HelenaN Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Virker som jeg er opptatt til kl 13 (og etter ca kl 15-16), men hvis dere vil møtes kl 12 er det selfølgelig greit. Jeg kan sende en SMS når jeg er ferdig så finner jeg dere. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Skal vi bare si kl 13:00 ved søylen og så ta vi det derifra? Endret 9. september 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Ca kl 13 tror jeg, men jeg vet ikke sikkert. Dere kan møtes når det passer for dere og så kommer jeg så snart det går. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Skal vi bare si kl 13:00 ved søylen og så ta vi det derifra? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Fant ut at konserten jeg skal på kl 12 er utendørs, så det er ikke noe problemer med å gå derifra når jeg ønsker. Vil dog gjerne se forberedelsene og starten på paraden og det er ved domen, så jeg går nok dit først (ca 12:40), men jeg kan følge med i diskusjonen her og se hvor dere skal møtes og når. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Ok. Skal vi da treffes kl 12:45 foran inngang til rådhuset? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Bildetråd fra fototreffet i byen med Pride Parade. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. oktober 2022 Del Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Er det noen som har lyst på en Oktober treff nå i helga? Kansje tema høstfarger Endret 7. oktober 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Er det noen som har lyst på en November treff nå i helga? For eksempel spasertur ved Moodden friluftsområde Endret 3. november 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 (endret) Moodden er bare 2-3 minutter unna der jeg bor, det. Men, man må muligens ta noen hensyn på vestsiden av elva, fordi det er en beverfamilie der, og tidligere har bever blitt skremt bort av for mange nysgjerrige mennesker. Men det er flere ting å fotografere i området da. Parkene på hver sin side av elva, broen, Svean kraftverk, og jettegrytene litt lenger opp i Nidelva. Det var også en interessant artikkel i Adressa nylig (abbo), om hvordan elvebunnen ved Hyttfossen (som er enda et stykke lenger opp i elva) er laget av gammel lavastein m.m. Så det er flere interessant ting i området. Det er også en bro for gående, mellom Svean og Hyttfossen (som man ser fra Hyttfossen). Og et rehabilitert kraftverk som får vann fra Hyttfossen, men inntil nylig var det stengt for annet enn arbeidskjøretøy. Men det skal være mulig å gå dit, har jeg skjønt. Så fra sør til nord: -Hyttfossen -Bro over elva for gående -Løkaunet Kraftverk -Jettegryter -Svean kraftverk -Moodden parkområde Sikkert vanskelig å rekke over alt på samme dag, men Moodden til jettegrytene burde gå greit. Og ja, jeg er med, så lenge formen er grei. PS: Vet ikke helt hvor jettegrytene er hen, men tror det er parkering for å se dem rett sør for Svean kraftverk Endret 3. november 2022 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Høres hyggelig og intressant ut! Blir gjerne med. Fler også, håper jeg. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 ja, jeg blir også med går det buss eller tog til moodden? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Langt fra noen tog til Moodden hehe. Og det ser ikke ut som at det går buss i området i det hele tatt på lørdager. Nærmeste holdeplass blir Klæbu sentrum eller Brannåsen/Tanemskrysset, men da er det et godt stykke å gå. Ser på værvarselet at jeg ikke kan garantere at formen er bra på lørdag, men skulle jeg være i form, så kan jeg hente inntil 4 personer på Tanemskrysset før treffet, og kjøre dere tilbake dit etter fototreffet. Det sikreste er å få sitte på med noen andre, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg kunne ha lyst til å være med og må ta buss, så det ville være fint om det er plass til meg også. 😊 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Sitter også gjerne på om det er plass. 🙂 Kan begge dager i helga, men dere får bestemme. Fint om dere kan bli med Linepusle og Ratleto! Har savnet dere. Andycam og andre også. Endret 4. november 2022 av HelenaN Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 (endret) Hei, Så bra at Tor Atle er kjennt med område. Vet du om Moen Gård er åpent og har servering ? Hvilken klokke er best for å ha mest mulig lys i dalen? Når vi var ved hyttefossen siste, så var det skuggelagt i dalen kl 15:00. Jeg har plass i bilen hvis noen vil sitte på. (Hege blir ikke med) Været på Sønndag ser litt bedre ut, men lørdag etter 12:00 passer også for meg. Det kan bli glatt på elvestein, anbefaler stabile sko. Endret 4. november 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Lava og jettegryter ligger i tørrlagt elvebunn. Hvis klokken ringer må man komme seg fort ut av elvebunn (på egen ansvar)... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Lørdag eller søndag spiller ingen rolle for meg. Jeg må ta buss til byen og buss videre eller sitte på med RambaZamba. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Jeg kan hente deg ved Leutenhavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå