HelenaN Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Takk for tipset/forslaget krøllx! Høres hyggelig ut. Jeg blir gjerne med. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Så bra Helena! Nå har det meldt noe ekstremvær på lørdag så evt kan vi utsette til søndag da det ser ut som det kan bli mer opphold og litt sol. Passer søndag? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. mars 2021 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg kan begge dagene, så det spiller ingen roll for meg. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Dette høres bra ut. Jeg blir gjerne med, enten lørdag eller søndag. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Så bra at du også kan Linepulse 🙂 Pga av været så utsetter vi fotovandringen til søndag. Samme tid og oppmøtested. Håper at flere kan. For de som vil ha tema: «Urban natur/kulturlandskap» og «Fart». Lenke til kommentar
Artemisia60 Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Hei! Lenge siden jeg har vært med, men vil gjerne bli med i helga (såfremt intet kommer i veien). Anita (Fotonita- husker ikke om jeg brukte dette nikket før) Lenke til kommentar
TJfreak Skrevet 4. mars 2021 Del Skrevet 4. mars 2021 Jeg skal også prøve å bli med. 🙂 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Hei, jeg blir gjerne med i morra, hilsen Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Bildetråd for fototreffet på Brattøra. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Er det noen som er hjemme i påsken, og vil treffes i morgen, da? Værmeldinga sier mulighet for regn, men langtifra sikkert. Lenke til kommentar
jørgenr Skrevet 2. april 2021 Del Skrevet 2. april 2021 Tja kanskje det... Kan jo bruke paraply trikset med å feste den til sekken. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Skal vi prøve igjen til helgen? Været lørdag kan bli både og, men søndag har hele tiden blitt meldt stabilt uten nedbør. Og evt hvor drar vi? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Tar gjerne en tur i helga. Er evt. opptatt søndag, men ikke tenk på det. Ta den dag som passer best for dere, så får vi se om jeg kan bli med. Har dessverre ingen forslag akkurat nå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 8. april 2021 Del Skrevet 8. april 2021 Jeg er dessverre opptatt i helga. Håper dere får et fint treff for de som kan være med. For de som har lyst så skal tkk neste lørdag 17.04 skal tkk arrangere fotovandring neste lørdag 17.04. Oppmøte på torvet ved scenen kl 12. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. april 2021 Del Skrevet 13. april 2021 Takk for invitasjonen krøllx! Blir gjerne med på lørdag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Det ble nordlysnatt på meg. Nå er klokka 03:28, og jeg har fortsatt ikke sett gjennom alle bildene enda. Tviler på at jeg kommer meg på treffet i morgen, men får jeg til å komme meg avgårde til rett tid, kommer jeg. Men jeg tviler. Vellykket nordlysnatt, forresten. Fikk akkurat rapport om at det har tatt seg opp igjen også nå når jeg skriver dette. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 Takk for info. Det er såpass knallvær at jeg må bare bli med en stund. hilsen Hagen Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 6 hours ago, Ratleto said: Det ble nordlysnatt på meg. Nå er klokka 03:28, og jeg har fortsatt ikke sett gjennom alle bildene enda. Tviler på at jeg kommer meg på treffet i morgen, men får jeg til å komme meg avgårde til rett tid, kommer jeg. Men jeg tviler. Vellykket nordlysnatt, forresten. Fikk akkurat rapport om at det har tatt seg opp igjen også nå når jeg skriver dette. Kult! Fikk høre fra en fra kamera klubben at det var fantastisk lysshow i natt. Har det meldt mye nordlys i natt? Kanskje jeg tar en tur 🤔 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. april 2021 Del Skrevet 17. april 2021 4 hours ago, krøllx said: Kult! Fikk høre fra en fra kamera klubben at det var fantastisk lysshow i natt. Har det meldt mye nordlys i natt? Kanskje jeg tar en tur 🤔 Laffens astronomiske side (på Facebook) er flink til å melde fra om mulighet for nordlys. Sjekk der. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 1. mai imorgen. Skal vi prøve å få til et treff? Noen som har forslag på hva vi kan finne på? 2017 gikk jeg en tur langs Ladestien i slutten av April og husker at det var litt syden-stemning med turkis-farge på fjorden, gult fjorårsgress og noen tidlige blomster og grønne trær, men det må nesten være sol om det skal bli slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå