RambaZamba Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Passer for meg. Er det flere som skal fotografere analog i film imorra? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Bra plan, og velkommen Andlen! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Bildetråd for fototreffet i Nyhavna Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Det ser ut å bli sol på lørdag. Skal vi gjøre som vi planlagt og dra til Klæbu igjen nå når det har blitt grønnt og fortsatt er litt vårblomster? 1 Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Hei, blei medlem for sytten sekunder siden. 🙂 Jeg er med på tur! Har bil, og tar gjerne passasjerer. Sitter også på hvis det passer. Bor på Lademoen 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Hei, ja gjerne. Jeg er ledig fra kl 13:00. Muligens er vi to. Vi har bil hilsen Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Velkommen Yngvardo!! Fint, da satser vi på en tur til Klæbu. Hva med å møtes på Moodden friluftsområde parkering (Sveanvegen ved Nidelva) som forrige gangen? Jeg kommer nok dit allarede ca kl 12, men det er jo en del å fotografere i området ved parkeringen, så det er neppe noen problemer å spendere tid der til du kommer Ramba Zamba. Kan du være framme ca kl 13 tror du? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Ja, vi kan være framme kl 13:00. Er det noen som vil sitte på? Vi kan kjøre forbi leutenhavn. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Velkommen Yngvar, Alltid hyggelig med nye folk i denne gruppen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg liker å gå, så jeg går nok dit. 😀 Men jeg sitter gjerne på med noen når vi skal hjem. Skal vi si at vi møtes på Moodden friluftsområde parkering ca kl 13? De som vil kan komme tidligere, men vi holder oss i området rundt parkeringen og brua til du RambaZamba og evt andre er framme. Høres det greit ut? Gleder meg til turen! Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 En god plan! Vi sees i ett tia! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2023 Del Skrevet 11. juni 2023 Bildetråd fototreff i Klæbu 10. juni Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Til info: Det er Amcar treff nå i helga. http://www.acctrondheim.no/public.aspx?pageid=101867 Sitat Fredag 11. august: Cruise Night i Trondheim sentrum. Kl. 18.00: Torvet åpnes for innkjøring. Kl. 23.00: Cruisingen avsluttes og Torvet stenges. Lørdag 12. august: Merkebiltreff og Street Meet. Kl. 10.00: Merkebiltreff på forskjellige plasser i Sentrum Dette er plassene hvor merkebiltreffene arrangeres: Buick - Torvet Camaro - Fosenkaia Corvette - Solsiden Classic Chevy `55 - `57 - Munkegata Ford - Munkegata HMK - Kongens gate Almenning Hot Rod og Custom -Krigsseilerplassen Lincoln -Ravnkloa Mercury - Torvet Mopar - Torvet Off Road - Jomfrugata Almenning Pontiac - Torvet Thunderbird - Munkegata Van - Munkegata Kl. 15.00: Merkebiltreffene avsluttes. Kl. 18.00: Street Meet på Tapperiet, E. C. Dahls Arena. Kl. 23.00: Street Meet avsluttes. Søndag 13. august: Amcarutstilling. Kl. 10.00: Stor Amcar-utstilling på City Lade. Kl. 13.00: Premieutdeling. (For å få bilen bedømt, MÅ den være på plassen før kl. 12.00) Kl. 15.00: Utstillingen og Hot August Nights 2023 avsluttes! Endret 11. august 2023 av RambaZamba 2 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Det er meldt knallvær i morra. Er det noe som har lust/tid å bli med til en fototreff ? Forslag: -Forbordsfjelle/ Bergsetertjønna som ifjor eller -Granåsen, Top Idrets veka og vimle i område, eventuell gå videre opp til Leirsjøen https://www.toppidrettsveka.no/program Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 18. august 2023 Del Skrevet 18. august 2023 Blir gjerne med. Håper flere melder seg på. Må jeg velge stemmer jeg for Forbordsfjellet, men begge forslagen høres hyggelige ut, så jeg er fleksibel. 😊 Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 20. august 2023 Del Skrevet 20. august 2023 Hei, jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg kommer akkurat med fra en annet fjelltur nå. . Lenke til kommentar
Yngvardo Skrevet 24. august 2023 Del Skrevet 24. august 2023 Skal vi prøve oss på Forbordsfjelle/ Bergsetertjønna igjen. Jeg tenkte det kunne vært fint å sette av en dag litt i forveien. Hva med neste Søndag 3. September? Hvis det blir skitvær får vi heller avlyse. Hvem har lyst å bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå