Yngvardo Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Hei Helena! Det hadde vært fint med et treff men jeg kommer ikke til byen før på ettermiddagen i morra. Så et treff på søndag passer bedre for meg. Gjerne i Midtbyen. ❄️ Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) Hei! Synd du ikke kan bli med på lørdag for jeg har allarede avtale med en dame fra kameraklubben TKK om å møtes ved Studentersamfundet lørdag kl 11. Hun synes det er greit å kombinere det med fototreff med dere, så hvis noen vil bli med går det greit å bare dukke opp (men skriv gjerne her i tråden, så jeg vet at vi skal vente). Hvis det er mye å fotografere kan jeg evt bli med på søndag også. 😊 Vi får se om flere kan bli med og hvilken dag de foretrekker. Endret 5. januar av HelenaN Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar En god plan Helena! Håper flere blir med, enten lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars (endret) Er det stemning på et mars treff ? Det er meldt fint vær på søndag Endret 8. mars av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Hadde gjerne blitt med på fototreff, men har dessverre allarede billetter til Kosmorama filmfestival (også på søndag, fra kl 14:15). Håper dere får et fint treff! (Vi kan gjerne ha fototreffer andre helger også. 😊) Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Hei! Et godt forslag, men jeg skal bort i morra, og rekker ikke tilbake i tide. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Hei! Ser ut å bli litt sol imorgen. Hva synes dere om en tur til Ringve Botaniske? Det er kanskje litt vårtegn der nå. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Hei! Et godt forslag! Jeg er med! 👍 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Hei, jeg blir gjerne med og forbereder meg til mye makro. Når passer det for dere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april (endret) Fint at dere kan bli med! Jeg er fleksibel med tid når vi skal møtes, men det ser ut å bli mest sol 11-12. Endret 12. april av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Passer det for dere å møtes på parkeringen ved hovedinngangen til Ringve botaniske kl 11:00? Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Hei, jeg er kommet hvor er dere? Endret 13. april av Yngvardo Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Ser ut å bli mye sol på lørdag og det har begynt å bli grønnt. Tror dere at det passer at vi har fototreff i Muruvik på lørdag? Eller om dere har andre forslag, skriv gjerne det. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Hei! Jeg har booket plass for å skifte dekk på motorsykkelen på lørdag, så jeg kan ikke. Neste lørdag derimot er jeg klar! 🙂 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai (endret) Hei! Fint vær idag, så jeg tok toget til Hommelvik og gikk til Muruvik. Dessverre oppdaget jeg at det nå er forbudt å gå ut på den yttre holmen. Dessuten fant jeg veldig lite å fotografere i Muruvik nå. Hvis dere vil dit likevel i helga så er det selvfølgelig greit og jeg blir med, men jeg tror at det da trengs å dra til noet annet sted også. (Neste uke og helg er jeg i Sverige hos mine foreldre. Hvis dere tar fototreffet da istedet er det selvfølgelig også OK. 🙂 ) Endret 2. mai av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Hei, jeg er ledig i helga. Vi kan ta noe andre mål enn Muruvuk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå