Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ojda. Ja, noe av hovedpoenget var vel å få komme til innendørs.

 

Hva mener folket? Jeg vet ikke helt lenger, jeg. Bedre enn Vassfjellet, men ikke perfekt. :p:)

 

Ojer litt jeg også. Synes også det blir bedre enn Vassfjellet, men hallene var lissom poenget for meg. Som blippblopp sier, det er sikkert masse motiver utendørs også, men det hadde vel blitt litt mer spesielt med hallene og lyset der. Men jeg er likevel med på utendørs Marienborg. Blir trolig ikke med til Vassfjellet.

Lenke til kommentar
Ojer litt jeg også. Synes også det blir bedre enn Vassfjellet, men hallene var lissom poenget for meg. Som blippblopp sier, det er sikkert masse motiver utendørs også, men det hadde vel blitt litt mer spesielt med hallene og lyset der. Men jeg er likevel med på utendørs Marienborg. Blir trolig ikke med til Vassfjellet.

 

Jeg er enig med Ratleto og okvaal! Jeg synes at Marienborg er OK trots at vi må stanne utendørs, men det hade vært artig å se hallene også.

 

Takk til Blippblopp før at du prøvde!

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
Før var det bare NSB. Nå er vi Jernbaneverket, NSB, Mantena osv. Det gjør ting litt verre med tanke på adgang.

Skal se hva jeg får til... :) Mer info i morgen.

 

I mellomtiden kan vi kanskje finne flere alternativer til ekskursjonsmål?

 

Jupp, i likhet med Vegvesenet og Mesta og hva de nå heter, har dere blitt temmelig uoversiktlige. :-)

Men ingen skal kunne si noe på innsatsen din! Venter spent.

Hvis det lar seg gjøre å ta hallene utpå våren en gang blir jeg i alle fall med på det.

Lenke til kommentar

Jeg for min del stemmer mye heller for marienborg da vi sikkert kan finne mange flotte motiver med nysnø oppå som ikke finnes andre steder enn der... + Kudos til blippblopp som gjør så godt han kan for å få til et ok møte.. Gjerne også med kakao.. :)

 

Nå skal dyret mitt på eu, så krysse fingre alle sammen... :)

Lenke til kommentar

For naturfotografene blant dere, kan jeg anbefale å gå langs hvilken som helst vei på bygda, for så å ta en 90 grader til høyre. Denne svingen medfører at retningen går rett ut i skauen.

Huff, jeg skriver som en dårlig romanforfatter. Det jeg prøver å stokke frem er at det nå faktisk er steinhard snø overalt i skogen, så man kan gå hvor man vil. Har ikke tatt turen selv ennå, men tenker det blir til helga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...