Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

UPDATE!

 

Da har jeg våknet fra dvalen (jobber natt for tiden) og fått tatt noen telefoner og mail. På kanonene var det fullt fra 1000 til 1500. På Borgen var det en vielse og ingen omvisning fra kl. 1500 og utover.

 

Jeg snudde derfor litt på programmet, vi møter på Austråttborgen kl. 1300, og får en omvisning (bare oss, selvfølgelig) Omvisningen tar vanligvis 45 minutter, jeg mente at med oss tok den 1,5 time.

 

Etter det har vi god tid til å flytte oss opp til Austrått Fort, hvor vi har privat omvisning kl. 1500. Omvisningen her tar normalt ca. 1time.

 

Det vi må være obs på er at de antagelig ikke tar kort noen steder, og vi må betale for omvisningene. (40,- på borgen, 60,- på fortet) Vi må derfor ha med litt penger "i pungen"

 

Timeplanen blir da:

 

0950 oppmøte i Trondheim (hvor skal vi møtes?)

1000 avreise til Flakk

1035 ferja går

1300 Oppmøte Borgen

1500 oppmøte Fortet

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg flyttet meg +2 opp fra Kanskje til Kommer :-)

Sille: Supert at du arrangerer med Fortet og Borgen!

Antar Flakk-Rørvik, og at kanskje det ikke er så ille en lørdag morgen? Vet noen? Reiser ikke folk utover fredag kveld da?

 

Da er lista:

 

Ulyd

chris300

HelenaN

Sille

arela (+niese og kompis?)

ok67

Ciryaher

HegeLH

RambaZamba

Saftret

MLang + 2

 

Kanskje

Ratleto

Lenke til kommentar
Antar Flakk-Rørvik, og at kanskje det ikke er så ille en lørdag morgen? Vet noen? Reiser ikke folk utover fredag kveld da?

 

Har ingen anelse,- har bare reist over i jobb-sammenheng, og da har jeg reist motsatt av alle de som skal på hytta eller helgetur. Kanskje vi burde dra tidligere, for å være på den sikre siden?

Lenke til kommentar
Er det noen som har tenkt på bespisning.

Jeg hadde tenkt noe ala' middag på Brekstad.

 

Ellers har jeg minst 1 ledig plass fra Heimdal.

 

I gamle dager tok det ca en time fra Brekstad til Flakk.

Med dagens "tolking" av fartsgrenser tar det nok litt lengre tid.

Lenke til kommentar

Sille: Ypperlig - ypperlig! :new_woot:

 

Med to unge menn i bilen så tror jeg at vi tar en stopp på veien, så

jeg satser på å møte på Borgen til omvisningen kl 13.

Så, ikke vent på meg inne i Trondheim :-)

Men, vi sees kanskje på ferja eller underveis.

 

Bespisning: det er en stor Rema på vei inn til Brekstad sentrum - så blir det opphold er det kanskje interesse for grilling? Ellers kan jeg ikke huske at det var store serveringen på verken Borgen eller Fortet. Men i Brekstad er det vel både burger-plass og restauranter.

 

- Mette

Lenke til kommentar

HelenaN og Chris300

Hva om vi møtes ved Helena (ved Åsheim Barneskole) ca 0930

Da har vi god tid til 1010 ferja.

 

Bor du langt unna der Christian, så kan i tilfelle bilen svinge såvel til venstre som til høyre?

Det blir bare oss 3 - ble for langdrygt for niesa.

 

 

edit - vi tar vel neste ferje, så vi utsetter møtetidspunktet tilsvarende???

 

edit2: ferje 1045 - møtes kl 1000-1010???

Endret av arela
Lenke til kommentar
Sille: Si ifra om avmeldingen min gjør noen forskjell i feks pris per hode eller noe på omvisning. PM med kontonummer og pris i så fall :)

 

 

Neida,- Ingen forskjell, vi betaler samme pris pr. hode så lenge vi er over 10 stk. -og det ser det jo ut som vi blir.

 

Jeg gjentar; jeg har også plass til to stykk fra trondheim og utover hvis noen tør å sitte på med en fransk bil fra slutten av 90-tallet.

 

Edit: Hvis noen kommer før meg til borgen og kanonene så er omvisningen bestillt i mitt navn (Munkhaug)

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...