Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal stå over en dag jeg også, å dra opp igjen på fræddan igjen.. Godt å kjenne at fotan blir brukt til noe annet enn å bare stå rett opp og ned.. :)

 

Martin! De tar deg imot selv om du har brett også vettu.. ;) Både gammelt og nytt..

 

Tor Atle, Kan jo alltids bli med som kun fotograf om du vil. Actionshots i stor stil når vi går på tryne nedigjennom... hehe..

 

Lynx, Røros er utrolig pent, men for min del er jeg kanskje noe for hjemmekjær såfremt det ikke er MEGET varmt der.. Ikke alltid tilfelle for røros har jeg inntrykk av.. ;)

 

Ok: Blir bra det... Er vel ofte kjent at de unge ikke alltid eier skamvett i bakkene.. ;) Helt til tyngdekraften spiller i vår favør.. hehe

Lenke til kommentar
Tor Atle, Kan jo alltids bli med som kun fotograf om du vil. Actionshots i stor stil når vi går på tryne nedigjennom... hehe..

 

Greit det, ja. :!:

 

Men skulle ikke dette egentlig være fototreff? Eller er begrepet utvidet til foto m.m.? Bare lurer.

 

Også synes jeg fortsatt en plan B bør være på plass, tilfelle været slår seg vrangt.

Lenke til kommentar

Enig i at det kanskje blir litt på kanten. Plutselig så er det annet utstyr enn foto som blir mest brukt. Vet ikke om jeg kommer til å kjøre med kamera i hendene hele tiden akkurat. Hurtige motiver i varierende lys på kveldstid kan by på mange utfordringer og god trening for både de som kjører og de som er lystne på å beholde helsa :)

Lenke til kommentar
Jeg er enig med Ratleto, men hvis majoriteten synes at Vassfjellet er det mest intressante alternativet er det OK. Det blir jo fler fototreffer framöver. :)
Ja, enig...jeg går gjerne på ski...(bortover-ski), og jeg drar gjerne ut for å fotografere, men kombinasjonen er ikke helt riktig for meg :!: ..i hvert fall ikke hvis jeg skal "leke" i slalom-bakke som jeg ikke har gjort på evigheter. ( Da vil jeg helst ikke ha dyrt foto-utstyr i sekken. )

RandiA

Lenke til kommentar

PENT! Ikke no annet å si om den saken... :)

 

Va i vassfjellet en liten tur nettopp og der er det fine forhold til imorra for de som skal oppover å se showet etc...

 

Om det er fler enn meg som skal oppover så hadde det vært kult å møttes da, selv om jeg skal opp med kone, så de store utfor turene får nok vente til neste gang...

Lenke til kommentar

Klarte å glemme telefonen i bilen da jeg var der, så jeg satset på at jeg møtte deg.. Giddet ikke å dra bort i bilen når jeg først var kommet i bakken. Vi får da muligheten igjen snart antar jeg, for dette gav mersmak :)

 

..men hvorfor begynte du å rygge på parkeringsplassen på vei hjem da? ;)

Lenke til kommentar

Var nok det. Lurte litt på hva du drev med, men orket ikke stoppe for å hilse. Hadde tidenes hodepine på gang - var bare å komme seg hjem :sick:

 

Dette var skikkelig gøy! Må ha en reprise snart :)

 

Det skal gå fint med kamera på dagtid ja. Funker nok på kveldstid også, men det blir nok "noe" begrenset med kun lyskastere. Uansett så skal jeg kjøre ski om jeg skal oppi der med kamera. Det er ikke mulig å kontrollere fallet på brett :p

 

En dag med skyfri himmel og 10-30 cm nysnø hadde ikke vært meg i mot.

Lenke til kommentar

Noen bilder fra meg og Are sin tur i bakken på torsdagen. Nydelig vær og nydelig føre såklart.. :)

 

Kanskje litt tungvint å finne plasser å ta bilder fra, men jeg er gjerne med igjen da det finnes mange muligheter til å få kule bilder der oppe..

Kanskje også enklere for noen med mer kunnskaper innen fot enn meg.. :)

post-157045-1232749069_thumb.jpg

post-157045-1232749088_thumb.jpg

post-157045-1232749118_thumb.jpg

post-157045-1232749137_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...