andycam Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Jeg slenger meg med. Olavsfestdagene nærmer seg innspurten, så det er sikkert en del som skjer i byen. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Lenge siden sist! Jeg kan også på lørdag. Jeg foretrekker ut i naturen. Gode forslag fra Helena. Kanskje ila/skansen eller rotvoll/lade? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Hva med Ila-parken, langs sjøen til Rockheim, Jernbanestasjonen og opp til torget? Jeg vet det kan bli litt langt, og jeg vet jeg bare snakker for meg selv, men jeg ønsker ikke å innom noen kafe e.l. pga smitterisiko som er på vei opp igjen nå. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 God ide. Jeg er med ? Enig med deg Ratleto. ingen god ide med kafe besøk. Helt sikkert mye folk på lørdag og godværet. Vi får klare oss uten. Evt kjøpe noe og setter oss ute et sted der det er lite folk dersom vi trenger en liten pause? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Høres ut som en plan. Klokkeslett? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Høres ut som en god plan. Når og hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Hva med å møtes ved ilen kirken? Kl 12? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. juli 2020 Del Skrevet 31. juli 2020 Ilen krk kl 12. Greit for meg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. august 2020 Del Skrevet 1. august 2020 Her er info fra produsent ang Loupedeck+, som jeg har.https://loupedeck.com/en/products/loupedeck-plus?skip=true 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Bildetråd for gårdagens fototreff. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 "S.O.S FREEDOM FUTURE" by CROTONICX vs SKOGENS ROP https://trdevents.no/event/global-digital-karlsoyfestival-2020-pa-svartlamon https://www.karlsoyfestivalen.no/s-o-s-freedom-future-av-crotonicx-vs-skogens-rop/ https://www.karlsoyfestivalen.no/ I forbindelse med den globale og digitale Karlsøyfestivalen som markeres på Svartlamon skal det presenteres en ny, visuell og fysisk hardtslående film om åndelig motkraft og OPPRØR! S.O.S FREEDOM FUTURE er en performancekonsert i filmformat, og et samarbeid mellom CROTONICX og Skogens Rop. Med universelle uttrykk for frihet, fellesskap og forbindelse manes det frem et totalopprør mot politisk overmakt, kapitalistisk kontroll og elitistisk herredømme! CROTONICX Manifesto:" Human Right! Resistance! Riot and Revolt! Dance is Soul Revolution. When breath.. body and brain become ONE revolution will happen. And it will happen when dance and movement is personal, personal is political, political is a path. A Path to The Unified Field of Freedom." Medskapende utøvere: Ingvill Rose Sallaup - Nysirkusartist Martin H Sundby - Parkourkunstner Loan TP Hoang - Dansekunstner Musikere fra "Skogens rop": Alexander Berntsen - Gitar / Vokal Vegard Bilsbak - Trompet Henrik Fischbeck - Trommer CROTONICX Crew: Lyd: Leik Finne / Bendik Nygård Lys: Svein Inge Neergård Film: Frode Dreier Foto: Linh TM Hoang 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Hei alle. Lurer på å ta en tur til Ranheim ikveld. Var der med dere 18. August 2017 (har ikke vært der på tre år!) og det var en bra tid på året i henhold til solnedgangen, som nå er 20:47. Noen som vil bli med? (Akkurat nå ser værvarslet lovende ut, men blir det ingen sol ikveld utsetter jeg.) Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Hvis det er sol så blir jeg gjerne med. Hvilken klokke tenkte dere å møtes? hilsen hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Det er bare jeg så langt :), men tenkte dra dit til ca kl 19 om det er sol. EDIT: Ser ut å bli en fin kveld. Hyggelig om jeg får selskap, men jeg drar uansett. Endret 27. august 2020 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Hallo der ute! Livstegn fra "bortkommen" treffkamerat! Jeg håper det kan bli vanlig treff på lørdag eller søndag. Jeg kan delta begge dager. Yr forteller om best vær lørdag formiddag. Hvor? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Blir gjerne med på treff på lørdag (søndag kan jeg dessverre ikke). Har dårlig med ideer akkurat nå, men skal tenke litt. ? Håper noen annen har forslag, men det spiller egentlig ingen roll for meg hvor vi drar. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 jeg blir også med på lørdag. kommer ikke på noen spennende forslag akkurat nå. skal tenke litt mer på det. evt en tur på sverresborg museum og lunsj hjemme hos meg etterpå? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Det høres jo veldig hyggelig ut! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. september 2020 Del Skrevet 4. september 2020 Enig, høres veldig hyggelig ut! Ikke endre planer for min skyld, men jeg kan nok dessverre ikke bli med inn til deg krøllx. På måndag kan vi endelig dra til mine foreldrer i nord-Sverige (første gang jeg møter dem siden jul). Pappa er ikke frisk, så vi må være ekstra forsiktige. Siden det er altfor kaldt der nå for å sitte utendørs får vi komme inn hos dem, men jeg har lovet å prøve å unngå nærkontakt med andre dagene før turen. Men jeg kan jo bli med til Sverresborg og kanskje vente utenfor din leilighet? Eller gå en tur i området når dere spiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå