RambaZamba Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni Hei, er det noen som blir med til et Juni treff nå i helga ? Det er meldt brukbart være på sønndag. Jeg har ledig bil. Forslag gyldene omvei eller i retning Samsjøen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni Hei! Liker dine forslag og blir gjerne med på søndag. (Hvis det blir uventet dårlig vær da, så kan jeg neste helg også 😊) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 27. juni Del Skrevet 27. juni Søndag passer for meg også. Hadde vært hyggelig! Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Hei, jeg er til fjells. Kommer ned på søndag kveld. Neste helg høres bedre ut for meg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Når skal vi starte ? Det er meldt best vær på formiddagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) Jeg er fleksibel, så du kan velge tid. Hvor passer det for deg at hente meg og Linda? Leutenhaven parkering igjen? Endret 29. juni av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni Passer det kl 11:00 på Leutenhavn? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni For meg passer det bra. Fint, nå sier YR at det skal være litt sol hele dagen imorgen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni I dag hadde vi et flott fototreff til Samsjøen. Vel verdt et besøk! Her er bildetråd. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Hei! Virker som det skal bli sol på lørdag. Håper at dere er hjemme og kan bli med på fototreff. 😊 Gi gjerne forslag på hvor vi skal dra. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 1. august Del Skrevet 1. august Hei! Jeg er dessverre på fjelltur igjen på lørdag. 😔 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september (endret) Forslag til fototreff på lørdag: Mercedes-Benz Classic Car Show 2024 Motor-Trade Trondheim & Mercedes-Benz Klubben avd. Midt-Nord presenterer Mercedes-Benz Classic Car Show 2024! Bli med oss på en unik opplevelse! Vi åpner dørene til Norges største Mercedes-Benz verksted og viser frem en eksklusiv samling av sjeldne og utsøkte klassiske Mercedes-Benz modeller. En perfekt anledning for alle bilentusiaster og Mercedes-elskere å samles og dele lidenskapen for disse tidløse skjønnhetene. Her kan du oppleve de fleste Mercedes-Benz modellene fra de siste 80 årene. Sted: Motor-Trade Trondheim Når? 07. September kl. 10:00-14:00 Link FB: Spoiler https://www.facebook.com/events/513172401087141/?acontext={"event_action_history"%3A[{"extra_data"%3A""%2C"mechanism"%3A"left_rail"%2C"surface"%3A"bookmark"}%2C{"extra_data"%3A""%2C"mechanism"%3A"left_rail"%2C"surface"%3A"bookmark"}%2C{"extra_data"%3A""%2C"mechanism"%3A"calendar_interested_events_unit"%2C"surface"%3A"bookmark_calendar"}]%2C"ref_notif_type"%3Anull} Endret 5. september av Ratleto 2 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september (endret) Hei! Takk for det bra initiativet! Jeg er hjemme i helga, så det kan jeg gjerne bli med på. Endret 5. september av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. september Del Skrevet 5. september Hei, Bra forslag Tor Atle! Jeg blir gjerne med og har plass i bilen fra Byåsen. Eventuell kan vi kombinere bil showet med noe spaser tur i nærheten eller kafe besøk Hilsen, Hagen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Når skal vi møtes? Jeg VET jeg ikke vil komme meg dit til kl 10. 😄 For meg er det best med kl 12, men jeg regner med at mange ikke vil starte senere enn kl 11? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september Del Skrevet 6. september Jeg møtes gjerne kl 11, men er fleksibel, så dere får bestemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå