Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, kjempeopplegg! Takk til Blippblopp, profft ordnet...(Merkelig at disse fototreffene våre blir så helklaff alltid, tross 17km gåing i mange minusgrader med stativ og alt... :!: ..men mange krus deilig varm sjokolade ble det innimellom) Lastet inn 200 bilder nå, og har slettet 120, men altså enda 80 igjen, litt av en fangst..alle i RAW så det vil ta litt tid..riktig paradis dette for de som liker rust og rare greier..vet absolutt ikke hva det heter alt jeg tok bilde av. :!: ..Så heldige vi var som fikk slippe inn slik over alt...

RandiA

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg er ikke allverdens gira på Vassfjellet, men finner vi ikke på noe annet, så møter jeg likevel.

*Tenke*

Marienborg har det vært snakk om før, men da må vi vel få tak i rette vedkommende på veldig kort tid.

Andre tidligere forslag har vært Sverresborg folkemuseum.

Er kanskje ikke så mye å se nede på Øysand nå? Eller Ladestien. Sikkert glatt der.

Svartlamoen?

Dora og industriområdet rundt?

Øya?

Ila?

Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis. Så f.eks. Jonsvatnet kan tas til sommeren.

Gjentar meg selv litt, jeg Sille. :)

Lenke til kommentar
Andre tidligere forslag har vært Sverresborg folkemuseum.

Er kanskje ikke så mye å se nede på Øysand nå? Eller Ladestien. Sikkert glatt der.

Svartlamoen?

Dora og industriområdet rundt?

Øya?

Ila?

Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis.

1) Ladestien er noe herk for tida.

2) Dora lar seg kombinere med enten Svartlamon eller Nyhavna/Brattøra. Det kan jo bli kaldt der nede, og av innendørsmuligheter er det vel bare Kafe Ramp på Svartlamon som kan bli aktuell, hvis vi ikke ender opp i byenden av ruta.

3) Det kan bli kaldt i Ila også, men strekninga Skansen-Ilsvika bør by på masse motiver, både maritime, arkitektoniske og andre. Kafe Stolt kan være et mulig ende- eller hvilepunkt.

4) Øya kan funke, men er mest interessant når det er føre til å komme seg ned til elva innimellom. Vet ikke åssen det er nå/blir om to uker.

Min oppsummering i prioritert rekkefølge: 3), 2), 4) og 1).

Flere forslag?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sitter egentlig og sorterer bilder fra en bursdag, men kom på at det bare er 1 uke igjen til treff.

Vi må få fortgang i avgjørelsen på hvor vi skal ha det. :)

Personlig stemmer jeg for Svartlamoen og/eller Dora og industriområdet rundt.

Den er grei ja...men ikke så altfor tidlig da...

RandiA

Lenke til kommentar
Personlig stemmer jeg for Svartlamoen og/eller Dora og industriområdet rundt.

Fy søren, disse månedene går bra kjapt unna . .

Svartlamoen er på sitt mest idylliske når det våres/somres og folkeliv og utekafeen og sånt tar seg opp.

Solsiden (som noen nevnte) er jo et sikkerstikk når det gjelder varm drikke til slutt, selv om det kanskje blir vanskelig å finne plass til alle samlet. Stemmer altså for strekningen fra Dora/Nyhavna og sørover mot Solsiden. Uten at det betyr så innmari masse for meg. Starter vi med opptelling nå?

I alle fall, jeg stiller.

Lenke til kommentar
Hej!

Jag är ny här, och som fotoälskande amatör så skulle jag väldigt gärna vilja bli med på en av era träffar om jag är välkommen i er grupp :)

Hei Mashiara, - alle med fotointeresse er velkomne, (svensker også :yes: ), så det er bare å følge med i "trådene" her. Vi har også en svenske med fra før... :)

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...