Sille Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) UPDATE! Da har jeg våknet fra dvalen (jobber natt for tiden) og fått tatt noen telefoner og mail. På kanonene var det fullt fra 1000 til 1500. På Borgen var det en vielse og ingen omvisning fra kl. 1500 og utover. Jeg snudde derfor litt på programmet, vi møter på Austråttborgen kl. 1300, og får en omvisning (bare oss, selvfølgelig) Omvisningen tar vanligvis 45 minutter, jeg mente at med oss tok den 1,5 time. Etter det har vi god tid til å flytte oss opp til Austrått Fort, hvor vi har privat omvisning kl. 1500. Omvisningen her tar normalt ca. 1time. Det vi må være obs på er at de antagelig ikke tar kort noen steder, og vi må betale for omvisningene. (40,- på borgen, 60,- på fortet) Vi må derfor ha med litt penger "i pungen" Timeplanen blir da: 0950 oppmøte i Trondheim (hvor skal vi møtes?) 1000 avreise til Flakk 1035 ferja går 1300 Oppmøte Borgen 1500 oppmøte Fortet Endret 4. juni 2009 av Sille Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Flott arbeid som vanlig, Sille...jeg må følge litt med dere RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, det var bra jobbat! Takk för att du ordnade detta. Dere som kör bil får bestämma plats, synes jeg. Lenke til kommentar
MLang Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da har jeg flyttet meg +2 opp fra Kanskje til Kommer :-) Sille: Supert at du arrangerer med Fortet og Borgen! Antar Flakk-Rørvik, og at kanskje det ikke er så ille en lørdag morgen? Vet noen? Reiser ikke folk utover fredag kveld da? Da er lista: Ulyd chris300 HelenaN Sille arela (+niese og kompis?) ok67 Ciryaher HegeLH RambaZamba Saftret MLang + 2 Kanskje Ratleto Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Antar Flakk-Rørvik, og at kanskje det ikke er så ille en lørdag morgen? Vet noen? Reiser ikke folk utover fredag kveld da? Har ingen anelse,- har bare reist over i jobb-sammenheng, og da har jeg reist motsatt av alle de som skal på hytta eller helgetur. Kanskje vi burde dra tidligere, for å være på den sikre siden? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det går inga ferge 10:30, derimot går det ferge kl 9:35, 10:10 og 10:45 http://www.fosennamsos.no/index.php?c=4&am...RUTEINFORMASJON Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har tenkt på bespisning. Selv tenker jeg å ta med en engangsgrill og noen pølser. Lenke til kommentar
arela Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er det noen som har tenkt på bespisning. Jeg hadde tenkt noe ala' middag på Brekstad. Ellers har jeg minst 1 ledig plass fra Heimdal. I gamle dager tok det ca en time fra Brekstad til Flakk. Med dagens "tolking" av fartsgrenser tar det nok litt lengre tid. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har 2 plasser ledige fra Hegra og utover + retur. Ang. bespisning så har jeg ikke rukket å tenkt så langt, har jobbet natt+ hektisk møtevirksomhet de siste dagene. Jeg skal i alle fall ha meg en svele og en kopp kaffe på ferja. Lenke til kommentar
MLang Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sille: Ypperlig - ypperlig! Med to unge menn i bilen så tror jeg at vi tar en stopp på veien, så jeg satser på å møte på Borgen til omvisningen kl 13. Så, ikke vent på meg inne i Trondheim :-) Men, vi sees kanskje på ferja eller underveis. Bespisning: det er en stor Rema på vei inn til Brekstad sentrum - så blir det opphold er det kanskje interesse for grilling? Ellers kan jeg ikke huske at det var store serveringen på verken Borgen eller Fortet. Men i Brekstad er det vel både burger-plass og restauranter. - Mette Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Kan jeg ta den ene ledige plassen i bilen din Are? Vi kan evt møtes nede på flakk.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Are hämtar du meg här (bor i samma hus som Ratleto), eller ska vi mötes nån annanstans? Vilken tid? Ang. bespisning så är jag för lat för å ta med noe, så jag satsar på att köpa nåt längs vägen. Endret 5. juni 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Timeplanen var spikret med tanke på omvisning og slikt? ..må være tilbake i Trh helst før kl 18. Kan jo bli knapt med tid. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da logger jeg av nettet og drar til Råkvåg for å sette ut båt. Er klar for oppmøte på Borgen kl 1300 Om det blir endringer, kan noen sende med en SMS på 92609756. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ble akkurat beordret på jobb i helga også nå. Bye-bye til akam-treff og planer på lørdag Ulyd chris300 HelenaN Sille arela (+niese og kompis?) ok67 HegeLH RambaZamba Saftret MLang + 2 Kanskje Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg står over turen, jeg. Så jeg kan slettes fra "kanskje-lista". Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 RambaZamba og jeg kommer til omvisning på Austrått kl. 13. Mulig vi får med oss 1-2 gutter som skal se på kanonen. :-) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sille: Si ifra om avmeldingen min gjør noen forskjell i feks pris per hode eller noe på omvisning. PM med kontonummer og pris i så fall Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) HelenaN og Chris300 Hva om vi møtes ved Helena (ved Åsheim Barneskole) ca 0930 Da har vi god tid til 1010 ferja. Bor du langt unna der Christian, så kan i tilfelle bilen svinge såvel til venstre som til høyre? Det blir bare oss 3 - ble for langdrygt for niesa. edit - vi tar vel neste ferje, så vi utsetter møtetidspunktet tilsvarende??? edit2: ferje 1045 - møtes kl 1000-1010??? Endret 5. juni 2009 av arela Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Sille: Si ifra om avmeldingen min gjør noen forskjell i feks pris per hode eller noe på omvisning. PM med kontonummer og pris i så fall Neida,- Ingen forskjell, vi betaler samme pris pr. hode så lenge vi er over 10 stk. -og det ser det jo ut som vi blir. Jeg gjentar; jeg har også plass til to stykk fra trondheim og utover hvis noen tør å sitte på med en fransk bil fra slutten av 90-tallet. Edit: Hvis noen kommer før meg til borgen og kanonene så er omvisningen bestillt i mitt navn (Munkhaug) Endret 5. juni 2009 av Sille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå