RandiA Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Chris og Randi, har vi 3 bestemt at det blir på Marienborg nå eller? Svarer for meg jeg, tror jeg kan bli med på det der ja...bare det ikke blir så gry-tidlig. (Og om jeg vet gå-veien dit..) Vanskelig å få med seg stativ kanskje så langt av gårde.... RandiA Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Randi: Du kan gå over fra sykehuset, ja. Blippblopp: Med servering og det hele, ja. Supre greier. Men da avslutter jeg for kvelden nå, siden det er køyetid. Tar opp tråden igjen i morra (onsdag altså, siden det er over midnatt). Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synd jeg ikke kan bli blandt dere på lørdag. Marinborg høres mer spennende ut enn Vassfjellet. Jeg får vel nøye meg med kortstokken i helga! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ikke helt sikker på hva Marienborg er før noe, med det høres intressant, så jeg blir med! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Stiller trolig også, enten det blir Marienborg eller Vassfjellet. Vassfjellet er kanskje bedre litt senere på vinteren når det er blitt varmere i været? Regner med at det blir flere forslag og større aktivitet når vi nærmer oss våren og sommeren. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ikke helt sikker på hva Marienborg er før noe, med det høres intressant, så jeg blir med! Marienborg er jernbanens område i Osloveien. Ikke langt fra Ila. For de som ikke vet hvor det er: KART (Osloveien 105) Når skal vi møtes? 10 blank? Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 10 blank er OK, hvordan er det med parkering der? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Marius ville også være med.. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Parkeringsplasser er det mer enn nok av. Slipper å betale også Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Parkeringsplasser er det mer enn nok av. Slipper å betale også Sykehuset sine, eller er det egne for besøkende hos dere, Blippblopp? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres spennende ut, Kulturminne-året 2009 ble jo åpnet der i går, så dette passer ypperlig. Vel, 10... litt tidlig for meg...er 11 for sent? Vet ikke akkurat hvordan man finner frem til den broen som går over fra Øya? RandiA Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi har egne parkeringsplasser. Kjør inn ved Osloveien 105. Mange plasser inne på området. Avgiftsbelagt på hverdager, gratis i helger. RandiA: Brua er rett bak sykehuset. Bør gå greit å finne den. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Darn.. Endelig muligheten til å bli med på ett treff, men ligger her gipset. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Darn.. Endelig muligheten til å bli med på ett treff, men ligger her gipset. Rullestol? Så lenge armene ikke er gipset, så får du til å fotografere. Vi klarer jo evt å hjelpe deg rundt, dersom det trengs. Vi har egne parkeringsplasser. Kjør inn ved Osloveien 105. Mange plasser inne på området. Avgiftsbelagt på hverdager, gratis i helger. Ok. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Darn.. Endelig muligheten til å bli med på ett treff, men ligger her gipset. På sjukehuset? Hva med en god telelinse.... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe.. Ligger hjemme på malvik nå. Får bli med neste gang. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når dere kommer langs Osloveien, se etter ei høy pipe... (Tror jeg skal bli proff karttegner...) Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for kart, Blippblopp. En ting jeg lurer på: Åssen er temperaturen inne i hallene om dagen? Kjekt å vite om man må kle seg som om man skal være ute eller ikke. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er klart med på denne turen ja. Hadde nok ikke blitt med om det hadde blitt tur til vassfjellet, som tidligere toppalpinist så blir jeg kvalm om jeg kommer for nære alpinanlegg. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for kart, Blippblopp. En ting jeg lurer på: Åssen er temperaturen inne i hallene om dagen? Kjekt å vite om man må kle seg som om man skal være ute eller ikke. Tror jeg må skuffe deg/dere ang. hallene. Vi kommer sannsynligvis ikke inn der i helga. Hvis vi skal inn må vi ta det på en ukedag... Kanskje hele poenget med turen forsvant nå? Hva mener folket? Tror vi skal finne mer enn nok å forevige utendørs her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå