Linepusle Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Jeg kan også være med på søndag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden (endret) Fint at dere kan bli med og at det ser ut å bli fototreff imorgen (söndag)! 😊 Argent du er også velkommen å bli med. Jeg blir med uansett hvor vi skal, så dere får gjerne velge sted. Og hvor og når (f.eks. kl 11?) vi skal mötes. F.eks. Granåsen som Yngve foreslo höres OK ut. Endret 11 timer siden av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden På slik smeltevær er det kansje noe spennende langs de store elvene med is breakup, drift is, etc. For eksempel Gaula. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Tenker du Leinstrand/Leinöra ved Gaula? Det er OK for meg, men helt andre steder er også OK. Jeg er fleksibel. Forresten, Leinstrand/Leinöra er ikke spesielt langt fra Granåsen, så vi kan da kanskje kombinere med å dra dit også? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden RambaZamba skrev (1 time siden): Smelting i Gaula.. Kanskje ikke så mye smelting enda, men vi kan jo prøve! Jeg har elbil som rekker til Gaula. Vi kan møtes klokka 11, bare vi blir enige om hvor. Si ifra hvis noen trenger skyss. Jeg bor på Lademoen. Lenke til kommentar
Argent Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 11:30 passer bedre for meg. Hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Foreslår å parkere her: https://maps.app.goo.gl/JtDQif7ktNFoQj2L6?g_st=com.google.maps.preview.copy 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Ja, der er en parkering med plass til flere biler, så det passer. Skal vi mötes der ca kl 11:30? Dit kan jeg gå fra der jeg bor i Heimdal. Men tar veldig gjerne skyss hjem når vi er ferdige (uansett hvor vi er da). 😊 1 Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) RambaZamba skrev (22 minutter siden): Foreslår å parkere her: https://maps.app.goo.gl/JtDQif7ktNFoQj2L6?g_st=com.google.maps.preview.copy Godt forslag! Angående Granåsen, jeg regner med at de er veldig stressa der nå i dagene før oppstart, kanskje vanskelig å både parkere og få tilgang til området.. Da sees vi i halv tolv tia! 🥳 Endret 5 timer siden av Yngvardo . 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Vi har antagligvis 3 plasser i bilen ledig. Vi kan komme til Leutenhavn kl 11:00 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27 minutter siden Del Skrevet 27 minutter siden Jeg sitter gjerne på med en fra Leutenhaven, eller med deg fra Lademoen, Yngvardo. Når skal jeg evt komme til Lademoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå