RambaZamba Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hei, det er meldt perfekt vær i morgen Lørdag. Er det stemning for en Oktober treff ? Gjerne en plass med masse høstfarger, Nidelva ? Jonsvannet ? hilsen Hagen Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Hei! En god ide! Jeg er med! Vi kan også ta en tur rundt kobberdammen i Bymarka, kafeen Lavollen er åpen. Eller kanskje ta med primus/thermos og varme klær? 🙂 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg er i Sverige nå. Håper at dere får en fin tur! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 20. oktober 2023 Del Skrevet 20. oktober 2023 Jeg har forresten plass i bil. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg kan også tenke meg å være med. Kanskje trenger jeg bilplass, avhengig av hvor vi drar. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Våknet dessverre med forkjølelse i dag, og kan ikke bli med. Håper dere får en fin tur allikevel! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 Hva sier du Hagen? Vente til flere blir med? Jeg skal ut uansett og tar kamera med men blir ikke så lenge. Langs Nidelven i byen, kanskje. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 God bedring Yngvardo. Vi kan ta treffet en annen helg når det passer for flest. god helg Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 21. oktober 2023 Del Skrevet 21. oktober 2023 RambaZamba skrev (13 minutter siden): God bedring Yngvardo. Vi kan ta treffet en annen helg når det passer for flest. god helg Takk! Høres fint ut! Vi sees! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Hei! Hjemme nå. Ser ut at bli sol på lørdag. Hvis dere kan bli med (håper Yngvardo er frisk nå) vil jeg gjerne ta den tur som dere foreslo forrige helga, spesielt rundt Kobberdammen! Det skal være noen minusgrader, så vi kanskje finner litt is og frost også. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 HelenaN skrev (1 time siden): Hei! Hjemme nå. Ser ut at bli sol på lørdag. Hei! Et supert forslag Helena! Jeg er med, og gjerne rundt Kobberdammen/Lavollen. Jeg kjører fra Lademoen, og har plass til tre. Kanskje vi kan ta med mat/varme klær og spise ute i finværet? ✨❄️ Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg blir gjerne med på lørdag. Eventuell kan vi ta kafe besøk på Lavollen etterpå. Der er ikke så langt unna Kobberdammen. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 RambaZamba skrev (6 minutter siden): Jeg blir gjerne med på lørdag. Eventuell kan vi ta kafe besøk på Lavollen etterpå. Der er ikke så langt unna Kobberdammen. Fint! Da er vi tre stykker. Skal vi møtes klokka 11 på Kobberdamsparkeringen i Tømmerdalen? Helena, hvor og når vil du bli plukket opp? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Så bra at vi får til fototreff! Håper det blir så pent vær som YR sier det skal bli. Går gjerne til Lavollen etterpå. Takk Yngvardo! Hva med Leutenhaven parkering (den store som er bak Trøndelag teater)? Eller om du foretrekker det kan jeg møte deg ved Lademoen kirke som når vi dro til Forbordsfjellet. Spiller ingen roll for meg når vi drar. Det får dere bestemme. Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 RambaZamba: Vi møtes ved parkeringa på Lavollen klokka 11. Nå vi har to biler så kan vi parkere den ene på Lavollen, og en ved Kobberdammen. Da kan vi etterhvert gå fra Kobberdammen og ned til Lavollen, og kjøre opp og hente den andre bilen etter vi har spist. Helena: da kan du komme ca halv elleve tiden til Lamo'kirka ca. klokka 1030. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Takk, ja ca kl 10:30 ved Lademoen kirke imorgen er greit. Jeg kan møte deg på samme sted der vi ble hentet forrige gangen. 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 Hei. Jeg er dessverre opptatt imorgen. Håper dere får et fint treff 😊 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar (endret) Mye is i byen ifølge NRK: https://www.nrk.no/trondelag/massiv-ispropp-i-nidelva-_-fryktar-fleire-batar-kan-bli-oydelagde-1.16703888?fbclid Kanske vi kan ha fototreff der imorgen? Ser ut som det kan bli sol. Endret 5. januar av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå