Saftret Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Tror nesten jeg må slenge meg med jeg også Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg dropper ut... Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg dropper ut... Moped! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jadda... Nå er yr.no nesten tilbake til det de meldte for en ukes tid siden. Nå skal det være sol frem til 12-tida, da det skyer over, ingen nedbør, og -8 grader. Kle dere godt, folkens! Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Chris300 Ciryaher Ratleto ok67 Helena Okvaal Sille Saftret HegeLH alfafa arela Noen jeg har glemt? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Chris300Ciryaher Ratleto ok67 Helena Okvaal Sille Saftret HegeLH alfafa arela Noen jeg har glemt? Jeg bli med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Chris300Ciryaher Ratleto ok67 Helena Okvaal Sille Saftret HegeLH alfafa arela Noen jeg har glemt? Jeg bli med. Og jeg har også kommet hjem nå, så jeg rekker det.... RandiA Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg er litt usikker nå. Har en årlig rakfisktradisjon å rekke på kveldinga, og masse ting å gjøre før den tid. Men 90 % sikker fremdeles, da. Er der presis hvis jeg kommer. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sjekket værmeldingen på yr.no og vi får en kaldt fin dag med -12 idag.. Blir gøy å sjekke hvem som holder ut lengst: meg eller batteriene på kameraet... Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blir gøy å sjekke hvem som holder ut lengst: meg eller batteriene på kameraet... hehe - vet iallefall hvem som knekker først, det er mobilen min (den har vist blitt allergisk for kulde) Er det noen som vet om det er parkering på katedralskolen? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det ble jobbing på meg, så jeg fikk ikke blitt med.. Satser på å få det til neste gang. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Bildetråd for dagens walk Opprettet denne jeg, men får ikke lastet opp bildene akkurat nå :| ..finner ikke ut hva som er galt. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jepp Trivelig som alltid. Eneste som ikke er så gøy er at man får enda mer lyst til å gjøre noen utstyrskjøp. Det holdt jo på å gå galt når vi gikk innom JapanPhoto Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ble jobbings på meg også gitt... Kommer godt med... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Definitivt, Marius. Penger trengs før jul.. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har startet julebordstråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046943 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Drar litt liv i den gode gamle tråden igjen med å høre hva folk ønsker å gjøre på neste treff 7 februar? Are og meg var en tur i vassfjellet idag og det ga mersmak for meg hvertfall (Are er et råskinn på ski).. Er det fler enn evt Martin, Are og meg som kunne tenkt seg en dag i bakken.. For de som ikke ønsker å stå på ski finnes det utallige muligheter for å få tatt noen kule bilder av stunts fra div skidudes enten i bakken eller nede ved kroa i bunnen der det nederste bigjumpen er... Et forslag fra meg hvertfall... ALLE andre forslag er også velkommen.. Lenke til kommentar
arela Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette tok nesten livet av meg, nå ligger jeg med bena rett opp :!: På sikt vil jeg tro det gkør godt - skal prøve meg på fredag også, om føtten virker. Selv kunne jeg tenk meg at februarturen går i Sahara, men det er vel for drøyt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå