Ratleto Skrevet 7. september Del Skrevet 7. september Takk for hyggelig treff idag! Jeg lurer på om det er noen interesse for Scott Kelbys Worldwide Photowalk den 5. oktober? Det er jo en konkurranse om det beste bildet i hver by/sted, og så en internasjonal konkurranse for bildet som vinner lokalt. Også er det jo på samme dag som vi vanligvis avholder fototreff. Jeg kan ta på meg oppgaven som leder dersom det er interesse for det. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Hei Tor Atle. Godt forslag med Scott Kelby. Jeg er interessert 😊 jeg kan også invitere trondhjem kameraklubb 😊 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september Takk Tor Atle! Jeg blir gjerne med på Scott Kelbys Worldwide Photowalk. Blir det fint vær på søndagen kan vi evt også ha en fototreff i Klæbu da. 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. september Del Skrevet 8. september @RambaZamba har laget bildetråd for treffet i helgen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Da har jeg opprettet en photowalk i Trondheim for Scott Kelby's WorldWide Photowalk 5. oktober 2024. Den mangler en del info enda, men spre gjerne ordet! https://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-sentrum/ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september On 8.9.2024 at 2:58 PM, HelenaN said: Takk Tor Atle! Jeg blir gjerne med på Scott Kelbys Worldwide Photowalk. Blir det fint vær på søndagen kan vi evt også ha en fototreff i Klæbu da. Da er ting igang ift den internasjonale photowalk'en. Men jeg tror det blir mer enn nok for meg å være med på fototreff på lørdagen den helgen. 🙂 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september (endret) On 8.9.2024 at 2:33 PM, krøllx said: Hei Tor Atle. Godt forslag med Scott Kelby. Jeg er interessert 😊 jeg kan også invitere trondhjem kameraklubb 😊 Gjør gjerne det! Jeg har opprettet et arrangement på Facebook også nå. Del gjerne det videre, alle sammen. https://www.facebook.com/events/532897135870087 Endret 9. september av Ratleto 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Flott! Tips: Du kan også legge ut på trd events (Hva skjer i Trondheim)? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september Husk at man må melde seg på photowalk'en. Det gjøres her: https://worldwidephotowalk.com/join-walk/?walk_id=98097 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Det er bare 4 påmeldinger sålangt. Jeg kjenner 3 av dem/dere. @krøllx Har du nevnt det til kameraklubben? Jeg skal bruke tipset du ga meg, forresten (TRD events). Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Fotoklubben på Stjørdal er informert så kanskje det kommer noen derfra. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september 1 hour ago, Ratleto said: Det er bare 4 påmeldinger sålangt. Jeg kjenner 3 av dem/dere. @krøllx Har du nevnt det til kameraklubben? Jeg skal bruke tipset du ga meg, forresten (TRD events). Ja, infoen er lagt ut på facebook sida til TKK. se linken nedenfor TKK facebook Det er vel ingen påmeldingsfrist så da venter folk til siste liten :) 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 24. oktober Del Skrevet 24. oktober Er det stemning for en oktobertreff nå på lørdag? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Ja, denne lørdagen kan jeg endelig bli med! Fint vær er det meldt også! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Ja, jeg blir også gjerne med! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Hei. Jeg er dessverre opptatt. Har meldt meg på stand for TKK i forbindelse med midt-norsk naturfotodager på Stjørdal. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Jeg har et forslag, men kansje litt langt unna: Kopperå, Storlien og Storkjerringåa https://maps.app.goo.gl/TTs6wnsmqBaJ8c6U8 https://geo.ngu.no/api/faktaark/geologiskarv/visGeologiskArvOmr.php?p_objid=38390&lang=nor Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober (endret) Det er fine områden, spesielt Storlien (men jeg har ikke vært i Storkjerringåa). Jeg passerer der ofte når jeg skal til mine foreldre. Det tar ca 1,5 time med bil til grensen, så om vi skal dit så må vi starte tidlig. Lokal tur i og/eller nært Trondheim blir jeg også gjerne med på. F.eks. prøve Muruvik. Eller Lisbetsetra, Ånøya, Benna som vi gjorde 2019: Endret 25. oktober av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Begge forslag er fint for meg å. Jeg har fossilbil. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 25. oktober Del Skrevet 25. oktober Takk! OK, vi får se hva Yngvardo og evt noen andre synes og foretrekker. 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå