Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Are: Jeg bor like nedenfor prix på kattem, Rødrevvegen.

 

Kjempefint om du får til å svinge nedom, men det er ikkeno problem for meg å kjøre bort til åsheimskolen heller da, men fint om det da er en plass jeg kan sette vogna mi mens vi er borte såfall... :)

 

Jeg er klar når som helst jeg.. :)

Lenke til kommentar

Takk Are! Ska jag vänta 10:00 utanför huset, eller är det bättre om jag ställer mig vid Åsheim-skolan (där föräldrarna brukar stå med bilen då de hämtar/lämnar sina barn)?

 

Vilken tid eller plats som helst (nästan :) ) är OK för mig, bara jag vet.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Nå har vi kommet av ferja fra Flakk til Rørvik, og satt kursen videre mot Austrått :D

 

Betryggende å høre. I likhet med kongen i sine nyttårstaler, pleier jeg jo ofte å "sende en tanke til våre landsmenn der ute på havet". Kos dokker.

 

 

For de som ikke vet det: også i år blir det arrangert Photowalk i Trondheim. Denne gangen den 18. juli. Se http://worldwidephotowalk.com/trondheim-st-no/

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja, da nærmer det seg treff igjen, folkens.

 

Jeg lurer på hva slags dag folket tenker seg, jeg? Som vanlig starte kl 11, eller starte senere siden vi skal spise grillmat? Eller starte kl 11 likevel, med vafler 2-3 timer før grillinga? Dette trenger jeg tilbakemelding på! Jeg trenger også tilbakemelding på hvor mange som kommer, sånn at vi får planlagt maten.

 

Foreløpig værmelding ser mer eller mindre perfekt ut. En blanding av varslene fra Yr, Pent og Storm vil si 23-27 grader, delvis skyet eller skyet. Ikke noe regn. 1-3 m/s vind.

 

Litt mere info om hvor vi skal hen:

Gården heter Lysklæt (kart her, står dog Lysklett på kartet). Har snakket med Rødde folkehøgskole om parkering der, siden det ikke er så langt unna, men de skal ha et brullyp der, så det gikk ikke. Så da blir det litt trangt oppe hos Ole Johan (som eieren heter), men vi får det vel til. Men prøv likevel å få til å kjøre flest mulig sammen pr bil.

 

Gården ligger 6,6 km fra Heimdal sentrum, og 16,7 km fra Trondheim sentrum.

 

Veibeskrivelse:

Ta av ved Sandmoen, kjør mot Klæbu. Ta av til høyre ved skiltet mot Rødde like før man er ferdig med sletta og skal begynne stigningen over mot Tanem/Klæbu. Følg veien ned til første kryss. Der tar man til venstre, sånn at man får innkjøringa til Rødde folkehøgskole på høyre side like etter. Etter å ha passert Rødde folkehøgskole, så er det 2. (grusvei-)avkjøring til venstre, nesten i bunnen av bakken. Oppe i heia ligger der ligger gården vi skal være på. Pass på å ikke ha for stor fart opp bakken etter fjøset, sånn at man ødelegger grusveien.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Tror det er enklere om du følger veibeskrivelsen jeg kom med her. Du kjører E6 ut av byen, over Heimdalssletta (fortsatt på E6), forbi forbrenningsanlegget, og akkurat i det det begynner å gå litt nedover, så er du på Sandmoen. Der tar du av fra E6, følger svingen rundt, tar til høyre for å kjøre over brua du nettopp kjørte under, til første rundkjøring. Der tar du første avkjørsel, som er skiltet mot Klæbu. Følg så resten av anvisningen i forrige posten min.

Lenke til kommentar

Noen mulighet for at jeg kan ta med hund som kan stå bundet til bilen mens vi er der?

 

Liten shih-Tzu på 6kg..

 

Sliter litt med hjemme alene treninga sjøhhhh... :p'

 

Jeg er forøvrig med såfremt jeg kan ha med hund eller finner noen til å passe kjøtern... Og 11 funker fint for meg hvertfall.. :)

Endret av chris300
Lenke til kommentar
Noen mulighet for at jeg kan ta med hund som kan stå bundet til bilen mens vi er der?

 

Liten shih-Tzu på 6kg..

 

Sliter litt med hjemme alene treninga sjøhhhh... :p'

 

Jeg er forøvrig med såfremt jeg kan ha med hund eller finner noen til å passe kjøtern... Og 11 funker fint for meg hvertfall.. :)

 

Skal undersøke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...