HelenaN Skrevet 4. august 2022 Del Skrevet 4. august 2022 Det finnes mange intressante motiver på Fosen. F.eks. et sement-skipvrak og et flyvrak. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. august 2022 Del Skrevet 4. august 2022 1 hour ago, HelenaN said: Det finnes mange intressante motiver på Fosen. F.eks. et sement-skipvrak og et flyvrak. Jeg stemmer for Fosen, siden jeg aldri har vært på fototreff på den siden av fjorden (utrolig nok). Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 Jeg kan bare være med på søndag, og turene høres spennende ut. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. august 2022 Del Skrevet 5. august 2022 (endret) --- Endret 6. august 2022 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Fint at flere kan bli med. Været ser fortsatt lovende ut for imorgen/søndag. Skal vi satse på Fosen? (Gruppa har vært der en gang før, men det var mange år siden og det er fint der, så jeg drar gjerne dit igjen.) Forslag på rute: Foruten fine landskap passerer man bl.a.. utensdørsmuseumet Kystens Arv; klosterruiner, skipsverft, sementskipet Crete Joist, koselig fiskevær Råkvåg og en stor innsjø. Starter man senest kl 11 (gjerne 10) klarer man lett den turen på en dag. Forrige gangen var vi hjemme ca kl 18. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg blir gjerne med på den turen, hvis vi har transport. Kjører noen helt fra byen, inkl. ferge eller?? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg trenger også skyss om det er greit. Kanskje vi kan møte de som har egen bil (etter at de som skal sitte på blitt hentet) i Flakk ved ferjen? F.eks. litt etter kl 10, så rekker vi å ta ferjen 10:30 selv om noen blir forsinket? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Planlegg turen som om jeg ikke får til å stille - dessverre. Jeg driver og går på antibiotika om dagen, og magen er ikke spesielt stabil. Må bare se det an til i morgen om det blir bedre eller ikke. Så planlegg turen som om den går uten meg, enten som planlagt med en annens bil, eller et sted lokalt dit går buss. Skal selvfølgelig prøve å stille, siden det var jeg som ønsket turen over fjorden, men hvis jeg må fly på toalettet mer enn å fotografere, blir det neppe særlig givende for noen av oss. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg må nok få sitte på til Flakk. Ingen mulighet for å komme meg dit så tidlig med buss på en søndag. Er det noen som f.eks. kjører fra Ila mot Flakk? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) Linepusle og jeg får sitte på med Jana og regner med å være framme i Flakk ca 10-10:10. De som har egen bil kan møte oss der, så tar vi fergen 10:30. Endret 6. august 2022 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg har bil og har plass fra byen. Jeg kan komme innom for eksempel Leutenhavn for å hente dere. hilsen hagen Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 7. august 2022 Del Skrevet 7. august 2022 (endret) Hei, jeg har det desverre litt for travelt i dag, for å kunne være med på en heldagsutflykt. Ønsker dere et fint fototreff. Hagen Endret 7. august 2022 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Litt sent kanskje, men er det noen som har lyst til fototreff imorgen? Ser ut å bli pent vær. Hvis vi ikke finner på noe annet så er det Trondheim Maraton. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg er dessverre opptatt imorgen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. september 2022 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg jobber med foto på festival idag og i morgen, så jeg kan ikke. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Hei, er det flere som har lyst på september fotowalk i helga? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Ja, jeg kan og foreslå imorgen. Det skal være pride parade kl 13. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg kan begge dager. Hele søndag. Lørdag er jeg litt opptatt, men de aktivitetene er i byen, så hvis fototreffet blir der går det sikkert greit å kombinere slik at jeg kan bli med i hvert fall 2-3 timer. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg er ledig i morgen etter kl12:30 og på Sönndag. En tur i sentrum höres fint ut. Men jeg har også plass i bilen h is vi skulle lengre ut. Hvis det er sol har jeg lust og leke med IR72 filteren. Er det flere som har lyst på INfrarød? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg er opptatt søndag. Imorgen kan jeg frem til kl 1630. Har en avtale etter så det er best at jeg holder meg sentrumnært. Jeg kan møte opp på torget kl 12. RambaZamba, du kan plinge på hvis du tar turen til byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå