ok67 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Den 6. er vel det som det ble enighet om, men hvor turen til slutt ender har jeg ingen spesielle synspunkter på. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei, det her er naboen til Ratleto (hei Ratleto!). Om vädret inte är alltför hemskt följer jag gärna med på fototur i byen 6. dec.. Jag är som ni märker svensk (hoppas det är OK att jag skriver på svenska), men flyttade med sambo till Trondheim 2004. Vi trivs väldigt bra här. Jag köpte min första DSLR i april och det väckte fotointresset på allvar, men jag är fortfarande bara en entusiastisk amatör... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei HelenaN og velkommen til forumet. Ang været så ser det lovende ut. Adressa meldte null nedbør og kaldt i den perioden, og det ser ut som yr.no er enige. Den melder 0mm nedbør, sol, -8, og litt vind på lørdag 6/12. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk! Det låter bra det. Hoppas det stämmer. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja vi får håpe det stemmer, men med 8minus blir det uansett bare å pakke oss inn... Vælkømmin tel forumet HelenaN Lenke til kommentar
arela Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja vi får håpe det stemmer, men med 8minus blir det uansett bare å pakke oss inn... 8 minus = lange underbukser og korte turer :!: Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Takk Chris! Minus 8 blir kanske lite väl kallt, men hellre sol och kallt än regn och varmt... - Helena Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Velkommen Helena Er det bestemt noe tidspunkt? Det er kanskje lettere å fange julestemningen hvis det er så mørkt at alle lysene er tent rundt omkring.. I desember kan man jo få til både dag og kveld på bare noen timer.. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Velkommen, Helena. Ser ut som jeg kanskje ikke får blitt med, i hvert fall ikke om det blir seint.. Jeg skal etter all sannsynlighet på konsert på Steinkjer den sjette.. Alt må selvfølgelig kræsje når man har tenkt å være med på noe. :/ Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg for min del gidder ikke å dra på mange kilo tungt stativ i byen så jeg kunne godt tenkt meg et "tidlig" treff (dvs lyst enda) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tack Ciryaher och Karl-Peder! Ja, jag föredrar också dagsljus, eller i alla fall dagsljus större delen av tiden. Om det börjar bli mörkt på slutet gör ingenting för mig. Lenke til kommentar
deepc87 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Synd jeg er satt opp på julebord den 6 des hadde sett fram til å bli med på en fototur, får heller hive meg med på januar møtet Hvordan er aldersgruppen på gruppa, er det noen andre aktiviteter bortsett fra månedestreffet som er organisert? Endret 1. desember 2008 av deepc87 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er på dagtid. Fra ungdom til den eldste.. Som sikkert har voksne unger. Ikke foreløpig, men du må bare komme med forslag om du ønsker.. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Forslag til lørdag: vi møtes utenfor Tinghuset (i Munkegata, bak Trondheim Torg), knipser litt av torget og ting der, rusler bortover Kongensgata og tar for oss Nordre (som vel er julegata nå om dagen), deretter kan vi jo ta ting på sparket. Å ende opp på Mormors stuer er helt greit for meg. Hvis de har plass. Hva med å starte 12? Da burde vi ha rikelig med dagslys hvis det ikke er veldig overskyet. Men altså, dette er bare forslag. Fordi ingen andre har rukket å komme med det ennå. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvem og hvor mange blir vi? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 I'm in! Kommer fra julebord kvelden før så muligens jeg er litt delvis, men er med. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Regner med at jeg blir med. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg regner med å bli med. Og naboen min, Helena. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Altså: Chris300 Ciryaher Ratleto ok67 Helena Okvaal bra start, dette? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Altså:Chris300 Ciryaher Ratleto ok67 Helena Okvaal bra start, dette? I og med at jeg har vært med på "alle" treff siden Photo Walk..skal jeg se om jeg rekker å komme hjem til dette treffet også... er i Oslo nå. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå