chris300 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ikke akkurat noen racer på photoshop, men fikk noen jeg synes ble ganske bra. Here goes!! Var bare nødt til å legge med det siste bildet også... Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) vet nå hvilket bilde jeg likte best, ja men du kunne da i det minste fått meg skarp :-P venter til i morgen kveld med å legge ut bilder jeg - var ikke noen høydare å bruke linux til dette. Endret 23. juni 2008 av PlaCBo Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hehe. Ja, men budskapet som teller vettu... (sikta på merethe btw...) Gleder meg til å se flere bilder fra alle som var med... Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 hah. du traff jo like dårlig på hu. jeg kan ikke huske å ha skrevet TFP -kontrakt med deg forresten ;-) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hehe... så det. bildet var jo bare kult uansett så måtte jo bare ha det med... Synd det ikke var helt i fokus når stemninga var så god.. (les: smile fra øre til øre) hehe... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Mye fint her =) Folk må få opp BK tråder på de beste bildene sine nå synes jeg gleder meg til å sette meg ned å redigere bilder ikveld, ihvertfall :=) første real test av ny PCen. forresten; faen ta deg Lars som lånte meg 50mmern, sinnsykt skarp og gooood. nå MÅ jeg jo kjøpe en slik...damn you.. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 jaja. ser ikke ut som om jeg får gjort noe som helst redigering før jeg får tilbake maccen - så jeg legger bare ut noen filer rett fra kamera Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Flotte bilder!!! Fant jo selvsagt favoritten med en gang.. hehe Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 ikke bare jentene som hadde øvd på positurene heller ser det ut som :-) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nei, dæven heller....! Øvde ei stund før den satt som den skulle ja.... Skulle fått til å dratt igang et nytt sånt treff når været tillater det igjen... Dra en tur ut, i marka for eks... Jeg merka hvertfall hvor lærerikt det var så jeg støtter dønn opp for en tur til hvertfall... 99% accept fra kona til å kjøpe batterigrep også no... Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Takk for sist, folks! Jeg kom nettopp hjem og er steintrøtt, men jeg skal se om jeg fikk noe brukbart. For min del var dette imidlertid primært en studietur for å se litt på "proffenes" metoder - og dæven, det vær lærerikt! ikke bare jentene som hadde øvd på positurene heller ser det ut som :-) Noen du sikter til? Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei alle sammen. Fikk tips om denne tråden fra Chris300, og her var det jo mye fint å se på Merker jeg dras mer mot bilder av natur og ting enn mennesker, så det første spørsmålet jeg da får er: Har dere noen gang hatt en utflukt bort fra sivilisasjonen, eller har dere tenkt på det? Ser for meg at jeg skulle klart å finne en god del motiver rundt hytta på fjellet hjemme i Surnadal. Om jeg blir kjent med dere, så kunne det jo vært morsomt å tatt en dagstur/1natt overnatting dit. Jeg kommer nok til å ta turen dit selv i løpet av sommeren iallefall. Satser på det blir mulighet til å treffe flere av dere i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Ble mye S/H fra min side =) Hele greia: http://s115.photobucket.com/albums/n320/cr...ruel/trondheim/ Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Dritbra.. digga spesielt det bildet av stine.. noe mystifistisk over det liksom... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 cruelphotography: Er bilde 1 og 3 det samme, eller er det en forskjell mitt utrente øye ikke oppdager? Det var iallefall et veldig fengslende bilde. Klart min favoritt av de fire (eller fem?). Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, det er det samme bildet, Var vist uheldig og copya img linken to ganger =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Utrolig bra Ole: Dette altså: http://i115.photobucket.com/albums/n320/cr...im/_U1C6722.jpg Vet ikke hva jeg kan si, hadde det ikke vært dama til han andre hadde jeg hengt det opp hjemme! Edit: Vil bare si vi hadde et ineterssant treff, med mange nye ansikt. Håper de fleste er interesserte i å gjøre det igjen, men da kanskje mindre foto og mer sosialt? Endret 26. juni 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg synes vi skal ha ett med mindre foto, og mere alkohol.. :=D Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hmmm høres bra ut det ja (Y) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Kjenner fyllesjuka allerede.... Sørlending og ikke trønder vøttø...!! hehe... Endret 26. juni 2008 av chris300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå