Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Hehe Sille :thumbup:

 

Hvis det var ment som et motivasjonsinnlegg så er det en skremmende opplevelse at det virker :)

 

Det minner forøvrig om en annen "menighet" jeg har en liten tilhørighet til... Byens Hi-Fi Asyl. De gale har det godt :yes:

 

 

Det var i aller høyeste grad ment som et motivasjonsinnlegg ja,- de gærne har det best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg blir litt sen (dvs etter 11), må innom ei dekksjappe å kjøpe nye dekk. Skulle sette på sommerhjula i dag, men de var så slitt at jeg lempa de i bagasjerommet isteden for. Sille; sender du meg en PM med mobilnummeret ditt, slik at jeg kan ringe dere om jeg blir litt sen og dere har lagt ut på vandring når jeg kommer.

Lenke til kommentar

Takker så meget for et utrulig hyggelig treff, med hele 16 deltagere fra 11 år opp til pensjonsalderen. Været var til tross for en elendig værmelding perfekt,- Ser ut som om noen "der oppe" vil at vi skal trives.

 

Dårlig gjort av Chris å lyve om at han skal flytte, når han egentlig skal på biltreff på Lånkebanen!!?? Sist det var treff var han vistnok fyllesyk,- hmm; lurer på hvor han var da? Dette vitner om dårlig fotomoral, Chris,- Tror du må stille opp med grillmat på neste treff for å blidgjøre oss igjen! ;)

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Kan ikke love at jeg står for grillmaten neste gang, men kan love at jeg blir med...

 

Planen var enkelt at vi skulle flytte inn idag, men vi fant ut det kunne være greit å male alle takene før vi flyttet inn alle tingene våres å dermed utsatte vi flyttingen til neste helg..

 

Så, selv om jeg har vært på biltreff på lånkebanen i etpar timer vil ikke det si at jeg ikke har hatt nok å gjør fodei... :p Lånke sug btw..!

 

Jeg fikk malt mine 100 kvm med tak idag. tok første strøket igår.. Så imorgen er det bare å dra opp å rydde opp etter arbeidet og vaske så er det klart for å flyttes inn i.. Vi gleder oss veldig.. :)

 

Skal også legges til at jeg tok noen bilder av ymse kvalitet på lånke også som jeg sikkert kan legge ut i bildetråden.. (mitt eget lille fototreff) :p

Lenke til kommentar

Jeg var bare et par hundre meter fra å følge dere på lørdagen, men det gikk ikke. :wallbash: Planen var å fotografere ladestien fra toppen av fosenfjellene, men været gjorde sitt til at jeg ikke tok turen helt på toppen. Fristet mer å bli nede ved teltet. Da vi dro fra der så kom det en regnbyge kraftig nok til at jeg også la kameraet ned i sekken. Kraftigste regnet jeg har vært borte i på en god stund. Håper dere hadde en skikkelig fin tur.

 

Er det kommet noen ideer for 6.juni enda?

Lenke til kommentar

Som jeg har snakket om før, så skal jeg prøve å få til et treff på en økologisk drevet gård, enten første lørdag i juni, eller første lørdag i juli. Jeg tror kanskje det er grønnere og finere i juli, men det er jo også opp til gårdseieren. Har bare såvidt fått snakket med ham om saken, men det burde gå i orden, slik jeg forstod det. Grilling blir det antakelig også, for noen kroner.

 

Ellers så har vi vel så mange alternativer at vi ikke rekker alle dersom vi bare skal ha treff 1 gang pr mnd. :)

 

-Svartlamo'n

-Marienborg (igjen, denne gang) på sommeren

-Sille har flere steder, bl.a. en liten øy ved Værnes

-Vitenskapsmuseet. Vi har fått tillatelse der, men uten blitsbruk. Kan vel vente til vinteren?

-Øya

-Ila om sommeren?

-Sverresborg folkemuseum

-Øysand

-Jonsvatnet?

-Dora og industriområdet rundt (ble kanskje litt mye regn på treffet der i mars?)

-Munkholmen?

Lenke til kommentar

Hva med lavvo-overnatting-fiske-fototur ved Nidelva i Klæbu?

Jeg kan stille med to stk lavvo med plass til 8 overnattingsgjester i hver... og kano.

 

Kjører "fram til døra". Det vil si:

Kjøre til Klæbu.

Parkere.

Laste ut utstyr.

Sette opp utstyr.

Dvs ikke nødvendig å gå særlig mange meter.

:)

Lenke til kommentar

Jeg vil bare føye til litt småtteri til listen din, Tor Atle: Her i Verdal har vi diverse steder også, blant annet Galleri Nord og Sør, som er et festningsverk litt oppi dalen mot Sverige. Det er dog kanskje litt langt unna "allfarvei" for de fleste av medlemmene her..? Det skal forsåvidt også gå an å få en guidet tur opp dit dersom det skulle bli aktuelt, vil jeg tro. :)

 

Ellers liker jeg listen din der også, og har planer om å prøve å møte opp på noen treff framover: Det var i hvert fall veldig trivelig på Hegra i fjor høst. :D

Lenke til kommentar

Er jo flere som kommer utenbys fra når vi har treff her i byen, så vi bør jo klare å få til noe f.eks. i Verdal også. Jo flere forslag, jo bedre. :)

 

Ang. overnatting i lavvo og greier, så er det sikkert et kjempeforslag til de som liker slikt. Selv så er jeg litt for avhengig av å få en god natts søvn i min egen seng. Men jeg kan sikkert være med, også dra hjem for natta. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...