Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Hei, jeg synes Lisbetsetra, Ånøya, Benna høres fint ut. 

Kortere å kjøre også. 

Jeg kom akkurat hjem fra en tur oppi der, og det var fine temperaturer, (til og med bading)😏

Hvis vi drar den veien, så kan jeg kanskje komme og parkere batteribilen min hos deg Mr. RambaSamba? Og så plukker vi opp Helena på turen videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk!
Men jeg tror ikke man passerer Heimdal på vei dit vi skal. Yngvardo, passer det for deg at jeg tar buss til stedet ved Lademoen kirke der jeg møtte deg forrige gangen og sitter på med deg til der vi skal møte RambaZamba og evt noen flere? Da trenger dere ikke kjøre til Heimdal å hente meg.

Lenke til kommentar

Jeg tolket det som vi valgte Lisbetsetra, Ånøya, Benna. Men det kanskje bare var for at jeg foretrekker en litt kortere tur og tar gjerne denne. 😊
Si erlig hvilken tur dere foretrekker og når og hvor vi skal mötes.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar
HelenaN skrev (10 minutter siden):

Jeg tolket det som vi valgte Lisbetsetra, Ånøya, Benna. Men det kanskje bare var for at jeg foretrekker en litt kortere tur og tar gjerne denne. 😊
Si erlig hvilken tur dere foretrekker og når og hvor vi skal mötes.

Ok, da virker det som om vi er enige om Lisbetsetra Ånøya og Benna! 😉 Ja det passer helt fint at du kommer til meg der vi møttes sist gang.

Mr. Rambazamba kan starte etter klokka 10 , så bare kom til meg rundt det tidspunktet. Det tar bare 10 minutter å kjøre opp til han. 

Lenke til kommentar

OK, takk. Når man kjører fra byen og in i Heimdal sentrum (Heimdalvegen) kommer man til parkeringen etter at ha passert store bussholdplassen og krysset med Ringvålveien. Parkeringen er til venstre mellom jernbanestasjonsbygningen og restaurant Bella Italia.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...