PlaCBo Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 blippblopp: tøft! var nettopp på marienborg selv og lette etter lokasjoner for portretter. Mange røffe gamle bygninger. Var innom lokalene til kunstrene der. Hadde vært veldig moro å fått vært på besøk, ja :-) kunne du ikke bare slengt ut en dato - så ser vi hvor mange som er interesserte ? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 UFF,- jobber som bare det for å få byttet bort vakta mi på søndag,- dette vil jeg gjerne være med på!!! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 tja.. hu ene heter merethe.. hun har jeg brukt før.. venninen hennes som blir med kjenner jeg ikke til. paret har jeg ikke tatt bilder av før. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ser no dårlig ut, folk er på ferie..Men ringte en kompis istad, så han skal høre med no' kjent folk.. :)Så får vi se. Han er ca like carefree som meg, så blir morsomt å se om han orker å ringe folk.. ^^ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Da har jeg med meg garantert 4 modeller.. 3stk jenter og 1 man.. Har gitt dem lett instrukser på hva de skal ha på seg.. så dere får take it or leav it.. Dere som vil bruke de under treffet bør printe ut tfp kontrakter. Crual.. jeg har gitt ene paret ditt mobil nr, så hun kontakter deg når de er tilstede.. iom at dere er der lenge før meg. Hvis det var feil, så får du tuske meg på søndagen;) ps! mulig 4 jenter.. men hun gir meg svar på søndag.. så dere får ta det som et positivt overraskelse:) Endret 20. juni 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg er med foresten, har vært borte på jobb en stund og ikke hat tid til og lese forum. Gleder meg, håper dette blir bra Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Jeg har foreløpig et d200 for helga, men om jeg har det til treffet er usikkert. Jeg kommer uansett på treffet, med eller uten kamera. Endret 21. juni 2008 av Thewiz Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Runde på marienborg hadde vært knalltøft.... Vet det er mye rart neppå der... Lenke til kommentar
Wiktory Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Må si at jeg er en smule forvirret, ble vi enige om hvor vi skulle møtes? Regner med tiden i første posten fremdeles står ved lag. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 jupp. kl 15 på trondheim sentralstasjon. kan møtes ved hovedinngangen så gå på kafeen innenfor (om den er åpen) Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg har ingen anelse om jeg kommer til å ta bilder av modellene, men er det noen som har mulighet til å skrive ut en/flere ekstra tfp kontrakter? Jeg har ikke skriver sjøl desverre.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Får vel begynne å dra meg nedover til sentralbanestasjonen snart nå Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 hepp.. Håper dere hadde det gøy i går.. det hadde hvertfall jeg .. Dette må vi prøve igjenn, eller rett og slett ta en kaffe. tenkte jeg skulle slenge ut et par bilder.. rett utfra kamera.. Gleder meg til å gjøre pp på de senere i uken. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ps! Dere som tok bilder av Stine og Merethe.. send meg pm.. så får dere mail adr for å sende bildene. Lenke til kommentar
PlaCBo Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 var utrolig lærerikt i går. Fikk prøvd mye selv - og lært av andre. Ble rimelig hektisk til tider med 3 lys, posering, kamerainnstillinger (spesielt iso ;-) ) og folk som gikk forbi. Var kjekt med innspill fra andre mens jeg holdt på. Takker til Cruel også for en kjapp bildekritikk etter treffet :-) Desverre har Macen min gått til he#¤"#¤"#¤#", så jeg får ikke redigert noe ennå - men kan laste opp noen av bildene rett fra kamera etterhvert. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skulle slengt opp ett par bilder jeg også, men finner ikke noe minnekort leser, så får ikke lagt de inn før jeg kommer meg på jobb tirsdag =) haha. morsomt / trivelig møte ja =) både modeller og fotografer var veldig hyggelige =D eneste som er dumt er jo at jeg ikke fikk tid til å henge med alle Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 en av tingene som var jækla dumt.. tia.. skulle likt å hatt tid til å prat også. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fant en minnekort leser, så her er ett par jeg raskt gjennom ACR. Så ufattelig tregt å jobbe på macen, så tror jeg må vente til jeg kommer hjem før jeg gidder gjøre noe skikkelig arbeid Oo Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ser jeg må lære meg å gå nærmere noen ganger.. er så opptatt av helfigur fortia.. digger det siste bildet. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Steike te kule bilder dere har tatt... Jeg har vært opptatt å har ikke fått id til å kikke igjennom alle bildene enda, men laster opp om det er noget intressant i bunken... Det var gøy å se flinke folk in action igår... Håper jeg fikk med et eller annet trix... hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå