen kl 10.50 så kjører vi sammen ned derifra.. Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg ser til min forskrekkelse at jeg troligvis må dra før grillinga Et familiemedlem gifter seg i Malvik kirke kl 1530 og jeg vil ta noen bilder av BRUDEFERDEN fra Malvik til Skistua - elegant transport i en gammel Bentley. Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Blir ikke med denne gangen jeg. Skal jobbe i morgen. I tillegg skal jeg dra på en spillejobb med bandet mitt i 17-tiden. Kos dere! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 What a nice kok you have ratleto.. Som vanlig en utrolig fin tur idag.. Begynner å like dette med at vi får konsumert noen vafler og litt for på disse turene gitt... Meget med kudos til Mart(h)e som har organisert mat mm til idag.. Lenke til kommentar
MLang Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dette var supert! Vakre motiv, nydelig mat og svært hyggelige mennesker! Tusen takk ratleto/Marte! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, topp bondegårds-tur dette. Takk til Marthe og Tor Atle som hadde arrangert det så helt perfekt, og vær hadde de bestilt det aller beste av også. "Samboeren" var et nytt hyggelig bekjentskap....pass dere så dere ikke får et årlig sommer-arrangement nå for foto-gruppen. (Til og med ute-doen var jo gjort attraktiv...malt rosa, levende lys ved siden av hullet og alt. Mulig jeg fikk til et bilde av den med 1600 i iso :!: ) Takk til alle de andre også, som det alltid er hyggelig å treffe, og Chris ventet som avtalt og loset meg trygt både til og fra gården som hadde en fantastisk plassering, høgt oppe på en ås med vidsyn mot fjord og Gråkall-fjell. Topp mat og drikke, og fullpakkede minnekort. (Ble vel nærmere 400 bilder), og Helena underviste meg litt med L objektivet hennes som jeg fikk låne....alt i alt: Et minneverdig Fototreff.... RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Takk takk, alle sammen. Fint at dere trivdes, og likte maten. De som ikke ble med, kan angre nå. Marthe skriver forresten navnet sitt med "h". Jeg har startet bildetråden for treffet. Den er her. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tusen takk från mig också till Marthe och Tor Atle! En kjempefin dag! Allt perfekt organiserat och masse god mat. En fin gård också med många intressanta motiv. Ska försöka posta litt bilder imorgen, eller senast på måndag. Gleder meg til å se deres foton. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Går det an å være så distré som meg?? Jeg tenkte jo virkelig å være med denne gangen, men akk... Bra at dere hadde en fin tur, i det minste. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Vi har ALLTID en fin tur så nå kan du angre nå.... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Gode nyheter for min del. Fotosekken berga. Ikke noe lukt fra den i går eller idag, så da blir diagnosen "OK". Ikke merket noen problemer med kameraet og objektivet som gikk i bakken heller. Jeg gjør jo det! Har du påminnelsesmulighet på mobilen? Bruk den til neste treff, 1. august. Ikke det at du får så god mat og sånn på det treffet, da men. Endret 6. juli 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lurer på om det kanskje er jobbhelg.. Hvis ikke er jeg med, såfremt at jeg har bil og mulighet til å finne fram etc.. Har det kommet inn forslag til hvor det kan være, forresten? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nope. Ingen ønsker eller ideer er forelagt for treffet 1/8-09 så langt. Har du noen? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Godt å høre at kamera/veske/stativ og hund har det bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå