HelenaN Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Hvis vi ikke får til fototreff imorgen kanskje vi kan prøve med nesten helg? Hvis vi holder litt avstand og unngår cafe borde det være OK. Det begynner forresten å være fint i naturen nå. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) På Sønndag er det meldt bedre vær. Skal vi treffes til en vår tur med 2m avstand? Endret 9. mai 2020 av RambaZamba Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. mai 2020 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg er dessverre også opptatt imorgen, men jeg kan kanskje neste helg? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Hei, er det noen som er klar for fototreff i morgen? Hva med Brattøra og omegn? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Egentlig har jeg litt andre planer for imorgen, men hvis vi blir en liten gjeng (i hvert fall 3-4 st) prioriterer jeg fototreff. Brattøra passer bra for meg. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Det passer bedre for meg på sønndagen. Det er kansje også håp på oppholds vær. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Jeg kan dessverre ikke imorgen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 For meg er det samme som igår, dvs. jeg har litt andre planer for helga, men hvis vi blir minst 3-4 st prioriterer jeg fototreff siden det var lang tid siden sist. Andycam, passer det for deg imorgen søndag også? Er det fler som kan imorgen? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Jeg kan godt være med i morgen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Møtes utenfor Trondheim S (sentralstasjon) kl 12? Passer det for dere? Bare et forslag, jeg er fleksibel. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Jeg kommer nok ikke. Er litt forkjølet, så blir hjemme i regnet. Beklager. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2020 Del Skrevet 7. juni 2020 Det var synd Linepusle, men det er kanskje best så det ikke blir verre. Bortsett fra to veldig korte turer har jeg ikke vært i byen siden mars, så jeg drar uansett. Vi får se om det kommer noen andre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 (endret) Dette kan være verdt å følge med på. Er noen som har fått veldig bra bilder når det har vært høy vannstand.https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/06/08/–-Vannføringen-i-Nidelva-vil-fortsette-å-stige-i-flere-døgn-fremover-22015020.ece Man må ha abbonement for å lese hele artikkelen, men det står i overskrift og ingressen: Vannføringen i Nidelva vil fortsette å stige i flere døgn fremover Vannstanden i elvene i Trøndelag går nå ned, men ikke i Trondheim. Edit: Fant en gratis-artikkel:https://trondheim24.no/nyheter/vannforingen-i-nidelva-vil-fortsette-a-stige-i-flere-dogn-fremover/ Endret 8. juni 2020 av Ratleto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2020 Del Skrevet 8. juni 2020 Takk for tipset Ratleto! Kan bli spennende bilder av det, ja.Bildetråd for gårdagens fototreff på Brattøra og Midtbyen. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Jeg planlegger en tur i sentrum, i morgen søndag 14/6. Hvis noen vil bli med, så er det lov. Jeg tenker Nordre og elva mest, men blir sikkert andre ting også. Ifølge (automatisk) Yr.no så skal det være skyfritt på formiddagen, skye over i 13-tida, bli mer skyer til kl 14, letter skyer kl 15, og bare sol igjen fra kl 16. Så jeg tenker å dra inn til byen til 12-tida. Lenke til kommentar
Trig8 Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 Jeg skal inn en tur litt senere da jeg skal kjøre dattera i en bursdag. Går meg en tur ca kl 15-17. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juni 2020 Del Skrevet 14. juni 2020 (endret) Jeg TROR jeg kommer til å være i sentrum fortsatt da, så send meg en SMS på 90 null tre 55 femtifem når du kommer til sentrum, så kan vi evt treffes. Endret 14. juni 2020 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juli 2020 Del Skrevet 3. juli 2020 Dags for fototreff imorgen og været ser lovende ut. Er det fler som er hjemme og har lyst å finne på noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå