Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
saturnia:
Dere må ikke ha så mange fototreff.. Kan jo risikere at dere blir leie av hverandre før jeg får av meg gipsen og får biltt med

Nå er du heldig. Ser du det fine opplegget for krykke og kamera jeg har "konstruert".

He, he...bra vi har humøret med alltid ja... :yes:

RandiA

Lenke til kommentar
saturnia:
Dere må ikke ha så mange fototreff.. Kan jo risikere at dere blir leie av hverandre før jeg får av meg gipsen og får biltt med

Nå er du heldig. Ser du det fine opplegget for krykke og kamera jeg har "konstruert".

 

post-31719-1235918995_thumb.jpg

 

Kanskje det går an å støpe inn ett stativhode i gipsen, og tape fast fjernkontrollen på krykken?

Lenke til kommentar
Åssen blir det med dere fra feil fylke, forresten? Kommer dere på lørdag?

 

 

Tjaaa, jeg vet jo ikke om dere i sør kommer, men jeg som er i fra rett fylke kommer ja. ;)

 

Men,- I forbindelse med Kosmorama i helgen så ligger det en vassekte ubåt på dora + at det visstnok skal være en historisk ubåt-utstilling på kulturbunker dora. Kanskje det hadde vært noe å ha med seg?

Lenke til kommentar
Men,- I forbindelse med Kosmorama i helgen så ligger det en vassekte ubåt på dora + at det visstnok skal være en historisk ubåt-utstilling på kulturbunker dora. Kanskje det hadde vært noe å ha med seg?

 

Får virkelig håpe ubåten er vassekte. Ubåter som krymper i vann er noe herk. Ellers: nok en kjempeidé fra deg, såpass skal du ha. Begynner vi nå å zoome oss inn mot Dora til helga, folkens? Jeg er med, uansett.

Lenke til kommentar
Får virkelig håpe ubåten er vassekte. Ubåter som krymper i vann er noe herk.

 

Tro det eller ei,- men ubåter krymper faktisk når de er under vann,- på grunn av trykket. Siden denne er vassekte, så gjør den da trolig ikke dette, og er meget uvanlig, og derfor bør den tas bilder av. Masse bilder.

 

Oppmøtested og tidspunkt anyone?

Lenke til kommentar
okvaal:
Begynner vi nå å zoome oss inn mot Dora til helga, folkens?

zooming er fy :innocent:

Blir fint med en tur igjen.

Er kl 11 tidlig? (har vi ikke en "oversleeper" fra Orkanger?

Kanskje 12 nå når det er lengre lyst, og ikke så lang vei. Vet ikke helt hvor det er jeg, hvor jeg skal gå, heter det Strandveien. (Bruker nok godt over timen på gåingen...)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...