Linepusle Skrevet 7. november 2020 Del Skrevet 7. november 2020 For meg passer søndag bra. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Det begynner å bli sent. Været er jo litt kjedelig, men har noen fortsatt lyst på en tur? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Jeg er klar for fotowalk og har plass i bilen. Når og hvor passer det for dere? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Hvis vi klarer å holde god avstand, kan jeg godt møte et sted så lenge jeg kan sykle dit. Vi kan jo bare møtes på Torvet kl. 12 - eller et annet sted? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Kl 12 på Torvet passer fint for meg. Lenke til kommentar
Knipser Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Mulig jeg slenger meg på... men hvor skal dere/vi? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Alle gode forslag tas imot med takk! Lenke til kommentar
Knipser Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 Domkirken? Gravlunden rundt den? Eller: «Tantes kafe» ved Nidelven. Stor hage med kalkuner, høns, en gris, gamle ting og kaffedrikkere. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Ja bra forslag, kafeen ser artig ut kansje man kan sitte utendørs med god avstand? Kl 12:00 på torget passer super Endret 8. november 2020 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 (endret) Bra forslag Knipser! Endret 8. november 2020 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Ser at det blir julemarked i år også og at den starter på fredag. Jeg kunne tenke meg en tur til byen på lørdag. Noen fler som vil, eller har forslag på noe annet? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. desember 2020 Del Skrevet 3. desember 2020 jeg kan på lørdag! julemarked er et godt forslag og nesten en tradisjon 😊 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg blir gjerne med. Den åpnes fra kl.11.00. Så tidlig er det kansje lite folk og lite smittefare. Vi er ja stor sett ute i frisk luft. https://julemarkedet-trondheim.no/ Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Hvis det ikke er andre forslag så kan vi treffes ved scenen på torget kl 11? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Kl 11 ved scenen på torget passer fint for meg. Så tidlig på lørdager pleier det å være veldig lite folk på bussen også. Forresten, har dere sett at Trondheim og Trøndelag er "grønnt" nå! Sammen med Grønland den eneste regionen i hele Europa!: Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Endelig. Der fikk vi uttelling for vår innfule og reserverte væremåte :D Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. desember 2020 Del Skrevet 4. desember 2020 Veldig bra vi får til å treffes. Jeg kommer kl. 11 i morgen. Verken inntil eller reservert, men forsiktig.😊🍀 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Hei og takk for hyggelig fototreff i går og mye hyggelig prat! Her er bildetråd. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Skulket vi månedens treff? 😕 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå