Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Ladestien er OK for meg. Helst med et klart definert sluttsted, sånn at det går an å sette fra seg en bil eller sykkel for å sikre hjemferden. Sponhuset kan være et alternativ? Mest sannsynlig er det stappfullt der, men de har gode vafler.

Alt. 2 er jo Chris' flytting. Å ta bilde av folk som svetter og jobber høres jo innmari gøy ut :p

Gratulerer for øvrig med ny leilighet.

 

mvh,

ole k (som ennå ikke har fått sortert bildene fra forrige tur)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppmøte enten i Ringvebukta (eller på Rotvoll)? Parkeringsplass begge steder.

(Det er flere alternative startpunkt med parkeringsplass også.)

Det er vel en av de to der som er mest aktuell, jeg sykler, men det er nok best å parkere på en av de stedene, sykkel-kamera-Ladestien har jeg før erfart er ingen god kombinasjon.

RandiA

Lenke til kommentar

Mulig det er litt flere plasser på Rotvoll. Sist jeg var i Ringvebukta, var parkeringsarealet der temmelig redusert, uten at jeg husker hvorfor. Dessuten fylles det fort opp på godværsdager. Det samme gjør vel Sponhuset, men jeg skal ikke ta bekymringene på forskudd her. Selv om det bestandig er vi pessimister som får rett til slutt. :p

Lenke til kommentar

Hei! Foreslår parkering på Rotvoll, og så gå strekningen til Ringvebukta/Sponhuset, evt. videre hele veien til Djupvika/Korsvika forbi noe kaianlegg med fyrlykt.

Det er i alle fall tørt og fint på Ladestien nå! Selv om jeg ikke så mange blomster der i går. Eller skulle vi gått opp til Ringve museum/botaniske hage fra Ringvebukta? ;-)

Lenke til kommentar
Hei! Foreslår parkering på Rotvoll, og så gå strekningen til Ringvebukta/Sponhuset, evt. videre hele veien til Djupvika/Korsvika forbi noe kaianlegg med fyrlykt.

Det er i alle fall tørt og fint på Ladestien nå! Selv om jeg ikke så mange blomster der i går. Eller skulle vi gått opp til Ringve museum/botaniske hage fra Ringvebukta? ;-)

Etter "kaffe-samling" på Sponhuset, kan vi stikke en tur opp til Ringve kanskje ja..så får vi med oss våren i parken der.

RandiA

Lenke til kommentar
"Ny person" her :p fra Trondheims-området. Blir nok å slenge meg på etterhvert jeg også hvis det passer, men blir nok ikke dennen gangen, er Kaizers denne helgen og har besøk, så får ta det en annen gang :)

 

Konserten er den 29., jo!! Full sympati for prioriteringa med besøk og konsert likevel. Kos deg.

 

ole k

Lenke til kommentar

;) Godt poeng med datoen for konserten, en av grunnene til at jeg faktisk husker at vi får besøk fra Oslo denne helga da vedkommende kommer opp for konsert og helgabesøk :p

 

Men dog, håper så absolutt å kunne bli med en annen gang. Så på noen av bildene tatt å må innrømme at det kriblet litt å ønsket om å komme seg ut å fotografere igjen ble absolutt forhøyet :D

Lenke til kommentar

Ladestien høres greit ut, men nå meldes det regn på lørdag av "alle" sammen (yr.no, pent.no og storm.no). Skal vi ha en plan-B klar for dagen?

 

Adressa sin værmann melder følgende idag:

Lørdag 2. mai: Bris mellom sørvest og nordvest. Litt regn. Uendret temperatur om natten, litt lavere dagtemperatur. 6 – 19 grader.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Äsch, vad trist att det ser ut att bli regn på lördag. När jag kollade senast sa YR att det skulle bli sol och +18. Hoppas lågtrycket dröjer lite längre och att det blir fint på lördag trots allt. Jag har verkligen sett fram emot denna tur.

 

Jag har dessvärre inga idéer till en plan B, förutom museet som vi pratade om förut.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev, så melder Adressa-værmannen litt regn på lørdag. Det er kanskje til å leve med? Eller skal vi ta en spansk en, og utsette treffet en uke? Den dagen melder samme værmann følgende:

"Lørdag 9. mai: Skiftende skydekke. Lange perioder med sol. 1 – 10 grader."

 

Også kan jo Chris m.fl. få bli med likevel. :)

 

Bare en tanke, og jeg har full forståelse for de som mener at man SKAL ha treff på faste dager. :)

Lenke til kommentar
Som jeg skrev, så melder Adressa-værmannen litt regn på lørdag. Det er kanskje til å leve med? Eller skal vi ta en spansk en, og utsette treffet en uke? Den dagen melder samme værmann følgende:

"Lørdag 9. mai: Skiftende skydekke. Lange perioder med sol. 1 – 10 grader."

 

Også kan jo Chris m.fl. få bli med likevel. :)

 

Bare en tanke, og jeg har full forståelse for de som mener at man SKAL ha treff på faste dager. :)

 

For min del kan det ikke forskyves i noen retning, hverken tidligere eller senere. Å utsette det en uke kan vel gjøre ting enda værre, jo lenger fram i tid, jo mer usikker er værmeldingen.

Endret av Sille
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...