Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hmmm... Nå synes jeg at det blev svært tyst i denne tråden da! :) Jeg blir nok ikke med, i hvert fall ikke om det blir mer ski æn fotografi, men lurte på om det er klart at det blir Vassfjellet på lørdag?

 

(Merker dere at jeg prøver å skrive på norsk? Jeg såg i reglerna at man må skrive på norsk. Men det blir nok lit svorsk istedet... :)

Lenke til kommentar

Jeg også synes det virker som det blir mindre "interesse" for å planlegge disse turene.

 

Vassfjellet var kun et forslag fra min side, men som Are og meg erfarte er det kasnkje ikke den best egnede plassen for et fototreff- noe flere også tidligere nevnte...

 

Men! Man kan nok sikkert få en god del gode bilder der oppe om man er villig til å gå et stykke opp i bakken å ta bilder av folk når de fyker forbi.. Evt stille seg under et bigjump å ta bilde av alle 14tisan som er galere enn galest oppå der... hehe..

 

Såfremt ingen andre kommer med noen andre forslag så får vi jo bare se det an hvor mange som tilslutt møter..

Lenke til kommentar
Jeg også synes det virker som det blir mindre "interesse" for å planlegge disse turene.

Nei, det kan du da ikke si....har da vært fin oppslutning hele tiden, hadde vært interessant med den Marienborg eller....

(Har aldri vært Vassfjellet jeg, går som sagt bortover-ski, og da uten kamera :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg er ikke allverdens gira på Vassfjellet, men finner vi ikke på noe annet, så møter jeg likevel.

 

*Tenke*

 

Marienborg har det vært snakk om før, men da må vi vel få tak i rette vedkommende på veldig kort tid.

 

Andre tidligere forslag har vært Sverresborg folkemuseum.

 

Er kanskje ikke så mye å se nede på Øysand nå? Eller Ladestien. Sikkert glatt der.

 

Svartlamoen?

 

Dora og industriområdet rundt?

 

Øya?

 

Ila?

 

Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis. Så f.eks. Jonsvatnet kan tas til sommeren.

Lenke til kommentar
Svartlamoen?

Dora og industriområdet rundt?

Med kulegradene som er nå, vil folk sikkert gjerne ha mulighet til å trekke inn underveis. Så f.eks. Jonsvatnet kan tas til sommeren.

Disse to kan slåes sammen, går i ett der...Leangen gård er ikke så langt unna heller, eller rundt Stat-oil bygget der, og skulpturen og fjæra, Estenstadhytta...gå-vei opp.

De som har bil, kan parkere ved Bekken gård, åpen hytte på lørdag, god mat. (Rømmegrøt)

 

Stemmer for Estenstadhytta eller Svartlamoen jeg...

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg skal gjøre mitt beste slik at vi kan få tilgang på hele området. Gir tilbakemelding iløpet av morgendagen. Eller... det blir iløpet av dagen idag... altså onsdag 4. februar :)

 

Kan de som nesten, kanskje, muligens, trolig, helt sikkert skal være med... gi lyd her? Greit å vite hvor mange vi blir.

 

Jeg sørger for pause-/varmeplass innendørs. Samt kaffe, te, kakao... :)

Endret av Blippblopp
Lenke til kommentar
Jeg skal gjøre mitt beste slik at vi kan få tilgang på hele området. Gir tilbakemelding iløpet av morgendagen. Eller... det blir iløpet av dagen idag... altså onsdag 4. februar :)

Kan de som nesten, kanskje, muligens, trolig, helt sikkert skal være med... gi lyd her? Greit å vite hvor mange vi blir.

Jeg sørger for pause-/varmeplass innendørs. Samt kaffe, te, kakao... :)

 

Du verden, det hørtes fint ut...ikke så altfor tidlig på lørdag da, vet ikke helt hvor det er , går jeg fra St.Olavs, er det noe bru over der?

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...