Gå til innhold

Fototreff i Trondheim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, det her er naboen til Ratleto (hei Ratleto!). :) Om vädret inte är alltför hemskt följer jag gärna med på fototur i byen 6. dec..

 

Jag är som ni märker svensk (hoppas det är OK att jag skriver på svenska), men flyttade med sambo till Trondheim 2004. Vi trivs väldigt bra här. Jag köpte min första DSLR i april och det väckte fotointresset på allvar, men jag är fortfarande bara en entusiastisk amatör...

Lenke til kommentar

Synd jeg er satt opp på julebord den 6 des :roll: hadde sett fram til å bli med på en fototur, får heller hive meg med på januar møtet :)

 

Hvordan er aldersgruppen på gruppa, er det noen andre aktiviteter bortsett fra månedestreffet som er organisert?

Endret av deepc87
Lenke til kommentar

Forslag til lørdag: vi møtes utenfor Tinghuset (i Munkegata, bak Trondheim Torg), knipser litt av torget og ting der, rusler bortover Kongensgata og tar for oss Nordre (som vel er julegata nå om dagen), deretter kan vi jo ta ting på sparket. Å ende opp på Mormors stuer er helt greit for meg. Hvis de har plass.

Hva med å starte 12? Da burde vi ha rikelig med dagslys hvis det ikke er veldig overskyet.

 

Men altså, dette er bare forslag. Fordi ingen andre har rukket å komme med det ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...