saturnia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kansje jeg skal hive meg med.. Toget stopper jo på Skansen kl. 10.00. Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kansje jeg skal hive meg med.. Toget stopper jo på Skansen kl. 10.00. Er det ikke noen fra feil side av byen som kjører innom/fra Malvik da? Været ser jo ikke så innbydende ut at det er noen stas å vente 2 timer. edit: Heller minus i karakterboka enn i bankboka, så jeg prioriterer jobb.. Blir været som i dag, så blir det ikke noen minus uansett Endret 3. april 2009 av arela Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ifølge widgeten min så står det 9 grader og sol.. Men den har tatt feil før da Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fra Yr: Dagtid kl 12 – kl 18 6° Delvis skyet. Svak vind, 2,4 m/s fra vest-sørvest. 0 mm nedbør. Du skal rett se dette blir bra! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Vi får se.. Er avhengig av skyss til stasjonen, men kansje det er noen som leser tråden som kjører forbi imorgen.. edit: bensin/diesel-penger for den som gidder å svinge innom! Endret 3. april 2009 av saturnia Lenke til kommentar
Sille Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Vi får se.. Er avhengig av skyss til stasjonen, men kansje det er noen som leser tråden som kjører forbi imorgen.. edit: bensin/diesel-penger for den som gidder å svinge innom! Yes,- skal bli det sjø! Har lurt en til å ta vakta mi i morgen, og er derfor med. Passerer malvik mellom 1100 og 1130, så hvor skal jeg plukke deg opp? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg kom meg ikke opp desverre, men håper dere andre har hatt en fin tur. Prøver igjen neste gang.. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Artig å endelig få treffe noen av dere.. Noen bilder ifra en meget trivelig dag. Edit: Flyttet til bildetråden.. Endret 5. april 2009 av saturnia Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tråd for bildene fra dagens treff er startet her. Saturnia: Be gjerne en moderator flytte over innlegget ditt til den tråden, så får vi samlet alle bildene der. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ja, da nærmer det seg nok en gang fototreff. Tida flyr, i alle fall for meg. Hva skal vi finne på lørdag 2. mai? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Ladestien har vel vært nevnt............ Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ladestien höres fint ut. Man börjar kunna se lite grönt i byen nu och det är en del blomster. Endret 21. april 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 2. mai skal jeg visstnok på Tiesto-konsert i Trondheim.. Jeg får da heldigvis lønn for å dit, men uansett.. Det ødelegger visst for alt: Både fototreff og Melodi Grand Prix. :/ Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dalen langs Stokkbekken, som går fra Dragvoll og nedover er også et interessant område. Men er trolig best litt senere på våren når vegetasjonen har kommet litt lengre. Den er smal og trang og nesten helt igjenvokst på sensommeren. Det var en gang en geocache her, litt info her: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...86-2808667e20a3 Det ligger noen bilder der også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kom ikke inn på den linken jeg, ok67, var litt nysgjerrig, da jeg ofte går i den dalen... RandiA Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dalen er egentlig i korteste laget etter min mening. Går den pååå.. jah, husker ikke, men bruker ikke lange tiden ned der på sykkel. I forhold til Ladestien så er den bare en brøkdel. Forresten var det fint på Ladestien et par dager etter forrige møte. Mye å ta bilde av der. Grottevandring og sofaer er fine motiv. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kom ikke inn på den linken jeg, ok67, var litt nysgjerrig, da jeg ofte går i den dalen...RandiA Mulig de har lagt inn noen sperrer, slik at det bare er medlemmer som kommer inn. Dalen er ganske kort, kan kanskje være en bonustur i slutten av mai. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg melder på forhånd avbud denne gangen da jeg og min kone har kjøpt oss leilighet og kommer vel til å stå oppetter ørene i flyttesjau... Må bli juni på meg da.. Begynner jo nesten å savne dere litt også etterhvert.. Håper uansett dere får en kjempefin tur atter en gang.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Nytt forslag til fototreff: Fotografere flyttesjauen til Chris Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg håper virkelig det blir Ladestien denne gangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå