RambaZamba Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Det høres spennende ut. Vi gå runt i sentrum og se merketreffene eller går til street legal kl 17:00, men den er kansje med inntre. Jeg også kan stille bil, hvis vi finne på noe annet. Hilsen Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Fint. Ingen fler som kan? Drar gjerne på biltreffet. Har litt utstyr fra Lensbaby å teste ut og biler passer bra, tror jeg. Tenkte først at street legal kunne være gøy, men så fant jeg denne videon fra ifjor: Sikkert OK underholdning, men vanskelig å ta intressante bilder når man sitter så langt fra bilene og så koster det 200kr, så jeg tror jeg heller drar på merketreffene som er kl 10-15. Hva synes du/dere? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Jeg har veldig lyst å teste Lensbaby-greiene på bilene, så jeg drar til byen uansett. Tenkte starte utenfor Nidarosdomen (Mustang-treffet), så hvis Hagen og/eller andre vil bli med kan vi møtes der kl 12. Skriv gjerne her i tråden, eller send SMS så jeg vet om jeg skal vente. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 9. august 2019 Del Skrevet 9. august 2019 Kl12:00 ved domen er greit Jeg kommer Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg har åpnet bildetråd fra Am car treffet Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Da får jeg til å være med på treff igjen. Skal vi prøve å planlegge noe allerede nå, sånn at vi har noen dager på å bestemme oss? Været ser foreløpig OK ut, men bare 12C. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 jeg er tilbake fra ferien og kan også være med på lørdag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Jeg er bortreist i helga, men håper dere får en fin tur. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg er opptatt i denne helga. Hilsen Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Jeg kan denne gangen! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Noen som har noen ønsker eller ideer om hvor vi skal gå denne gangen?Noen som har vært nede på nye Trondheim spektrum? Er det noe nytt å fotografere der? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Husk at Trondheim Maraton er på lørdag! Kjempeanledning til å kapre folk på sitt verste. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Har bare gått forbi Trondheim spektrum og ikke "innom". Vi kan godt ta en tur der ja. Ellers kan vi gå immon St Olav's området? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Spektrum og Øya høres fint ut, Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Vil dele info om et workshop om gatefotografering i Lisboa: Kanskje det er av interesse? Workshop Lisboa 2020, 2-8. mars Rui Palha er en gatefotograf og hans bilder er fantstiske flotte! Han har en flickr-side: Rui Palha Endret 6. september 2019 av krøllx Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 skal vi møtes kl 12 imorgen? ved bussholdeplassen studentersamfundet og 7-eleven? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 skal vi møtes kl 12 imorgen? ved bussholdeplassen studentersamfundet og 7-eleven? Høres ut som en plan for meg! Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Vil dele info om et workshop om gatefotografering i Lisboa: Kanskje det er av interesse? Workshop Lisboa 2020, 2-8. mars Rui Palha er en gatefotograf og hans bilder er fantstiske flotte! Han har en flickr-side: Rui Palha Stivt priset!!! Lisboa er en veldig spennende by å fotografere i. Vært der 4-5 ganger, dessverre aldri med kun foto som mål. Blir fort med på tur men ikke for 5000usd Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 God plan! Jeg er enig i at prisen på gatefotokurset var litt vel dyrt, ja. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 6. september 2019 Del Skrevet 6. september 2019 Stivt priset!!! Lisboa er en veldig spennende by å fotografere i. Vært der 4-5 ganger, dessverre aldri med kun foto som mål. Blir fort med på tur men ikke for 5000usd enig at prisen er veldig høy! har veldig lyst på en fototur til Lisboa, hadde planer å dra dit i sommer, men det ble tilslutt foto workshop til Venezia. jeg planlegger en fototur/ferie til Lisboa til neste år. tenkte i mars, evt oktober. noen som har lyst å bli med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå