Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir kanskje med - må bare overtale 2 unge menn - dvs. jeg er egentlig tre. Har vært på omvisning oppe på kanonene før og det var knallbra! Kan garantert bli veldig bra bilder inne fra anlegget (gitt at vi har nok lys?) Tenker vi også Austrått gård eller nok med kanonene?

Lenke til kommentar

Ja, så flott...er hjemmepå den tiden, og har registrert meg. Det var jo dette som var opptakten til alle de fine treffene vi har hatt i løpet av et år nå, så her må vi stille. Dere får ta det opp dere som treffes førstkommende lørdag....ønsker dere et fint treff. Ikke sikkert været blir helt topp, men bra fotolys blir det sikkert.

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg blir nok med på treffet denne gangen også :thumbup:

 

Har du en ledig plass i bilen din, Sille?

 

Har ledig plass i bilen ja! Skulle bare mangle.

 

Kommer vi til å være mest innendørs eller utendørs på Austrått? Tenker i forhold til været.

 

Dersom jeg skal være med, trenger jeg også skyss, da jeg ikke har tilgang til bil denne helga. Så jeg er på "kanskje-lista" sånn foreløpig.

 

I selve kanonanlegget er vi innendørs, og under jorden, så hvordan været blir spiller forsåvidt ingen rolle. Blits eller laaang lukkertid er vel imidlertid en forutsetning. Hvis vi skal på borgen etterpå, som vi bør når vi først er der ute, så kan jeg glede folket med at i følge værmeldinga blir det sol fra 14-tiden. Anbefaler da at vi tar å bestiller en privat omvisning på kanonene fra ca. kl 1200, for å deretter dra ned til borgen etterpå.

 

Siden det er ca. 2 timer kjøretid + ferje, så bør vi dra 0930-1000. Hvilken vei skal vi kjøre? det er kanskje litt kaos på Flakk-Rørvik en lørdag morgen?

 

Edit: Har sendt mail til Austrått fort ang. omvisning.

 

Edit #2: Får mailen i retur, vi må ringe dem i morgen.

 

Edit #3: Har sendt ny mail til rett adresse + sendt mail til Austråttborgen ang. omvisning.

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Regner med plass til deg i bilden Helena.

Mulig jeg får en eller 2 plasser til, men det vet jeg ikke sikkert før fredag.

 

Tidspunkt ja?

Er det snakk om privat omvisning, eller blir det på måfå?

 

Takk, det var fint! Om det finns plats kvar i bilen, och om han ska med, vill nog Ratleto gärna ha en plats, men det får han ge melding om själv i så fall. :)

 

Sille, takk för att du pröver å ordne privat guiding!

 

Angående foto nere i kanonen så hade jag kun 450D och 24-105/4 när jag var där och det är inte att rekommendera. Med blender 4 och 1600 ISO fick jag lukkertider på 1/6 och liknande, så blits, stativ och/eller eller mer lysstark optikk behövs. Det finns massor att fota där inne.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...