Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en mulighet for at jeg er med, men ikke vent på meg om jeg ikke er der når dere skal starte. Det er litt avhengig av hvorvidt jeg har bil før litt utpå kvelden, så jeg kan altså ikke garantere noe. Det hadde dog vært veldig trivelig, så jeg gjør mitt beste. :)

 

Marius: Ja.

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Forslag til lørdag: vi møtes utenfor Tinghuset (i Munkegata, bak Trondheim Torg), knipser litt av torget og ting der, rusler bortover Kongensgata og tar for oss Nordre (som vel er julegata nå om dagen), deretter kan vi jo ta ting på sparket. Å ende opp på Mormors stuer er helt greit for meg. Hvis de har plass.

Hva med å starte 12?

 

Høres ut som en fin plan! Jeg er med, klokka 12 passer greit.

Lenke til kommentar

Værmeldinga er forandret ganske mye fra det jeg skrev tidligere, så jeg tenkte jeg skulle oppdatere.

 

Adressa: Lørdag 6. desember: Skiftende bris, opphold og noe sol. Betydelig høyere temperatur om natten, litt høyere dagtemperatur. – 4 til + 3 grader.

 

Yr.no: Ingen nedbør, overskyet, men mener at gradestokken holder seg på minussiden hele dagen, med -1 kl 13.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig kommer jeg også.

Hvor er det billigst å parkere ?

 

Tror det fremdeles er lørdagsparkering ved Høyskolen i Sør-Trøndelag, med fastpris (som lønner seg hvis man blir minst 2 timer, eller noe sånt). Parkeringen er rett bortenfor Leuthenhaven, dvs. kjører Erling Skakkes gt - Sverres gt - inn på parkeringen.

For å parkere gratis må man vel til Trondheim Spektrum (Nidarøhallen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...