Blippblopp Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jøss! Da blir vi jo mange flere enn jeg trodde. Bra! Jeg er allerede på plass. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For de som evt ikke viste det og ikke har sjekket er det meldt om minus 6-9 grader idag på marienborg så kle dere godt... Evt håpe at blippblopp har nok kaffe og kakao... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk til Blippblopp for kjempeopplegg! Håper du orker å ha oss en runde til en gang på sommeren. Også har du med å møte på neste fototreff, såklart. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 uten tvil.. Kudos for denna... Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tusen takk fra meg også! Det blev en intressant fotodag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ok67 har startet bildetråd for fototreffet idag, 7/2-09. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, kjempeopplegg! Takk til Blippblopp, profft ordnet...(Merkelig at disse fototreffene våre blir så helklaff alltid, tross 17km gåing i mange minusgrader med stativ og alt... :!: ..men mange krus deilig varm sjokolade ble det innimellom) Lastet inn 200 bilder nå, og har slettet 120, men altså enda 80 igjen, litt av en fangst..alle i RAW så det vil ta litt tid..riktig paradis dette for de som liker rust og rare greier..vet absolutt ikke hva det heter alt jeg tok bilde av. :!: ..Så heldige vi var som fikk slippe inn slik over alt... RandiA Lenke til kommentar
Saftret Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dette var bra! Takk til Blippblopp for et kjempeoplegg! Lenke til kommentar
Sille Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har ideer for neste treff, 07.03.09? Føler at vi må komme i gang og diskutere nå, skal vi klare å overgå de knalltreffene vi har hatt i det siste... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg er ikke allverdens gira på Vassfjellet, men finner vi ikke på noe annet, så møter jeg likevel. *Tenke* Marienborg har det vært snakk om før, men da må vi vel få tak i rette vedkommende på veldig kort tid. Andre tidligere forslag har vært Sverresborg folkemuseum. Er kanskje ikke så mye å se nede på Øysand nå? Eller Ladestien. Sikkert glatt der. Svartlamoen? Dora og industriområdet rundt? Øya? Ila? Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis. Så f.eks. Jonsvatnet kan tas til sommeren. Gjentar meg selv litt, jeg Sille. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Andre tidligere forslag har vært Sverresborg folkemuseum.Er kanskje ikke så mye å se nede på Øysand nå? Eller Ladestien. Sikkert glatt der. Svartlamoen? Dora og industriområdet rundt? Øya? Ila? Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis. 1) Ladestien er noe herk for tida. 2) Dora lar seg kombinere med enten Svartlamon eller Nyhavna/Brattøra. Det kan jo bli kaldt der nede, og av innendørsmuligheter er det vel bare Kafe Ramp på Svartlamon som kan bli aktuell, hvis vi ikke ender opp i byenden av ruta. 3) Det kan bli kaldt i Ila også, men strekninga Skansen-Ilsvika bør by på masse motiver, både maritime, arkitektoniske og andre. Kafe Stolt kan være et mulig ende- eller hvilepunkt. 4) Øya kan funke, men er mest interessant når det er føre til å komme seg ned til elva innimellom. Vet ikke åssen det er nå/blir om to uker. Min oppsummering i prioritert rekkefølge: 3), 2), 4) og 1). Flere forslag? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Min forslag er at dere skal gjøre noe svært uinteressant, fordi jeg er i Sverige då og kan ikke bli med, og jeg vil ikke misse en interessant utflukt! (Tuller bare.) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sitter egentlig og sorterer bilder fra en bursdag, men kom på at det bare er 1 uke igjen til treff. Vi må få fortgang i avgjørelsen på hvor vi skal ha det. Personlig stemmer jeg for Svartlamoen og/eller Dora og industriområdet rundt. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, og vi kan jo f.eks. ta med Solsiden i samme slengen, det ligger jo bare på andre siden av veien. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sitter egentlig og sorterer bilder fra en bursdag, men kom på at det bare er 1 uke igjen til treff.Vi må få fortgang i avgjørelsen på hvor vi skal ha det. Personlig stemmer jeg for Svartlamoen og/eller Dora og industriområdet rundt. Den er grei ja...men ikke så altfor tidlig da...RandiA Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Personlig stemmer jeg for Svartlamoen og/eller Dora og industriområdet rundt. Fy søren, disse månedene går bra kjapt unna . . Svartlamoen er på sitt mest idylliske når det våres/somres og folkeliv og utekafeen og sånt tar seg opp. Solsiden (som noen nevnte) er jo et sikkerstikk når det gjelder varm drikke til slutt, selv om det kanskje blir vanskelig å finne plass til alle samlet. Stemmer altså for strekningen fra Dora/Nyhavna og sørover mot Solsiden. Uten at det betyr så innmari masse for meg. Starter vi med opptelling nå? I alle fall, jeg stiller. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vi skal ikke hive oss på flyet da, og dra til Oslo? Fotografi 2009 er jo denne helga.. http://foto.no/cgi-bin/articles/articleVie...articleId=41497 Lenke til kommentar
Mashiara Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hej! Jag är ny här, och som fotoälskande amatör så skulle jag väldigt gärna vilja bli med på en av era träffar om jag är välkommen i er grupp Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hej!Jag är ny här, och som fotoälskande amatör så skulle jag väldigt gärna vilja bli med på en av era träffar om jag är välkommen i er grupp Hei Mashiara, - alle med fotointeresse er velkomne, (svensker også ), så det er bare å følge med i "trådene" her. Vi har også en svenske med fra før... RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Regner med at jeg stiller - det blir lørdag 7. mars, ikke samt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå