Linepusle Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg er fortsatt hjemme og hadde tenkt meg en tur i byen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Når tenkte du dra? Det har dukket opp litt annet nå, men en par timer kanskje jeg kan være i byen om det passer. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Jeg har fått annet å gjøre jeg også, dessverre. Jeg er hjemme neste uke, ferie. Kanskje en dag da? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 Er også hjemme neste uke, så gjerne det. Kanskje det passer bedre for de andre også. Vi snakkes. Ha en fin helg! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. juli 2020 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) Leser først nå i forumet. Jeg er ledig i helga og har ny kamera og lens å teste...:) si fra hvis noen ha lust til å bli med en kortere fototur. Foretrekker landskap framfor smittefarlig sentrum. Forresten, mit gamle Sony A7 m1 med utstyr er til salgs for 2900kr, hvis noen er interessert. Annonsen ligger på finn. hilsen Hagen Endret 4. juli 2020 av RambaZamba Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Jeg hadde ikke mulighet i går, men jeg tror jeg kan lørdag 11/7. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. juli 2020 Del Skrevet 10. juli 2020 Er det noen interesse for treff i morgen, lørdag? Jeg kan i alle fall. Ser ut som det skal holde seg regnfritt frem til kl 14, i alle fall, i følge automatisk yr. Tekstvarselet sier regnbyger, uten å spesifisere når på dagen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Var dessverre opptatt idag, men kan evt imorgen. Ser ut som det kan bli intressant vær og lys. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Jeg regner med å kunne i morgen, søndag 12/7. Når og hvor og hva? Noen som har ideer? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 (endret) Har dårlig med idéer, men fant et motiv på Leinstrand som dere kanskje liker. (Brent bil, se spoiler.) Spoiler Øysand kan også være fint når det er intressant vær, men jeg er fleksibel. (Dssverre er jeg ikke helt sikker på at jeg kan bli med, men tror det.) Endret 12. juli 2020 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Oi, det var da fargerikt og fantastisk - rene kunstveret jo. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 11. juli 2020 Del Skrevet 11. juli 2020 Hvis vi skal til Leinstrand må vi vel samles i biler og sånn. Eller? Et sted i byen hadde sikkert vært bedre i disse dager. Er det lenge siden det har vært tur jernbansestasjonen-Rockheim-Ila? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Takk Randi! 10 hours ago, Ratleto said: Hvis vi skal til Leinstrand må vi vel samles i biler og sånn. Eller? Et sted i byen hadde sikkert vært bedre i disse dager. Er det lenge siden det har vært tur jernbansestasjonen-Rockheim-Ila? Ja, du har nok rett. Det ser uansett ut som alle andre er på ferie nå. Kanskje det er best å utsette til etter ferien, eller drar du til byen uansett? Endret 12. juli 2020 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 Jeg kunne tenkt meg ut en tur med kamera, men det er ekstremt grått nå. Har lyst til å se det an litt, istedet for å bare avtale noe. Automatisk Yr sier at det kanskje ikke blir opphold i regnet før i 19-tida, dog med mulighet for mer skiftende vær fra kl 15. Hvis du Helena, eller andre vil ha et mer definitivt svar, så blir det nei fra meg idag. Men for de som har mulighet til å vente med svar, så er det i alle fall et kanskje for min del. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 (endret) Veldig grått nå, ja. I ettermiddag/kveld er jeg opptatt, så jeg må nok dessverre droppe tur idag, men vi kan gjerne prøve igjen en annen helg snart. EDIT: Hvis du/andre vil dra idag så er det selfølgelig greit! Endret 12. juli 2020 av HelenaN Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. juli 2020 Del Skrevet 12. juli 2020 9 minutes ago, HelenaN said: Veldig grått nå, ja. I ettermiddag/kveld er jeg opptatt, så jeg må nok dessverre droppe tur idag, men vi kan gjerne prøve igjen en annen helg snart. EDIT: Hvis du/andre vil dra idag så er det selfølgelig greit! Ok. Da vet jeg det. Jeg ser i alle fall an været litt utover dagen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 23. juli 2020 Del Skrevet 23. juli 2020 Noen interesse for treff nå på lørdag 25/7? Jeg kan ikke neste lørdag igjen, som er 1/8. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. juli 2020 Del Skrevet 29. juli 2020 Det ble endring i planene for min del, så nå kan jeg på lørdag likevel. Skal bli varmt ser jeg, 24-25C. Noen som har tanker om hvor vi skal rusle hen? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. juli 2020 Del Skrevet 30. juli 2020 Kan på lørdag, men jeg håper det ikke blir over 20C. Tenkte du rusle i byen? Har vært der veldig lite i det siste så for meg spiller det ingen roll hvor vi går. Kanskje Lademoen og Lade? Eller jernbanestasjonen-Rockheim-Ila som du foreslo i Juli? (Gikk der med Hagen nylig, men da var det mye regn og vind og det blir jo noe helt annet.)Håper fler kan! Savner dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå