krøllx Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Jeg er opptatt på lørdag men kan søndag. Hva med storfossen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Hei, jeg kan foreløpig både lørdag og søndag. Det hadde vært fint å bli med på treff igjen! Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Jeg kan dessverre ikke på søndag heller. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Jeg kan også både lørdag og søndag. Storfossen høres bra ut! Kan jeg sitte på med noen? Fint at du er tilbake Linepusle! Synd at du ikke kan bli med Yngvardo. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Vi har 2, kansje 3 plasser ledig i bilen. Det er også meldt finvær på søndag. Storfossen er fint. Jeg har alltid hatt lyst å utforske elveløp på overserden av fossen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Hvis vi skal til storfossen så trenger vi skyss. @Hagen: har du plass til meg, Helena og Linepusle? Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Mulig jeg også får til å komme. Det er Storfossen i Malvik/Hommelvik det er snakk om ? 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai 9 minutes ago, RambaZamba said: Ja, det er plass Takk! Hvor i byen passer det best for deg at hente meg/oss? Og hvilken tid? F.eks på Leutenhaven parkeringen kl 11:30? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Hei! Jeg blir også med! Møtes vi på parkeringa til Storfossen i Malvik klokka 1200 i morra lørdag? Jeg har også plass til 3 til i bilen, bare si ifra. Jeg bor bak Lademoen kirke, og kjører 1130 herfra. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai (endret) HelenaN skrev (58 minutter siden): Takk! Hvor i byen passer det best for deg at hente meg/oss? Og hvilken tid? F.eks på Leutenhaven parkeringen kl 11:30? Ja det passer fint, Sønndag kl 11:30 Leutenhaven Endret 3. mai av RambaZamba Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai RambaZamba skrev (47 minutter siden): Ja det passer fint, Sønndag kl 11:30 Leutenhaven Ah, det er ikke på lørdag, men på søndag! Jeg kommer! 😊 1 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Jeg kan godt sitte på med deg Yngvardo hvis det er greit. Jeg bor på Nedre Charlottenlund, men hvis jeg står på bensinstasjonen på Skovgård rundt 11.30 på søndag, passet det? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Linepusle skrev (4 timer siden): Jeg kan godt sitte på med deg Yngvardo hvis det er greit. Jeg bor på Nedre Charlottenlund, men hvis jeg står på bensinstasjonen på Skovgård rundt 11.30 på søndag, passet det? Ja det passer fint! Jeg kjører en beige BMW i3. Vi sees! 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai 13 hours ago, Trig8 said: Mulig jeg også får til å komme. Det er Storfossen i Malvik/Hommelvik det er snakk om ? Velkommen tilbake! Ja, det er Storfossen Malvik. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai 14 hours ago, Yngvardo said: Hei! Jeg blir også med! Møtes vi på parkeringa til Storfossen i Malvik klokka 1200 i morra lørdag? Jeg har også plass til 3 til i bilen, bare si ifra. Jeg bor bak Lademoen kirke, og kjører 1130 herfra. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Siden vi drar dit i separate biler (etter at noen av oss blir hentet) og noen kanskje kjører dit alene kan vi si at vi møtes på parkeringen ved Storfossen ca kl 12. 1 Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai HelenaN skrev (1 time siden): Siden vi drar dit i separate biler (etter at noen av oss blir hentet) og noen kanskje kjører dit alene kan vi si at vi møtes på parkeringen ved Storfossen ca kl 12. Enig! 👍 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 9. mai Del Skrevet 9. mai Hei og takk for fint fototreff til Storfossen, Mostadmark jernverk og den fine halvøya ute i Foldsjøen. Her er bildetråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå