krøllx Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Det forstår jeg veldig godt Helena ? Da kan vi gå for sverresborg? Ingen andre forslag? Er det flere som skal være med på lørdag? Så jeg vet ca hvor mange vi blir? Vi kan legge opp slik at vi gjøre oss ferdig med fotografering først og lunsj hos med på slutten? Skal vi si kl 11 utenfor sverresborg museum? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Har ingen andre forslag ? og det var lenge siden jeg var der, så Sverresborg høres bra ut. Kl 11 utenfor entreen passer bra for meg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Hei, jeg kan bli med. Hvis det skulle regne så kan man går inn i husene. Men det er ikke så mye høstfarger på Sverresborg enda. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg slenger meg med i morgen Lenke til kommentar
TJfreak Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg tenkte også å ta meg en tur i morgen. Det er evigheter siden forrige gang jeg ble med dere. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Så bra! Velkommen tilbake TJFREAK ? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Så bra! Jeg møter kl. 11. Lenke til kommentar
Knipser Skrevet 5. september 2020 Del Skrevet 5. september 2020 Takk for hyggelig treff i dag. Jeg hadde ikke sett så mye av museet før, og det var mye å oppleve inni bygningene. Det ble tatt en god del bilder av oss, enkeltvis eller gruppevis. Jeg klamrer meg til mine siste rester av privatliv - det er bra å ikke legge ut bilder av folk på nettet, men hvis det nå på liv og død må til, unnlat da i hvert fall å tagge bildene! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Bildetråd for fototreffet på Sverresborg museum. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 til info: Nå på Lørdag er det Kulturminnedag på Fosenkaia https://facebook.com/events/s/kulturminnedag-pa-fosenkaia/675910569690290/?ti=icl Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Fotoutstilling «Plast i naturen» https://trdevents.no/event/plast-i-naturen-fotoutstilling Naturvernforbundet Trøndelag og Trondhjems Kameraklubb inviterer til fotoutstillingen «Plast i naturen» hos Bøker & bylab Elgeseter, Prof. Brochs gate 2 i Trondheim. Utstillingsåpningen vil være 17. september kl 19-21, og markerer starten på en to uker lang utstilling som er åpen for alle. Endret 9. september 2020 av krøllx Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Da er det snart tid for treff igjen. Og som vanlig i oktober, så "krasjer" det med Scott Kelby's Worldwide Photowalk. Men i år gjøres det litt annerledes pga viruset. Så i år er det individuelle photowalks - faktisk. Men vi kan jo samles for det, og gå ei rute. Men skal man være med i konkurransen, så må man melde seg på, også MÅ man donere minst $5 for å få bli med. Jeg får se om jeg gidder å melde meg på. Har ikke bestemt meg enda. Noen som har noen ønsker for rute? Jeg tenker at vi burde finne et sted med masse høstfarger. Også er det jo meldt knallvær fremover med sommertemperaturer og greier. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Ja, det melder fint vær på lørdag og fremover. Har vært på sopptur og ser at det er fine høstfarger ? Vi nevnte på forrige fototreff leirfossen. Jeg blir gjerne med på treff på lørdag og andre forslag på rute, men pga av bussstreik så begrense seg litt for meg å gå dersom vi skal møtes et sted for langt fra byen og sverresborg ☹️ Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Ja, fint i naturen nå og herlig vær, så jeg blir gjerne med på en tur, men har det samme problemet som krøllx. Håper busstreiken er over før helga. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg kan også være med til helgen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Leste nettopp at busstreiken er over. ? Skal vi satse på Leirfossen eller er det noen som vet om et annet sted med fine høstfarger? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Leirfossen går fint for meg ? andre forslag? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Skal vi møtes på det "vanlige" stedet på Nedre Leirfoss (der det er en liten park og parkering) imorgen kl 12? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå