Yngvardo Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Hei, jeg synes Lisbetsetra, Ånøya, Benna høres fint ut. Kortere å kjøre også. Jeg kom akkurat hjem fra en tur oppi der, og det var fine temperaturer, (til og med bading)😏 Hvis vi drar den veien, så kan jeg kanskje komme og parkere batteribilen min hos deg Mr. RambaSamba? Og så plukker vi opp Helena på turen videre? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Ja fint, jeg bor på Sverresli, sender deg min adresse i en meldning. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Takk! Men jeg tror ikke man passerer Heimdal på vei dit vi skal. Yngvardo, passer det for deg at jeg tar buss til stedet ved Lademoen kirke der jeg møtte deg forrige gangen og sitter på med deg til der vi skal møte RambaZamba og evt noen flere? Da trenger dere ikke kjøre til Heimdal å hente meg. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Helena, hvor skal vi, i retning Storlien eller Lisbetsetra, Ånøya, Benna? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Jeg tolket det som vi valgte Lisbetsetra, Ånøya, Benna. Men det kanskje bare var for at jeg foretrekker en litt kortere tur og tar gjerne denne. 😊 Si erlig hvilken tur dere foretrekker og når og hvor vi skal mötes. Endret 25. oktober av HelenaN Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober HelenaN skrev (10 minutter siden): Jeg tolket det som vi valgte Lisbetsetra, Ånøya, Benna. Men det kanskje bare var for at jeg foretrekker en litt kortere tur og tar gjerne denne. 😊 Si erlig hvilken tur dere foretrekker og når og hvor vi skal mötes. Ok, da virker det som om vi er enige om Lisbetsetra Ånøya og Benna! 😉 Ja det passer helt fint at du kommer til meg der vi møttes sist gang. Mr. Rambazamba kan starte etter klokka 10 , så bare kom til meg rundt det tidspunktet. Det tar bare 10 minutter å kjøre opp til han. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Fint, takk! 😊 Kan ta buss 1 til holdplass Buran 2, så er jeg trolig ved møtesstedet ca 9:56. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Fint! Vi sees! Gleder meg til Safari! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Vi kjører forbi Heimdal uansett Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Takk! Da kan vi mötes på parkeringen ved Heimdal jernbanestasjon, så trenger jeg ikke å ta buss til byen. Ca 10:15? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober kan vi si 10:30. Hvis det er tåke kan vi treffes tidligere Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Den er grei RambaZamba skrev (9 timer siden): kan vi si 10:30. Hvis det er tåke kan vi treffes tidligere Den er grei! Jeg kommer ca 1017. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober Ok, 10:17 hos meg og så kjører vi og hente Helena i Heimdal ca10:30 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober Del Skrevet 26. oktober OK, takk. Når man kjører fra byen og in i Heimdal sentrum (Heimdalvegen) kommer man til parkeringen etter at ha passert store bussholdplassen og krysset med Ringvålveien. Parkeringen er til venstre mellom jernbanestasjonsbygningen og restaurant Bella Italia. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Bildetråd for den her fine fototuren. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Takk for turen til Melhusmarka! Mange fine motiv der! Ser frem til neste Safari! 😊 Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 16. november Del Skrevet 16. november Beklager å spamme tråden med ikke-fotoaktiviteter, men er det noen som har mulighet til å hjelpe med litt feilsøking? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet lørdag kl 14:34 Del Skrevet lørdag kl 14:34 Det er nok best at du sletter denne spammen fra tråden vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå