krøllx Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg kan også være med imorgen. Øysand er et flott forslag! Ser etter motiv som is/snø for månedsbilde 😀 Er det plass til både HelenaN og meg RambaZamba? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Ja, der er i alle fall 2 plasser ledig. Hege har ikke helt bestemmt seg om hun blir med. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Jeg får som sagt skyss av Lars. Håper Hege blir med! Var lenge siden jeg møtte henne. Skal vi møtes ved Øysand campings resepsjon (der man betaler for parkering) kl 12? Endret 5. februar 2021 av HelenaN Lenke til kommentar
TJfreak Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg blir med i morgen. Jeg bor på Melhus og har plass i bilen hvis noen herfra trenger skyss. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg kan tenke meg en tur i morgen og trenger skyss. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Bra at flere kan være med! TJfreak, hvis du har plass så kan du hente Linepusle påvei inn til byen? Dere avtaler med hverandre ? RambaZamba, kan jeg sitte på med deg fra Sverresborg ? På bussholdeplassen som du pleide å sette meg av Framveien? Når kjører du? Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) PlaCBo skrev (På 11.6.2008 den 11.26): Tenkte det var lurt å starte en ny tråd (istedenfor Melhus-tråden) for å avtale møter for fotografer i og rundt trondheim. Jeg slenger like godt ut en dato med en gang så vi har et utgangspunkt for å avtale mer. Søndag 22 juni, klokka 15 Vi kan møtes en plass i midtbyen - da er det både lett for folk i grisgrendte områder å komme, og det er flott utgangspunkt for flere flotte lokasjoner(domkirka, havna, bakklandet etc) Jeg kunne for min egen del tenkt meg å ha fokus på bruk av eksterne blitser (Strobist-style) Hørte rykter om at devisor kanskje hadde noen som ville stille opp som modell ? (edit: la inn tidspunkt) Et godt initiativ, selv om dette var for noen år siden. Endret 5. februar 2021 av Trønder-Truls Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 HelenaN skrev (7 timer siden): Har ikke vært ved fjorden på flere månader, men har lest at det ofte er is ved Øysand siden Gaula har utløp der og gjør vannet mindre salt og det pleier jo å være en del å fotografere der hele året. Håper fler kan bli med! Tror det vore fint å ha treff nå når smitten er lav igjen (ca 30/100.000 idag leste jeg), for det kan jo bli verre igjen snart om vi får hit "mutantsmitten". Jeg får skyss av Lars, så det er fortsatt ledig plass i RambaZamba sin bil. Jeg stiller for første gang. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Vi kjører 11:30. Vi kan hente deg ved framveien busstop Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 RambaZamba skrev (1 minutt siden): Vi kjører 11:30. Vi kan hente deg ved framveien busstop Takker for tilbudet, men tror jeg kjører egen bil da jeg også har noen andre ærend. Lenke til kommentar
TJfreak Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 Jeg hadde ikke tenkt å kjøre innom Trondheim, da det er kort vei mellom Melhus og Øysand. Men hvis det er noen som trenger skyss kan jeg alltids kjøre innom. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 14 minutes ago, RambaZamba said: Vi kjører 11:30. Vi kan hente deg ved framveien busstop Supert ! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 32 minutes ago, Trønder-Truls said: Jeg stiller for første gang. Velkommen Trønder-Truls! Lenke til kommentar
Trønder-Truls Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 krøllx skrev (Akkurat nå): Velkommen Trønder-Truls! Takk for det. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Er det plass i en bil som kjører fra byen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) TJFreak skal slippe å kjøre inn til byen. Hvis det er plass i bilen din RambaZamba, kan jeg ta buss til Framveien. Endret 6. februar 2021 av Linepusle Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Jeg får sitte på med Helena! Vi sees. Lenke til kommentar
TJfreak Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Så bra Linepusle. Da sees vi 😊 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. februar 2021 Del Skrevet 8. februar 2021 Bildetråd for fototreffet på Øysand. Trønder-Truls, håper du ikke hadde problemer med å finne oss? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Det er tid for fototreff på lørdag og jeg har forslag på hvor vi skal. Trondhejms kameraklubb (TKK) skal også ha fotovandring lørdag 6.mars så jeg foreslår at vi kan ha en felles fotovandring. Fotovandring skal være på Brattøra og ved sentralstasjonen. Vi møttes nederst i trappen Sjøgangen, mellom jernbanen og busstasjonen kl. 12:00. Dersom dere har andre forslag til fototreff så må dere gjerne gjøre det, men jeg må nok stille opp for TKK siden jeg er med å arrangere fotovandringen. Håpe vi ses på lørdag 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå