HelenaN Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Om det är OK väder är jag gärna utomhus, men det spelar ingen roll för min del. Majoriteten får bestämma. Hoppas att alla som planerar att följa med på lördag postar och säger vad de tycker. Det är i alla fall fint att veta att vi är välkomna att fotografera på museet när det passar! Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) ganske tamme dyr og kanskje ferdig grillmat for en billig penge. Er det dette som er økologisk gårdsdrift Jeg møter opp, men legg ikke oppmøtestedet på en bussholdeplass. Det er vist ikke lov å parkere der. edit: Ila er ok, har skjedd mye der i de siste åra. Kan også se for meg LAV ISO og museet om det blir guffent. Ladestien kommer vel før eller siden den også. Endret 2. april 2009 av arela Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fasiten på idoiot går på tvnorge nå...! Glamourjentene... Æ må flir.. Jeg er med uansett... Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Stemmer for Ila. Vi kan f.eks. møtes ved Skansen Jernbanestasjon, den burde i hvertfall være grei å finne fram til. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Stemmer for Ila. Vi kan f.eks. møtes ved Skansen Jernbanestasjon, den burde i hvertfall være grei å finne fram til. Den greier jeg visst. Oppå bakken der det? Tror vi var der på Walk'n.(Der det kommer ut en gate i hoved trikke-gaten) Randi Lenke til kommentar
arela Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi var der på walken ja Randi Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ganske tamme dyr og kanskje ferdig grillmat for en billig penge. Er det dette som er økologisk gårdsdrift Jeg møter opp, men legg ikke oppmøtestedet på en bussholdeplass. Det er vist ikke lov å parkere der. Jepp. Økologisk. Ang parkering der så bør det gå i orden så lenge det ikke kommer 30 stk med hver sin bil. Men tilbake til førstkommene lørdag. Skansen jernbanestasjon, ja. Klokkeslett? 12? For sent? 11? For min del passer det bra med 11, i alle fall. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 12, skal kjøre kona og junior opp på Skistua først, og så tar jeg trolig trikken ned til Ila etterpå. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi var der på walken ja Randi Takk, takk, arela..da vet jeg hvor det er i hvert fall (PS savnet deg på møtet i kveld, nettopp ferdig nå) Randi Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ble vi enige om 12.00 ? forsto det sånn, ja. og ble vi enige om oppmøte skansen stasjon, ikke ila? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skansen stasjon ja, så får jeg tatt et vidvinkelbilde av Skansenbrua også til Aprilutfordringen. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den greier jeg visst. Oppå bakken der det? Tror vi var der på Walk'n.(Der det kommer ut en gate i hoved trikke-gaten) Randi Stemmer ikke helt, vel. Vi var oppå bakken på photowalken også ja, men stasjonen ligger nede i en av bakkene som går fra toppen. Tipper den gata som kommer opp i trikkegata (eller Kongens gate som mange puritanere kaller den) er Vollgata, i Sandgatas vestre ende. Den går omtrent i rett linje fra stasjonen, ja. Sjekk kartene som Trondheim kommune eller en av telefonkatalogene har liggende ute på nett. Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (PS savnet deg på møtet i kveld, nettopp ferdig nå)Randi Det var dumt, for jeg var her fysisk, men psykisk var møtet langt borte. Ila/Skansen i morgen kl 12 - litt usikker på parkering, men mulig en bør kjøre innpå det gamle ferjeleie? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) OK, Ila/Skansen i morgen kl 12. Artig. Dessa kommer?: arela okvaal, chris300 RandiA Ratleto ok67 HelenaN Sille? Endret 3. april 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ila/Skansen i morgen kl 12 - litt usikker på parkering, men mulig en bør kjøre innpå det gamle ferjeleie? Litt usikker på området der nede også, jeg. Det kan være at det er avstengt pga. arbeidet med Nordre avlastningsveg/Nordtangenten. Sikkert smart å være litt tidlig ute, for sikkerhets skyld. Men vi ble enige om stasjonen pga. ønske om vidvinkelfotografering av brua, ble vi? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg hadde helt glemt alle disse fototreffene som jeg tenkte å få med meg framover.. Jobbhelg denne helga, men kanskje jeg er med neste måned. ^^ Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg hadde helt glemt alle disse fototreffene som jeg tenkte å få med meg framover.. Jobbhelg denne helga, men kanskje jeg er med neste måned. ^^ Pass opp! Dette kan gi minus i karakterboka Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Heller minus i karakterboka enn i bankboka, så jeg prioriterer jobb.. Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Får ikke til å være med denne gangen, men satser på å komme sterkt tilbake neste måned Dere får kose dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå